[XOne] Call of Duty: Black Ops 2 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 27 nov 2012.

  1. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Hahahaha camper zegt ie. Ik was degene die ervoor heeft gezorgd dat mijn team tijd en ruimte had om te planten.
     
  2. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Dus iedereen die veel langer speelt dan mij kan geeneens ja of nee zeggen? :+
     
  3. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
  4. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Of is het één potje? Als dat het geval is dan heb ik niks gezegd. ;)
     
  5. Bacci

    Bacci Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Alweer een tijdje geleden, weet alleen niet waarom geluid niet gelijk loopt.

    Ok then, I will defend the Headquarters:

     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2012
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    wat een kutkillstreaks :+ sowieso rc-xd? ik snap serieus niet dat mensen dat instellen.
     
  7. Bacci

    Bacci Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik begon toen ook maar net met het spel :p
     
  8. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Als je dan op gaat scheppen over je awesomeness pak dan geen shotgun met long barrel. Echt bullshit overpowerd die dingen... zelfs van redelijke afstand leg ik het nog af met mijn assault rifle. Ding is altijd 1 shot kill slaat nergens op.
     
  9. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Gister trouwens hardpoint gedaan. Ook best vet. soort headquaters maar dan respawn je gewoon. Zelfde als King of the Hill in Halo. Best leuk om te doen en 1 game duurt 5 minuten, dik 6000 punten
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Kan geen touw meer vastknopen aan deze game :+

    Potjes van dik 25+ kills ( Team Deathmatch ) en potjes waar ik NET aan positief kan staan. Mooie is ook dat 90% van de mensen in m'n friendlist last hebben van rare periodes met lag. Speel je 5 potjes achter elkaar heb je er 2 waar je gewoon keihard owned. De overige 3 bestaan weer uit rare deaths ... :p

    Ben nog steeds bezig een filmpje te maken met de belabberde hit-detection en lag-compensation. Heb zat materiaal :) Waaronder een sniper die ik letterlijk 3 keer knife ( in z'n vleespet ) ... 5 hitmarkers met de M8A1 en een shotgun to the face. Resultaat? Jep, ik dood :+

    Toch merk ik wel dat de meeste mensen sinds de recente patch zijn overgestapt op Assault Rifles \o/ De Submachine Guns zijn een tikkeltje generfed en dat bevalt me prima.
     
  11. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik ben nu overgestapt naar de shotgun R870 MCS, en dat wapen is gruwelijk! Vooral in kleine maps als Nuketown, Hijacked en Slums.

    Ik schoot daarvoor met mp7, maar met de shotgun maak ik meer kills dan ervoor. :)

    Het gaat de goede kant op met de patches, hoe meer hoe beter.
     
  12. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
  13. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Heb nu een paar tips voor dat QuickScopen, maar lukt voor geen meter!!

    Kom ook geen echt goede tips tegen wel dat veel mensen het niet eerlijk vinden!??? Ze zien het als vals spelen. Waarom eigenlijk, want ik kan het iig niet. Als het wel zo makkelijk is waarom doet iedereen het niet?

    Enfin, ik zal toch niet goed worden, maar een paar tips kan geen kwaad.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2012
  14. markdragie

    markdragie Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    5
    Gelukkig ben ik toch niet de enige met dit probleem.
    Gisteren trouwens weer enorm veel lag, na 3 potjes ben ik gestopt, het was gewoon geen doen. Hele team stond rood kwa connectie en het hele andere team was gewoon groen.
     
  15. sssilly

    sssilly Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    25
    @ markdragie: ja klopt, had ik ook heel erg last van! was echt onbespeelbaar!

    kan er ook geen touw op trekken, gister een potje 4,3 kd en het volgende potje 0,3 haha! heb trouwens wel het idee dat de smg's ten opzichte van ar wat genuanceerder zijn na de laatste update maar dat kan aan mij liggen...
     
  16. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Smg's hebben ze wat meer recoil gegeven.

    Nuketown zombies is wel vet gemaakt zeg. Alleen hadden we in ronde 17 nog geen jug machine... Beetje jammer.
     
  17. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ze moeten de shotguns nerfe. en flink ook. long barrel uit de game flikkeren en het is klaar want dit is gewoon crap. Zelfs op long range maps lopen er shotties rond die gewoon van dik 20 meter raak schieten :confused:
     
  18. sssilly

    sssilly Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    25
    zo'n gast kwam ik gister ook tegen... maakt niet uit welke map, elke keer die f***ing shotgun! je kan schieten, rennen, draaien en springen wat je wilt, je legt het elke keer af tegen die dingen, ik tenminste wel! en dan idd die afstand, vreselijk irritant
     
  19. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand of Nuketown Zombies nog los als DLC komt?
     
  20. Drzapper

    Drzapper Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij alleen als je season pass koopt.
     

Deel Deze Pagina