[TV-USA] Dexter

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door xerofox, 21 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee ze had een vermoeden. Weten en vermoeden zijn verschillend he. Vermoeden is ook niet "weten" met aanhalingstekens :p. Nu weet ze het 100% zeker.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zij het echt geen vermoeden meer. Ze wist het al 100% zeker anders ga ga je niet zover. Dit is alleen een extra conformatie voor haar.

3. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Mijn god wat een waardeloze aflevering. Heb even geen tijd om alle onlogischheden op een rijtje te zetten maar de tering hé.

Wat me meteen te binnen schoot:
    Wel erg toevallig dat die mama-killer oppeens vrij komt nu laguerta dexter's hele verleden aan het ontrafelen is..dit had dexter niet zien aankomen?
    Wat weerhoudt die mama-killer en hannah er ook al weer van om dexter te revealen?
    Dat er te veel anxiety spul in dat water zit bevestigd toch niet dat het, zonder twijfel, hannah was?

Later meer, ben hier echt niet over te spreken -.-

Of zie ik nou oppeens vanalles over het hoofd en jump ik naar conclusies?

Laatst bewerkt: 10 dec 2012
  4. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik haat fucking Debra!

Het lijkt mij duidelijk dat Debra nadat Dex en zij Doakes erbij hadden geframed, ze ditzelfde bij Hannah heeft gedaan. Ze gebruikte al moeilijk veel pillen en nu zat het in het water. Dit moet ze wel zelf gedaan hebben, ze is zo fucked up. Ze is zo jaloers en gefrustreerd op Hannah. Season finale wordt echt gruwelijk, zoveel dingen die er nu bij komen.

Wat ik wel erg jammer vind is het Isaak verhaal, na 9 episodes is het afgelopen en nu is het compleet anders spannend.

@schijterwt:
    Estrada is dus door Laguerta vrijgelaten. Alleen maar om Dexter te pakken. Hannah houdt van Dexter die gaat hem niet zo snel verlinken, misschien later (geloof er niets van, tho). Estrada is nog niet eens verder op gegaan, die zou volgende week wel terug komen.

Wel een goede aflevering.

5. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Gebruik ff spoiler tags ofzo.

Dexter is alleen maar fouten aan het maken. Zn gedachten zijn clouded, dus nee dat hoeft ie niet te zien aankomen. Vind daar ook niks mis mee..

Je tweede punt is wel terecht, maar zijn we al klaar dan voor dit seizoen?

Dexter heeft genoeg bewijs dat het Hannah was, ook door dat haar.. (of ze is geframed is niet zeker)

6. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Dienen we ook tags te gebruiken als de aflevering al geweest is? Neem aan dat niemand in dit topic kijkt die niet up-to-date is toch? Zal t voor de zekerheid even editen.

@Zeep
    Dat Laguerta hier achter zat begreep ik ja. Dat dexter niet achterdochtig was vind ik heel ongeloofwaardig. Op dezelfde dag dat hij te horen krijgt dat laguerta zo ongeveer zijn hele verleden heeft ontrafeld komt de moordenaar van zijn moeder vrij. Toevallig? yeaahhh

7. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Anders is er toch geen nut. Topic is niet alleen voor mensen die bij zijn met de serie

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Precies ik kijk nu net even voor de aflevering om te horen of het goed is of niet :p gelukkig staat alles nu netjes in spoilertags dus niks gelezen :)

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Echt een prima episode

Bij de scene dat Hannah naar Deb's huis gaat en vraagt of ze haar met rust kan laten...dacht ik heel eventjes dat Deb ja zou zeggen. Puur om Dex een gelukkig leven te gunnen, heerlijk hoe ze effe duidelijk maakt dat dit nooit zal gebeuren.

In deze episode spraken Hannah en die ene griet ook samen, over iets wat jaren geleden was gebeurd. Dat ze iemand hadden vergiftigd die hun had aangerand of misbruikt..in zo'n geval...kan ik nog wel sympathie opbrengen voor Hannah, maar niet onschuldigen vermoorden, en die zijn er geweest. Zoals de vorige bewoonster van het huis etc.

Dat van LaGuerta en Estrada zag ik niet aankomen, nice! Nu is zij er ook helemaal zeker over omdat ze die container in gaat waar zij het kettingzaag geluid vandaan hoort komen..en tja...de link met wat Dexter als klein kind heeft gezien is dan meteen gelegd.

Ik dacht serieus dat Hannah de waarheid sprak over dat ze Debra niet vergiftigd had...maar ja..de blonde haar en flesje zeggen lijkt mij wel genoeg. Tenzij dat gepland is en Deb zelf het flesje heeft vergiftigd...maar come on now. Dat gaat te ver. Zou erop neerkomen dat ze expres een ongeluk krijgt om dan uiteindelijk op die manier haar te framen? Nah!

Spoilers over de preview van volgende episode, dus NIET lezen als je dat niet wilt weten. :

Lijkt erop dat Hannah gaat lopen fucken tegen Debra over dat zij bazin van homicide is en van Dex' geheim weet...hier gaat meer van komen.

LaGuerta kan weleens Dex' volgende slachtoffer gaan worden...of toch niet? En de scene dat Dex gearresteerd wordt....pfffff dat gaat me een finale worden zeg.

10. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ik denk dat dat in zn hoofd afspeelt

11. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Heb wel weer moeilijk veel zin in aanstaande maandag. Season finale dag! :D

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Wat precies? Want dat is me effe niet duidelijk :)

13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    zn arrestatie

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    PREVIEW spoilers!!!

Oh dat zou heel goed kunnen inderdaad. Want ik vraag me wel af wat voor soort bewijsmateriaal LaGuerta kan vinden in één episode nog...genoeg om hem te kunnen arresteren.

Laatst bewerkt: 11 dec 2012
  15. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Fuuuuuuuuu 8) hou op met preview gespoiler... :{

nu heb ik wat gelezen wat ik niet wilde weten :mad:

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb gewaarschuwd over de preview spoiler...overduidelijk gewaarschuwd. Just so you know....

17. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    bij de eerste ja ;) maar niet dat spoiler gesprek tussen jullie

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ah klopt ja. Komt omdat hij niet een waarschuwing neerzette...en daar reageerde ik meteen op. Lijkt me geen gek idee als we allemaal een waarschuwing erbij zetten dat het om preview spoilers ging.

Ik dacht altijd dat iedereen die preview te zien kreeg...guess not.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal niet weten waarom je het wil zien. Is toch niet leuk om te zien wat je een beetje kan verwachten. :)
    Ik zit altijd klaar met me muis op de x op het einde van series. :p

20. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja ik dacht er ff niet aan. Mijn schuld. Ik vind het niet erg om previews te zien. Is gwn net een trailer van een game of film. Vaak ook gwn om je op verkeerde been te zetten

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina