Ik hoop echt dat ie eerder uit komt! Ik heb hier nu de import PC versie liggen, maar ja ik kan hem nauwelijks draaien... Ik kan iig niet spelen zonder enorme vertraging, zelfs met alle instellingen op zijn laagste. Ik heb maar een pentium 3 450 Mhz. Ik zou echt zo snel mogelijk die xbox versie kopen want het is echt een fantastisch spel. Ik ben ook echt een fan ik heb alle 4 andere Elder srolls games hier thuis liggen! Arena(geweldig spel) Daggerfall(nog geweldiger spel) Battlespire(vaag spel) Red gaurd(anders dan de andere Elder scrolls spellen maar wel tof) En ja nu moet ik het 5e/3e deel nog hebben, de xbox versie wel te verstaan!
leuke site, vooral met die skins, mischien wat voor xbw.nl om het "zwart of wit" probleem op te lossen
Berichtje uit Amerika : Morrowind Pushed Back Sunday, May 19, 10:58 Bethesda and Microsoft Game Studios The Elder Scrolls III: Morrowind is one of the most highly anticipated games coming out this month for Xbox … or is it? Although Bethesda has stated the game will ship this month, a listing at GameStop lists Morrowind down for release on May 30th. With dates shifting so much and the game being so close to release, one has to wonder if retailers are being kept in the dark or if the game is going to be delayed. Hopelijk gaat dit niet betekenen dat ook wij langer op de release moeten wachten....
'k weet het....maar een amerikaanse vertraging is meestal ook niet gunstig voor onze release. Lijkt mij dat ze eerst de Amerikaanse versie af willen hebben en zo snel mogelijk op de markt willen hebben en dan pas aan de Pal-versie beginnen . Dus alles wat ze daarmee langer bezig zijn is ten nadele van ons.
Voor de mensen met een Amerikaanse pc : Morrowind is vanaf vrijdag te koop in Amerika (en dus ook te importeren). Gelezen op http://www.rpgdot.com/index.php#9158 edit : eerste review ook gespot op armchair empire , een 9,4/10
Hij is waarschijnlijk nog meer uitgesteld, maar week nie zeker... Wouter: Hij komt ook naar de Xbox daar heeft hij het over, XBOX chat weetjenogwel???
Stom stom stom....bedoel uiteraard de X-Box versie en niet de pc versie(want die is allang uit). Ik moet gewoon geen 3 dingen tegelijk doen, dan let ik tenminste een beetje op bij wat ik aan het doen ben. Sorry voor de verwarring!!
Okay, heb gisteren deze game uit de 1 Euro bak gevist bij Gamemania, maar gek genoeg was deze me ontgaan in de X Box periode lol Anyway, nog niet veel tijd gehad te kunnen spelen maar ik twijfel er niet aan dat het allemaal van episch nivo is van wat ik tot nu gedaan heb. Gek genoeg vond ik Oblivion niet zo interessant, en deze vind ik juist wat meer hebben aan mysterie, maar kan aan mij liggen. Wel al een paar aardige schrikmomenten gehad waar ik in een beet van een roofdier gedood werd, en iemand me spontaan aanviel terwijl ergens in liep haha, maar mijn ouwe X Box beestje gaat weer veel overuren draaien komende feestdagen lol, wat een game!!
Ik heb Morrowind hier nog liggen (vorig jaar gekocht als opwarmertje voor Skyrim) , maar ben er nooit echt in gekomen.. Net iets te gedateerd helaas..
Ik wil m eigenlijk ook nog spelen met mods op PC, probleem is dat ik Skyrim ook nog uit moet spelen, ook nog aan Oblivion moet beginnen en nog een lading andere games heb liggen die ik nog aan het spelen ben/wil spelen .
Ja dat is bij mij juist het gekke, de games van toen vond ik in verhouding juist beter dan al dat huidige, uitzonderingen daargelaten maar ik ben dan ook zo'n apart geval, vrienden snappen me ook niet enzo. Tja grafisch is het natuurlijk niet hoogstaand, maar het gaat om wat de game doet, de KotOR reeks is ook allang gedateerd bijvoorbeeld, maar nog steeds vind ik beiden spellen de beste RPG's die ik ooit gespeeld heb, deze kan ik ook nog steeds spelen.
Ik ben hem nog nooit tegengekomen in het wild (afgelopen 5 jaar zeg maar, toendertijd nog niet zo bekend met ES)
Grappig details trouwens, in Skyrim: Dragonborn dat zich afspeelt op een tegen Morrowind-aanliggend eiland, valt er een ook een tovenaar uit de lucht.
Vind het van de laatste 3 ES de game met de meeste diepgang. Soms wat moeilijk door heen te komen maar zeker de moeite waard. Heb die game echt helemaal kapot gespeeld op dn oude doos.
Wat was die game vet. Jammer dat skyrim toch meer richting de mainstream is gegaan. Hoop dat de serie kwa gameplay toch weer meer terug die kant opgaat.