[XOne] Elder Scrolls 3: Morrowind

Discussie in 'Games' gestart door Hi..., 15 apr 2002.

1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.930
    Komt door de nostalgie omdat je toen nog een klein kiddotje was.

2. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Naja, klein lol :+

Er waren toen ook games die ik niets vond hoor, Final Fantasy 7 en 8 ook helemaal grijs gespeeld, maar ik zou ze nu niet meer willen spelen.

Inmiddels alweer iets verder in de game kunnen duiken, maar ik loop tegen een aantal problemen op, nu heb ik een Poison Blade weten te vinden, maar het is net alsof ik er niets mee raak, nu weet ik niet of dat aan mijn klasse als Breton ligt omdat ik al las over hun magie enzo, of is het beter voor deze zwaardenskills een Nord aan te maken? In Oblivion ging ik eigenlijk al direkt naar de Arena om te levelen en up te graden, maar hier wilde ik het even anders doen me meer te richten op het avontuur, maarja de monsters die je tegenkomt zijn niet bepaald van de vriendelijke types lol, dus zoek ik nog een weg om geballanceerd sterker te worden zonder er teveel tijd aan te verdoen, of doe ik er toch beter aan maar naar Vivec te gaan naar de arena, tips zijn welkom! ;)

Wel een ding, de soundtrack verdient toch echt een Gouden plaat te worden onder de games, legendarisch!!

Deel Deze Pagina