Nice! Ik rol langzaam richting de 30.000G, vroeger was ik nog wel echt voor de achievements bezig. Nu is het gewoon fun hebben en wat ik krijg is leuk. Zo'n challenge is dan wel tof!
Ik speel grotendeels ook alleen voor de fun, en laat de achievements ook voor wat het is. Maar met zo'n challenge is het leuk om je oude games weer op te pakken en de gemiste achievements bij elkaar te harken
Moet toch echt eens gaan bedenken waar ik mijn eerste achievements vandaan ga halen. Halo 4 is nog wel wat te doen. Mass Effect 3 op Insanity. Skyrim heb ik maar iets van 100 (G). Borderlands 2 beginnen? Verder met Arkham City? Dark Souls? Meh, ik weet het niet. Ik eigenlijk een game hebben waar ik begin met easy achievements, om er weer in te komen. Oh, wacht de map pack van Halo 4 is vandaag uitgekomen. Misschien die even checken.
Ik ben sowieso slecht bezig; mijn laatste achievements was 3 weken geleden. En dat was bij Spoiler Angry Birds
Mwha, in het begin niet nee maar aan het eind willen ze nog wel komen. De game heeft volgens mij ook veel specifieke achievements zoals "Kill 10 vijanden in één bullet-time" etc.
Ik kreeg ze bij Max Payne 3 ook al niet binnen destijds, maar misschien had ik niet op hard moeten spelen
Diana gaat te hard men, geef ons ook een kans . Zelf nog niet echt veel tijd gehad om te hoeren, moet de week voor de vakantie nog vrij veel voor school doen/inleveren. Boekverslag, discussie, 2 werkstukken, levensvisieboek en na de vakantie wacht de proefwerkweek. Misschien dat ik op 700G eindig ofzo