[XOne] Dark Souls [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Coentjuh, 12 mei 2012.

1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    En de master key ;)

2. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    Dacht zelf aan de thief of sorcerer... Extra item bij de thief omdat je die key al hebt en dikke spell bij sorcerer... Aan een beginner aan te raden of heel stupid geredeneerd?

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    De klasse die je kiest maakt niet veel uit. Het bepaald alleen je starting gear en de oorspronkelijke verdeling van je stats

maar daarna ben je helemaal vrij om je stats te upgraden dus je bouwt altijd je personage helemaal zelf en kunt dus prima met een sorcerer beginnen en met een warrior eindigen

veel mensen starten met een pyro omdat die op het laagste soul level begint.

Ik ben zelf met een knight begonnen omdat die met een redelijk armor setje begint.

Maar het maakt dus allemaal niet zoveel uit, je moet toch nog gaan ontdekken hoe je wilt gaan spelen en wat voor character je wilt maken

Enige belangrijke keuze vind ik achteraf eigenlijk of je meteen de master key meeneemt

de andere gifts zijn niet erg relevant

behalve dan misschien de firebombs omdat

je die kan gebruiken om een eerste boss die je normaliter kan ontlopen mee dood te maken. Niet dat je daar heel veel aan hebt want het wapen wat hij dropped kun je in het begin nog lang niet gebruiken :+

Kies gewoon iets at je aanspreekt en ga dan ontdekken welke speelstijl je het lekkerst vind. En dan groeit je character daar door t levellen vanzelf wel naar toe

4. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Voor een iets eenvoudigere introductie: pyromancer + master key.

Rest: zie opmerking Delphiki boven.

5. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    Ben pyro gegaan net eerste baas gesloopt was toch wel heel fijn om die fire spell bij je te hebben. Heb net de kraaienlijn 5 gepakt naar de bonfire in the real world:). Rustig blocken en hakken en als het druk word alles in de fik zetten! Me like

6. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Dit is iets wat ik eerder heb gezegd voor iemand anders die net begon met de game. Hopelijk heb je er wat aan.

7. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Ik zou wel alvast een beetje gaan bedenken hoe je je stats gaat verdelen. Als je bijvoorbeeld een voorkeur voor zwaarden hebt moet je niet alles in strength gaan pompen, en als je voornamelijk Pyromancy als magic gaat gebruiken heb je geen INT of faith nodig.
    Wat damage betreft: wapens zijn belangrijker dan hoge stats!

Daarnaast, gebruik de lock-on functie. Doet wonderen tegen lastige enemies.

Laatst bewerkt: 12 dec 2012
  8. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    Thanks voor alle info! Vraag me nu wel af wat zo belangerijk aan die humanity is?

9. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
  10. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Vreemd.. net al 6x die rats in the depths gekilld en nog geen enkele humanity gedropt :confused: ??

Edit:

Nevermind. zal wel komen doordat ik in mn vorige playtrough die ring had waardoor enemy drops +400 worden.

Laatst bewerkt: 12 dec 2012
  11. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het viel mij altijd op (en ik heb redelijk veel gefarmt in de depths naar large titanites en humanity), dat als er een large titanite (of green) shard dropt, er dan geen humanity in dat gebied droppen en andersom ... Maar misschien is de droprate lager in ng+.

12. matthias999

matthias999 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb volgens mij alle bosses die ik moet killen voor naar de final boss te gaan gedood. Heb alle souls van die bosses aan de lordvessel gedonneerd en die deur ging open, ik veronderstel dat die gang naar de final boss leid?

Daar wil ik dus nog niet heen want moet de DLC nog doen... Iemand enig idee hoe je die DLC activeert?

13. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Je moet Dusk of Oolacile gered hebben in Darkroot Basin. Dus je moet de Hydra daar gedood hebben, daarna weggaan uit de area. Als je terugkomt staat er achter de hydra (via de linkerkant van het meer doorlopen) een golden crystal golem. Als je die dood, bevrijdt je Dusk of Oolacile. Vervolgens ga je naar de Duke's Archives. In het begin van de Duke's Archives (als je de lift omhoog neemt) staat daar een Blue Crystal Golem. Als je hem dood krijg je een key. Vervolgens ga je weer terug naar de Darkroot Basin en op de plek dat de Golden Golem stond staat nu een portal. Loop erheen en je wordt de DLC 'ingetrokken' ;)

14. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Ben nu net een character begonnen met de Zweihander als main wapen. Teeeeering wat een damage doet dat ding zeg. Ik sloeg de Taurus Demon zo hard dat hij omviel. :+

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb op YT filmpjes zitten kijken van iemand die dat ook deed. Zag er erg bruut uit. Ik kon zelf nooit wennen aan de traagheid van dat soort wapens..

16. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Ik in het begin ook niet. Maar uiteindelijk ben ik ook een groot wapen gaan gebruiken. Vond t uiteindelijk veel fijner dan een curved sword of zelfs straight sword.

17. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Heb nu ook een alt char met heavy weapons en veel punten in strength.
    Loop nu bijvoorbeeld met havels greatshield.

Maar wat is nu echt een goeie greatsword/axe voor mijn char?

18. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Demon's Greataxe. En vervolgens upgraden naar +15. Dan heb je een S scaling in Strength. Oftewel, des te hoger je strength, des te sterker het wapen. Een van de weinige (of enige) met een S scaling. Als je nog net begint is een Greataxe een goed en sterk alternatief.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik wil alleen even zeggen. FUCK paladin leeroy!

met zn van een klif afflikkeren zodat ik zn gear in NG++ moet gaan halen :+

20. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Dat had ik ook ja |:-

Deel Deze Pagina