Oke, had je al een PM gestuurd maar die moet je dan maar ff vergeten. Dan word het maandagavond? Vlak voor VI?
Vanavond? Noem maar een tijd vanavond en ik zal er zijn. Echt zijn. Ah, sorry. Ik ben goed bezig.. OP is weer geupdatet. Niels, noem maar een tijd voor vanavond.
Niels, ik ben echt de hele avond online geweest :{. Morgen kan ik t/m 15:00 ongeveer. Dus hopelijk jij ook..
Niels, kan je vandaag wel? Kom op zeg.. de wedstrijd moest voor vrijdag 00:00 gespeeld worden, maar je laat nooit wat van je horen.
Wat mij betreft ben jij gewoon door Siemen. Niels heeft ook zijn vorige duel niet gespeeld namelijk..
Als ik morgenmiddag nog geen reactie krijg, diskwalificeer ik hem. Niels, laatste keer. Morgen avond potje? Miem, kan jij morgen- of vrijdagavond?
Bah, seh wint met 2-1. 1e helft was gelijkwaardig. 2e helft was hij beter. Kwam ook niet in m'n spel omdat als ik Ba of cisse inspeelde in de spits de verdedigers er bovenop zaten. Ben wel benieuwd hoe je dat deed?! Gefeliciteerd seh. Dat jij dan maar het toernooi mag winnen.
Schakelde in de 50e minuut over naar 352 omdat mijn backs nutteloos waren de eerste helft. Oh, ik vind dat er een optie moet komen om teams te kiezen van je tegenstande (als je ze verslagen hebt). CSKA, Newcastle en Ateltico heb ik allemaal liever dan Sevilla nu.
En 1x dacht ik er langs te zijn verlies ik me Ba op kracht van een heel klein rot ventje. Vervelend ook
Aha had het niet eens door . Daarna kwam ik niet meer in het spel. Maar waarom switchen? Je wint alles toch?
Dat doe ik vaak als ik het niet zo lekker vind lopen. Beginnen met een variant op 433 (meestal gewoon de standaard opstelling van een club) en als het dan niet lekker gaat gewoon 352. Werkt vrij vaak.