Ik zou als ik jou was Pique naar het midden verplaatsen en dan Miranda als LCB nemen omdat je anders echt elke wedstrijd een paar 1 op 1's om je oren krijgt waar je zelf weinig aan kunt doen omdat Pique niet sneller rent.
Je LM en RM zouden opzich wel kunnen door high/high workrate maar ze zullen wel enorm snel moe worden en ze hebben slechte defence. Bekijk dit eens:
http://www.futhead.com/fifa/squads/2032538/ .
Je kan een LWB en RWB op de LM en RM positie zetten als je er maar voor zorgt dat je 2 strong links hebt (zelfde club en competie/ competitie en land) en 1 gewone link. Zo kan je op de LM dus ook Alba neerzetten gezien de sterke links met Munian en Xabi Alonso en de gewone link met Miranda. Dan zou je dus ook nog kunnen overwegen om Pigue te laten staan doordat Alba verdedigend veel meer brengt maar ook aanvallend.
Dit zou je zo ook voor de RB positie kunnen doen met bijvoorbeeld Juanfran / Joa pereira alleen zou je dan nog de sterke links moeten uitzoeken.
Op dit moment heb je toch een beetje hetzelfde type spelers op de flanken staan zowel midden als voor. Zou ik je beter aanraden om te zorgen dat het verdedigend iets beter zal staan met backs daar(wel met 9chem) en dan kan je evt nog Xabi Alonso vervangen voor een type als modric. Denk dat het dan aardig gaat lopen.
Munian - Falcao - Di Maria
Alba - Modric - Fabregas - Juanfran
Pique - Mascherano - Pepe
Edit; Zoals hierboven ook aangegeven kan je het beste mascherano omruilen met piqué. Alba heeft dan alsnog 2 strong links!
Klik om te vergroten...