[XOne] Xbox LIVE Arcade Games [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 12 jan 2012.

1. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ja ok wat achtergronden betreft heb je gelijk natuurlijk, maar prioriteit zou het voor mij niet zijn als ontwikkelaar.

Heroes zouden in principe allemaal even sterk moeten zijn, alleen is het in deze games vaak zo dat hero A beter samengaat met hero C dan met hero B zeg maar.

Als jij alleen maar uit A en B kunt kiezen, terwijl je tegenstander met A en C rondloopt, dan is het al niet balanced meer snap je ? :)

2. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Misschien niet de prioriteit, daar kan ik het wel mee eens zijn. Belangrijkste is balans en gameplay. Alleen mag je voor een prijskaartje van 1200 punten ook wel weer iets meer verwachten dan 2 maps.

Ja ok, vanuit dat oogpunt kan er inderdaad onbalans ontstaan. Op zich is dat enigzins te omzeilen als je b.v. veel met vrienden speelt.

3. ToxicVenom 81

ToxicVenom 81 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb in verleden en nu nog af en toe heel veel LOL, dota, roti en hon gespeeld en wat heel verslavende games waren. Gome speel ik nu twee dagen en moet wel zeggen dat ik het weer te pakken heb, en helemaal omdat je nu lekker met je pad op grote scherm kan spelen lekker in je luie stoel.

Gome is natuurlijk heel anders dan de rest dat ik gespeeld heb, bv je kan geen items kopen en upgraden maar wel dat belt gedoe met relics en gems, is anders dus wel ff wennen en uitzoeken hoe en wat.
    Het is een arcade game maar de graphics hadden strakker gekunt en ik heb al een paar keer moeten leaven vanwege enorme lagg.

Gaurdians vind ik heel erg tof gemaakt, jammer dat er wel zo weinig zijn en helemaal dat je al meer dan de helft van ze in begin al hebt, een paar potjes winnen en je hebt ze allemaal, of ze moeten heel snel met nieuwe komen anders laten heel veel mensen deze game weer liggen en dat zou zonde zijn want zo te merken spelen het al heel veel mensen.

Ik ga me in ieder geval met deze game voorlopig goed vermakken en als iemand een potje wil spelen add me.

4. ToxicVenom 81

ToxicVenom 81 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oww zullen we een aparte topic voor deze maken?

5. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
  6. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand ervaring met Hell Yeah? Ik zapte op tv even langs Gamekings en daar pikte ik op dat het metroidvania gameplay heeft? Dat vind ik toch wel zeer interessant...

7. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
  8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    De 28e zijn alle Walking Dead games in de aanbieding. Als het een beetje gunstig is lijkt me dat het moment om ze aan te schaffen. :)

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal wel 1800 punten worden denk ik.

10. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.102
    Voor mij ook, wachten wordt altijd beloond :+

En hopelijk gooien ze eindelijk Ninja Gaiden Black in de aanbieding, maar dat zal wel niet zo zijn :+

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik wil eigenlijk wel gewoon een disc versie van alle walking dead eps :/

12. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk eerder 200 punten per stuk en de eerste is tot de 31e gratis te downloaden.

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Hm.

14. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    EP1 wordt dan zelfs gratis las ik ?

edit : hierboven al gezegd...

15. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
  16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik hoop dat de prijzen van de GoD games weer zo goed zijn als een tijd terug, toen je er een aantal voor 5 piek kon krijgen.

17. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb juist enkel de eerste episode van The Walking Dead. Maar als ze echt 200 per stuk worden, dan haal ik ze meteen. Hoef ik maar één kaartje van 800 MP te kopen. Ik vond de eerste episode erg goed. En het spel wordt zelfs genomineerd als Game of the Year. Echt onverwacht, gezien hun eerdere projecten. Maar dan wil ik episode 2 t/m 5 ook wel graag spelen.

18. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.102
    Inderdaad, koop ik van de resterende punten dan eindelijk Ninja Gaiden Black, wil die zo graag weer eens spelen maar kan de originele disc niet meer vinden :'-(

19. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Zal ook wel komen op den duur.

20. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Keuze gemaakt!

20th: Platformer Games

Fez