[XOne] Call of Duty: Black Ops 2 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 27 nov 2012.

1. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Komt vast wel als DLC in een later map-pack .

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    KSG zeker :+? dat ding is een beest, máár het is geen buckshot dus missen=dood
    Activision kennende wel ja ;) alleen wanneer is dan de vraag

3. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Niemand tips voor QuickScoping of kan uitleggen waarom velen dit zien als valsspelen?
    Zijn er hier überhaupt mensen die af en toe met een sniper spelen?

4. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik zie in elke game alleen maar mensen die met sniper en shotgun spelen. word er stront ziek van.

Quickscopen is gebruik maken van de autoaim die echt teveel aanwezig is in Black Ops 2. Als je met een sniper inzoemt en je bent al redelijk bij het mannetje gaat je scope er automatisch heen op het moment van inzoemen. Als je snel op dat moment schiet en je zoem knop weer loslaat dan is hij 9/10 keer raak. Dan noemen ze quickscope. gewoon een ander woord voor als een noob gebruik maken van de auto aim functie die in het spel zit.

En jaja mijn 4de goude assault rifle is binnen. Op dit moment de SMR, MTAR, M27 en M8A1 goud. Nog 5 te gaan voor Diamond. Ga nu aan de FAL beginnen.

Heb nog niemand gezien met Diamond camo op de Assault rifles. Meestal alleen op Specials, snipers, shotties of SMG´s omdat daar de minste wapens voor zijn. ik ben nu 2de prestige level 37. Als ik 55 ben zal de FAL ook al goud zijn en dan begin ik aan de AN-94. Deze zal ik dan ook permanent unlocke omdat je die alleen krijgt op 55 en ik gewoon wil door prestige.

5. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2

Ik speel zelf eigenlijk alleen maar met sniper, ik quickscope niet altijd, maar soms wel. Als je gewoon veel oefent met sniper en niet als een gek sprint, maar soms ook gewoon ff rustig wacht, dan zul je veel meer kills maken en dus beter worden.

Ach joh, wat zit je nou te janken op snipers.. Nee, LT en RT indrukken, daar heb je veel skills voor nodig zeker.. Snipen moet je echt wel leren hoor.. Het is tenminste wat anders dan alleen maar met assault rifles spelen.. Ik snipe zelf alleen maar en ik quickscope ook als het moet, maar om het nou noob te noemen? Die shotguns die slaan pas nergens op, want daar heb je echt totaal geen skills voor nodig..

6. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Shotguns zijn skill loos, en in deze Black ops snipers ook. Ik word alleen maar gekilled door snipers die de hele game op hetzelfde raampje zitten te aimen.

En iedereen moet spelen wat die leuk vind, dit is mijn mening. Want snipen in deze game stelt niks voor. Op de eerste sniper naar zijn ze allemaal 1 shot kills, zelfs als je in de voet schiet. Ook is een beetje campe en 1 bepaalde hoek houden niet moeilijk. En zoals ik hierboven al zei is de autoaim teveel aanwezig.

In geen enkele CoD waren er zoveel snipers als in deze, behalve in private matches om te quickscope tegen elkaar. Is een reden voor. Ook al bevalt het je niet.

xx :):

PS: dit is gebaseerd op de snipers die ik tegen kom. geen idee hoe jij speelt, maar zo spelen de mensen die ik tegen kom. Dus dit is geen aanslag op jou, alleen dat ik snipen te easy vind in deze game en daarom word er ook zoveel gesniped, zelfs op hijacked etc.

Laatst bewerkt: 13 dec 2012
  7. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is gewoon niet waar. Snipers hebben dezelfde soort auto-aim als andere wapens. Inzoomen heeft geen magische lock-on functie.

8. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja dat is wel waar? En ja dat zit ook op andere guns. Pas van het moment van inzoemen. En met een sniper trigger je dat als je inzoemt. En quickscope is dan puur, snel inzoemen, tot hij word getriggert, uitzoemen, en blijven herhalen. Want als je kijkt naar killcams zien snipers niks als ze zo snel in en uitzoemen. Doen ze juist om die auto aim te triggeren.

En die autoaim duurt niet lang, mocht een target in de loop zijn blijft hij er niet achteraan gaan. Maar als je het snel doet schiet je 9 van de 10 keer wel raak. ( mits je inzoemt waar hij ongeveer staat, dus niet als je in de lucht inzoemt dat hij op een target afgaat. dat zeg ik niet. )

En dat noemen ze dus quickscopen. Weer wat geleerd\o/

9. Florinho0

Florinho0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Edit: is weg

10. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee. Dat inzoomen doen ze, omdat anders die kogel een willekeurige kant opvliegt :emo:

11. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja.. ja als jij dat wilt geloven dan maakt mij dat niks uit. maar je zegt anders vliegt hij een willekeurige kant op. Maar dit is ook als je snel in en uitzoemt? Want je ziet dan niks namelijk.... Dus waarom kies je dan voor toch snel inzoeme? juist, auto aim in werking stellen.

verder hou ik erover op :thumbs:

12. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Het is duidelijk dat jij dus niet sniped. Er is maar een sniper waarmee je 80% zeker weet dat je een one shot one kill krijgt. De rest moet of op het hoofd of in de torso en dan nog kun je hitmarkers krijgen. Je moet sowieso niet uitgaan van wat je in de killcam ziet. Je zoemt wel degelijk in en je heb voor een sec ook echt zicht. In de killcam wordt dat niet weergegeven. Daarin lijkt het alsof je alleen een beetje inzoomed en helemaal geen zicht hebt.

Het snipen in BOII is sowieso moeilijker dan de MW series. Daar had sleight of hand pro maar dat sloeg nergens op. In deze cod duurt het inzoomen langer. Beetje net als cod4

13. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
  14. TripMode

TripMode Novabetting

Leuk Bevonden:
    4
    Dus double Xp voor iedereen?

15. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
  16. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Ben nu bezig met de chicom fijn wapentje is dat ook zeg. Laser + silencer er op heerlijk. :9

17. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Chicom kan zelfs het snelst schieten van alle wapens.

Ik heb sinds gisteren de KSG geprobeerd _O_ Echt een heerlijk wapentje en erg bevredigend om een killstreak mee te halen itt al die subs

18. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Waarschijnlijk al een veelgestelde vraag, maar als je Prestige gaat, verdwijnen dan de statistieken voor je wapens ook?

19. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Snipers schieten 100% accuraat op het moment dat je helemaal bent ingezoemt. Op dat moment ziet de speler zelf wel heel even waar hij richt, maar op killcams zie je dat niet.

Je lijkt er vrij weinig van te weten en/of begrijpen. Baseer je je vage uitspraken op wat je zelf denkt te zien als je naar andermans gameplay kijkt?

20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    nee

Deel Deze Pagina