[XOne] FIFA 13 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 31 okt 2012.

1. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Nog nooit gehad, maar goed ook, erg zuur om zo een goal te moeten incasseren.

2. Dranx

Dranx Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Hoi, het zal vast al vaker behandelt zijn, kan helaas niet al te veel terugkijken hier op mn werk :p maar was er nu toch wel heel benieuwd naar.
    Wanneer wordt er nou eindelijk iets gedaan aan de xp punten die je tot nu toe NIET voor je challenges krijgt die je behaald hebt?
    Of is hier een simpele oplossing voor? :p

3. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Ik snap dit niet?

Als je in 10 wedstrijden niet genoeg punten haalt degradeer je gewoon of blijf je in deze divisie. Of snap ik nu gewoon niet wat je bedoelt?

Trouwens een bazen team voor seasons is Wolfsburg 4-4-2 (brede ruit) met olic, dost en diego voorin. Echt baas!

4. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Hij bedoelt, en waar hij gelijk in heeft.. is dat je punten niet afhankelijk zijn van bijv. je divisies oid. Ik weet niet precies hoe het werkt maar volgens mij krijg je voor elke wedstrijd wel punten ofzo.. Ik heb gasten in m'n friendlist die echt veeeel slechtere record hebben dan ik of zelfs divisie lager zitten maar veel hoger staan op de leaderboard wat dus gewoon een kwestie is van veel spelen. Maargoed daarom kijk ik zelf gewoon naar win-draw-loss record ipv die punten als ik wil vergelijken :)

5. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Jaa maar als je bijvoorbeeld een divisie terug gaat worden je punten er niet minder op, dus stel je zit in de top 100 en je degradeerd een keer dan moet je alleen effe terug naar divisie 1 komen, je punten zullen niet verminderen.

Bij Fifa 09/10 etc was het zo dat als je wint je punten omhoog en als je verlies gaan ze omlaag, zo is het bij pes nu ook. Stel je wint 10 wedstrijden dan heb je bijv 1000 punten en dan verlies je er weer een heb je weer 900.

Zo bleef ik bij fifa 10 rond de 3400 punten staan en dat was dus ook gewoon mijn niveau, ik won soms 2x achterelkaar en daarna verloor ik weer 3 en bleef rond die 3400. Toen de tijd werd er dus ook (althans in mijn buurt) gesproken over hoeveel punten je had en daaraan kon je gelijk weten hoe 'goed' iemand is.

Was een leuk systeem maar dit systeem vind ik ook niet erg *)

Laatst bewerkt: 12 dec 2012
  6. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Ohh okee ik wist niet eens dat die punten er waren, dus hield me er ook niet mee bezig. ;)
    Maar begrijp het nu

7. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Even opnieuw begonnen doordat mijn account bijna afloopt. Ga op het moment 37-1-2. :D

8. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Daar hoef je je niet voor te schamen!

9. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Typisch Fifa. In één wedstrijd gaat de bal er gewoon niet in. 17 schoten op doel. Hij één. Wint hij met 2-0 door een eigen goal en een afgeslagen bal. Daarna vielen de EA servers uit na 6 minuten. Dus een loss. En nu stond ik 3-1 voor en viel de verbinding weer uit. Nu dus 38-2-3. :emo:

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
  11. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Klinkt bekend, ik heb er ook al menige scoringsrijke positie mee verkloot.

12. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Hahah ik heb dat zooo vaak gehad he, vooral bij de vorige fifa's, bij deze is het gek genoeg wat minder maar alsnog heb je dan soms zo'n niet te missen kans die je dan toch weet te missen, heb trouwens ook vaak gehad dat ie dan zo zacht lobje geeft en omdat de keeper dan aan de andere kant van t doel staat de bal er rustig inrolt:9

Laatst bewerkt: 13 dec 2012
  13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Wat word ik gek van de keepers zeg, echt niet normaal. Gebeurd echt te vaak online dat mijn keeper constant de rebound zo voor de voeten van de tegenstander stompt.. Echt schijnkeepen.. Slaat helemaal nergens op.

14. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Is er eigenlijk een manier om een stiftertje over de keeper te doen?

met LB en schieten doe je echt een lobje, maar ik wel een klein stiftertje doen over de keeper als ik 1 tegen 1 ben en hij komt op me aflopen..
    als ik dan LB en maar tap op de schietknop dan heeft ie em altijd :)

15. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Weet niet of er echt een manier is. De manier waarop jij het doet is het volgens mij, alleen juist timen en niet te hard.

16. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    en ook niet te zacht

17. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Pfffff.. had net in divisie 2, 22 punten.. m.a.w. had de titel.. maar bleef nog gewoon in die divisie met 22 punten ipv promotie met titel!

Nu ben ik gepromoveerd... maar geen beker. Zonde, vond het net zo mooi om alle bekers bij alle promoties te hebben! Nu 9 promoties 8 cups.. EA games en bugs :+

Laatst bewerkt: 18 dec 2012
  18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    52-6-6, not bad.

Sta zelf 36-5-8 (divisie 5) , wil hoger! Tot nu toe elke keer titel gewonnen.

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Voor degenen die graag willen deelnemen aan het XBW toernooi met internationale teams van 4 à 4.5 ster, moet zich hier inschrijven:
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=168247

Het is al het vierde toernooi in een korte periode. Erg tof! :)

20. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Een vriend van mij heeft deze game, maar hoe speel je deze game met kinect? of makt EA deze belofte niet waar?

Deel Deze Pagina