[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hmm daarvoor vond ik het beeld te wazig om goed te zien dan.

2. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ja inderdaad jammer dat ze geen next gen camera gebruikt hebben..

3. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
  4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Moet ook wel. 8 gb is nu al niet meer echt speciaal en ze moeten het weer 5 jaar uithouden.

5. jooooooop

jooooooop Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben benieuwd wie er met een console komt voor de echte gamer.
    Veel power en een Controller.

Voor mij geen kinect rommel.

Ik denk dat ik niet snel een nieuwe console koop maar voorlopig lekker afwacht wat de toekomst ons gaat brengen!

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Microsoft. ;) Die komen met een sterke console waarop je kan gamen met een controller.

Verzonden vanaf mijn smartphone.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Die kinect zal er nu wel standaard inzitten. Maar een hardcore console blijft het heus wel.

8. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ja zodat ze stiekem in je huiskamer kunnen kieken of je wel +18 bent, of niet met meer dan 5 personen op de bank naar een film kijkt. :+

9. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Als een "steambox" redelijke prijs heeft en de laatste games goed kan draaien dan koop ik die zeker. Mijn huidige pc kan oude games prima draaien, en nieuwere games net kantje boort (laagste settings ed) maar ik heb daar office, outlook, fotoshop voor de vrouw opgezet dus ga die pc niet snel vervangen. Zou de steambox er dan gewoon naast plaatsen en dan op pc monitor gamen. TV wordt toch meestal gebruikt door mijn vrouw om tv te kijken, vandaar dat ik ook steeds minder speel op de xbox en meer en meer op (onze niet voor gamen gekochte) pc. De Steamsales zijn echt fantastisch, dus ik ben nu al enthusiast.

10. jooooooop

jooooooop Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan al die nieuwtjes niet zo goed volgen.
    Mijn engels is niet zo goed laat maar zeggen. (en dyslexie) Helaas pindakaas haha.

11. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Hoop/denk, en wat ook al min of meer bevestigd is is dat ze gewoon een SteamOS gaan bouwen gebaseer op bv Ubuntu zodat verschillende fabrikanten een Steambox kunnen bouwen en je dus ook Steamboxes in verschillende prijscategorien krijgt.
    En met een beetje geluk kun je er zelf ook nog een bouwen of het in dual-boot naast bijvoorbeeld Windows draaien.

12. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Uh wat, dan kan je toch net zogoed steam op je Windows installeren en de Big Picture mode gebruiken?
    Het gaat er juist om dat die Steambox onder de TV kan staan. Ik kan nu ook wel een mini-itx systeem bouwen waar je prima op gamen kan, en die onder mijn TV zetten.

13. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Dat gaan ze nu door je strot duwen en daar kan je flink voor gaan betalen. Toch maar voor PS4 gaan :+.

Wat een namen...

Laatst bewerkt: 13 dec 2012
  14. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Ben ik ook van plan :+.

Maar nog lang niet elke game ondersteund controllers en de meeste mensen spelen met muis en toetsenbord waardoor ze een voordeel hebben.

Maar goed, we zullen zien wat er komt, ik ben iig benieuwd :).

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoorde net ergens dat een patch voor een game de ontwikkelaar 10.000 dollar kost. Damn..
    Daarom doen veel ontwikkelaars patches samen met DLC. Dan zijn er geen extra kosten Goede nieuws is dat MS de prijs omlaag gaat doen bij de next gen. En het hele proces gaat aanpakken om het makkelijker te maken.

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja dat was erg zuur en ook precies de reden dat het heel lang duurde voordat er kleinschalige studios met games op de xbox kwamen.

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    dan ben ik ook om als die er een beetje voor een redelijke prijs komt. Binnen Steam is er zoveel meer mogelijk. Indie games, mods, snellere patches en niet te vergeten een shitload aan sales.

18. MarsGameEvents

MarsGameEvents Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben wel benieuwd naar jullie mening over het volgende:

Hoelang zouden jullie nog naar toernooien gaan op de Xbox 360 als de nieuwe xbox er is.
    Stappen jullie dan gelijk over? Of blijven jullie nog wel op de oude xbox spelen.

Hoop zelf dat het nog lang duurt voor dat de nieuwe xbox er is ;)

19. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Ik ga sowieso niet naar toernooien.

20. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Als iedereen over gaat op de nieuwe console dan ga je als organisator toch mee?

Je zult wel moeten straks, is vast weer een investering.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina