[XOne] Halo 4 Theatermode

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 1 nov 2012.

1. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ga naar Spartan Hub (met start), scroll naar beneden (Settings en dat soort dingen), dan heb je helemaal rechts File Browser. Als je dan naar bijv. Local files en 'Films & Clips' gaat, kun je over dat bestand scrollen en met Y ga je naar bestandsinstellingen, daar kun je ook uploaden naar de File Share. Zelfde manier met screenshots maar die staan onder Screenshots geloof ik.

Niet de meest duidelijke beschrijving maar als je weet waar je ongeveer moet zijn zou het moeten lukken denk ik.;)

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

Ik wilde eigenlijk nog meer screens maken, maar op deze manier heeft het niet echt zin. Kut 343, fix de site, fix de fileshare, zorg ervoor dat mijn screens online komen. 8)

3. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Dat wachten is maar kut. Ik wil weleens serieus aan de gang gaan met custom games. :'-(

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

Ik heb dus pas een stuk of 6 matches gespeeld op 3 maps. En stuk voor stuk duizendmaal beter dan de meeste Reach maps. Wat een verademing _O_ Skyboxes zijn ook weer heerlijk.

5. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Moet je Forge maar eens checken. Er zijn drie forge world achtige mappen (met ieder hun eigen thema, geen grijze blokken) die nog niet in matchmaking voorkomen. Op andere mappen kun je ook Forgen, maar alleen op deze drie structures plaatsen.

Vooral Impact is groot en mooi. Lekker je eigen space station bouwen met twee asteroïden als bouwplaats. En die skybox. :eek::eek::eek:

EDIT:

Op de FAQ op de Waypoint site staat ondertussen dat ze aan het 'onderzoeken' zijn waarom de file browser nog niet werkt. Meestal betekent dat, dat er problemen zijn bij het ontwikkelen van de software voor de backend.

Laatst bewerkt: 21 nov 2012
  6. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Halo 4 fileshare komt begin 2013

Bron: http://blogs.halowaypoint.com/Headlines/post/2012/12/12/The-Halo-Bulletin-121212.aspx

7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Nou, dat werd verdomme ook tijd :+

8. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.006
    Pff trieste zooi, zo laat nog.
    Moet je zeker voor dokken ook.
    Halo 4 plus
    :+

9. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Haha, dat zou wel heel erg triest zijn. :+

Van wat ik lees willen ze van een ander soort backend gebruik maken, en dat ging niet helemaal goed. :lol: Dit is wel een typisch voorbeeld van de werkwijze bij Microsoft. |:-|:-|:-

Bungie wist in ieder geval zijn rotzooi goed werkend te krijgen.

Deel Deze Pagina