1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 31 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennard-1994

    lennard-1994 Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice mata if voor 288 binnen, is rond de 340 waard, en bijna kompany en benzema voor dik 100.000 onder waarde binnen. Je maakt misschien dikke verliezen op je eigen spelers zoals ik met robben (zo'n 40.000) maar je kan ook makkelijk spelers goedkoop halen!
     
  2. lennard-1994

    lennard-1994 Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    blaszikowsky voor 129000, de goedkoopste nu kopen staat erop voor 145000 en daarna 153000 dus das sws ook weer 10k:D
     
  3. lennard-1994

    lennard-1994 Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    70.000 coins verdient in een half uur... ziek
     
  4. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Dacht dat het een grap is maar zijn overall veranderd dus daadwerkelijk mee. Best geinig gedaan van EA!
     
  5. balotelli

    balotelli Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen,
    Je hebt dit jaar managertaken in fut, maar ik krijg alle 12 vinkjes niet terwijl ik de doelstelling allang gehaald heb. Hebben jullie daa ook last van en zoja wat hebben jullie gedaan om het op te lossen?
     
  6. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    En voor de zoveelste x doet FUT het niet.
     
  7. markdragie

    markdragie Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    5
    Volgens mij een beetje standaard op vrijdagochtend. Volgens mij is dit gewoon voor regulier onderhoud.
     
  8. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik vind Wildschut één van de betere LW's in de eredivisie. Sterk, snel en nog een goed schot ook. Beter dan een lichtgewicht zoals Sana, of gouden spelers zoals Boerrigter of Babel. Je kan ook nog Mertens (regular) overwegen, maar dat zou ik niet doen.
     
  9. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja viel mij ook al op dat die vaak op vrijdagochtend het even niet doet hoop dat die met uurtje weer doet want wou 11gaan slapem(bakkersleven he)Maakt wel lekker veel winst nu gouden markt is verkloot dus ben overgegaan naar de zilveren markt en bevalt prima.
     
  10. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
  11. markdragie

    markdragie Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    5
  12. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik zou achterin Almeback en Larsen omwisselen. Je pure centrale verdediger heeft vaak meer aan een hoge staande tackle rating en hoge defending, dan aan snelheid. Dat doen je twee andere cv's wel. :)

    Je kan ook een brazilian team overwegen. Dan kan je Rhodolfo centraal achterin zetten. Dat is echt een baas!

    Edit: dit is wel nice: http://www.futhead.com/fifa/squads/2281902/
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2012
  13. markdragie

    markdragie Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    5
    Geen Ronaldhino IF?
     
  14. markdragie

    markdragie Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    5
  15. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik wil een team rond Van Persie maken. Dat wil zeggen: hij moet zoveel mogelijk aan de bal komen en zoveel mogelijk in schietpositie.

    Welke opstelling raden jullie aan en welke spelers moet ik om Van Persie heen verzamelen, zodat ik hem optimaal kan benutten?
     
  16. sjalevaeger

    sjalevaeger Active Member

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
  17. markdragie

    markdragie Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    5
  18. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Budget? En ik zou denk ik een 4-2-3-1 of een 4-4-1-1 spelen, met RVP op CF. Komt ie veel in balbezit (sleutelpositie binnen het team) en in scoringspositie.

    Donk; nee, Buttner: Van Aanholt. Ik zou verder ook Dingsdag in het midden zetten, Kalas naar links, dan van Aanholt als LWB, Donk naar rechts. Rosales voor V. Rhijn en Henriksen voor Vormer en en dan heeft iedereen 9 chem (of als chem 7 ook goed is, Henriksen laten staan).
     
  19. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Budget is niet hoog, 100-120k. Dus na Van Persie nog zo'n 70k over denk ik. Zat ook te denken aan 4411, ook omdat in 4231 je geen echte wingers hebt, die ruimte kunnen maken voor Van Persie.
     
  20. markdragie

    markdragie Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    5
    zoiets? http://www.futhead.com/fifa/squads/2289674/#squad-player
    Vind het wel een mooie hybrid. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina