1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Far Cry 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 10 dec 2012.

  1. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb ze gister effe allemaal achter elkaar unlocked en bij sommige moet je echt gebruik maken van je wingsuit als je het bovenste platform wil bereiken.

    Wat mij betreft slopen ze dat hele Watchtower gedoe er in een vervolg uit want echt iets toevoegen doet het niet.
     
  2. wouterblack

    wouterblack Tilly Till i die

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb ze allemaal gehaald zonder ook maar een keer een wingsuit te gebruiken. Je moet gewoon goed opletten waar je heen moet klimmen
     
  3. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4
    heb hem uitgespeeld wat een vette game
     
  4. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij is korter als je zou verwachten toch?
     
  5. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Skillpoint avalailable 11

    Waar slaat dit op? ik heb 11 skillpoints maar ik mag ze niet gebruiken:x

    Ik heb al heel lang de skillpoint nodig voor langer duiken, en een extra healthslot is ook fijn. Maar ik moet dus eerst meer missies doen, niet echt veel zin in, want straks zit ik ineens op eiland 2 (?). Ik blijf nog ff op eiland 1..

    Beetje jammer dat je wordt geremd met de skills
     
  6. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Je kunt genoeg skills vrijspelen, voordat je eiland 2 bereikt ;)
     
  7. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Coentjaaaaaaah :)

    Ok dan zeg ik even waar ik ben, moet ik mij al zorgen maken dat als ik verder ga met de main quest dat ik dan elk moment op eiland 2 ben?

    ik ben ontsnapt uit 't brandende gebouw toen ik gevangen was genomen, hierna ook nog een boot aan de praat gekregen en ik moet nu naar een tempel in het zuiden van eiland 1

    Wat zijn jullie Farcry 3 SP statistieken?

    Game time: 20: 34:31
    Days survived 20
    Distance on foot: 120.039
    enemys killed 419
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2012
  8. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    En ookal speel je de toegang tot eiland 2 vrij, dan stop je gewoon met missies doen en ga je lekker verder met stuff doen op eiland 1, je kan altijd heen en weer fasttravellen :)
     
  9. dantiney

    dantiney Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben eerst alles gaan upgraden en zoveel mogelijk skills proberen te scoren. Had alles geüpgraded en mijn skills waren bijna allemaal vol, toen pas begonnen met de main story, appeltje eitje :p

    Zo jammer dat je de laatste trophy's met de Co-op moet halen. Trophy's moeten ze echt houden voor alleen in de singleplayer vind ik. Co-op zuigt echt vergeleken de SP.
     
  10. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker je kan in Farcry 3 naar mijn mening nog beter "ontspannen", in gebieden die je hebt veroverd komen nauwelijks nog tegenstanders.. Lekker door de bossen lopen, beetje naar het water staren, muziekje erbij:b:
     
  11. Koenjo89

    Koenjo89 Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    8
    als ik dit spel vergelijk met games zoals red dead redemption of met skyrim dan moet ik tot de conclusie komen dat ik de gfx wel erg vind tegenvallen.
    De framerate is gewoon storend, als het een beetje druk word begint het te schokken als een malle. Daarnaast is er ook erg veel popup en zijn er vele details in het spel erg kartelig afgewerkt. Tuurlijk heb je soms gebieden dat ik denk van zow dat ziet er mooi uit, maar over t algemeen gezien te weinig. Dus ik snap niet zo goed waarom de meeste mensen dit grafisch nou zo geweldig vinden. Spellen zoals red dead redemption of skyrim die ook een vrije open wereld hebben zien er veel beter uit.
     
  12. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Omdat velen dit spelen op de PC (inclusief mijzelf) omdat daar wel de grafische pracht en praal te vinden is. Plug gewoon xbox controller in en voordelen van beide (mooie gfx en gamen met controller)
     
  13. Jimbo NL

    Jimbo NL Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Volledig met je eens.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik niet. Het hangt in mijn ogen ook een beetje af hoe jij je gammainstellingen hebt. Ik heb dat destijds met Dragon's Dogma een tijd vol open gehad en dat zag er niet uit. Ik pastte wat aan en het was al een stuk beter en zo kan dat ook met Far Cry 3. Gewoon een beetje aanpassen, dan is het al beter te verdragen imo en anders gewoon PC spelen en niet meer kutten over de console versie. ;)
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Pff die overgang van eiland 1 naar 2 is best nep. Jammer dat dit soort crap er in zit.
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Gamma instellingen veranderen de FPS niet.
     
  17. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Verschil tussen de eilanden vind ik groot aangezien ze 1 km van elkaar afliggen.

    1 is tropisch eiland met veel flora en fauna, 2 is meer heuvelachtig grasland.
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ik bedoel meer die vage shit met monster en hallucinaties etc.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nee, maar het kan nog wel wat leuks doen met het kleurenballet en de FPS ligt echt aan de verhoudingen tussen processor en de engine waarmee de game gemaakt is. Crysis krijg je immers ook lang niet zo mooi op de 360 als op de PC.
     
  20. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Pff inderdaad,dat hadden ze wel weg mogen laten.
    Ik hou sowieso niet van spellen met monsters,magische krachten en die zooi.. De setting van bijv. een Skyrim vind ik erg vet,maar als er tijdens het spelen ineens een spin met 7 hoofden die vuurballen spuugt (bij wijze van) aan komt, dan hoeft het van mij al niet meer. Dus was dat zgn inktmonster wel ff een domper toen ik die gister trof.. |:- :confused:
     

Deel Deze Pagina