Misschien omdat het download bestand/map nog staat in de map waar ik ook het spel daadwerkelijk geinstalleerd heb? Ik weet alleen ff niet welke van de 2 ik moet verwijderen.
Sick. Ik moet ook nog steeds verder met Inferno, maar vind dat grinden echt zo dodelijk saai en als ik level 100 wil worden moet ik nog 99.
Ik moet NaiZuro maar eens porren in de kerstvakantie om eens een avondje of twee door Inferno heen te rammen. Ik vind het trouwens wel een flinke plus van de game dat je in co op gewoon je eigen loot krijgt.
Ben hier ook weer wat mee bezig, mijn barb haalt slechts 30k ;-). Char 4 en 5 zijn op weg naar 60 en ook een hc lvl 40. Speel meeste selffound wel een wapen voor mn monk gekocht, maar geen topend spul. Vanavond maar weer verderv mee, vond ineens allemaal set en uniques en nu ineens weer veel speel plezier
Paragon level 45 nu, 185k DPS wizard Moet zeggen dat ik het de laatste tijd wel wat minder speel vanwege tijdgebrek, maar heb toch ooit wel eens het doel voor ogen om paragon lvl 100 te worden
Ik zit nu op 163k dps met standaard buffs, met 15% extra crit chance als ik 5 enemies freeze zit ik op 195k. Dan loop je wel lekker door *Wiz lvl 20
Wizard en barb dps is niet echt te vergelijken tho. Top wizards kunnen ruim 700k dps halen. Beste barbs ~300k. Beetje 1 op 2 verhouding in vergelijking met elkaar.
Ik vind dat anders al behoorlijk snel gaan. DH is sowieso 2nd vetste class. Die dps die je met 700K doet blijf ik krankzinnig vinden. Ik neem aan dat bijna niemand dit haalt gezien de absolute DPS top van 700K?
Dood op m'n level 53 Barbarian Hardcore. Nu maar iets nieuws proberen, een Hardcore Monk op MP10 zonder auction house. Ik ben benieuwd hoelang ik dat kan volhouden.