Ja, die op 4:10 [yt]Z9lcL-9N96Q[/yt] 10 kogels. Misschien zijn die preorder poppetjes nog niet bekend. Anders young dom
Het lijkt er anders toch echt op dat het waar is. http://forums.epicgames.com/threads/934147-No-DBNO-in-Versus-Multiplayer Ik kan me eigenlijk geen Gears MP zonder DNBO voorstellen
Told ya! Doei Gears of War, hallo Gears of Duty! Nee maar serieus, dit is nog dommer dan een avondje gamen met Guus! Hoe verzinnen ze het?! Ik vraag me dan ook wel af of er Execution of iets in zit, want dat zonder DBNO is net zoiets als een tosti zonder kaas!
Execution en Warzone zou precies hetzelfde worden.. Dus de hoop die ik had voor classic multiplayer begint nu ook langzaam te verdwijnen
Ja ik denk het niet. Wat voor nut heeft execution dan nog als je niet down kan. Haha. Wat een grap dit zeg
Snap niet waarom ze weer een Gears moeten maken. 3 delen zijn goed. Stop dan ook. En maak pas weer een deel als we next gen. Dan heb je kans dat het echt een evolutie word van de eerste delen.
Inderdaad. Sowieso is Gears 3 net iets meer als een jaar uit. Ik herriner met de tijd dat er 2 tot 3 jaar tussen twee releases zat.
Cliffy over DBNO: En Epic had gewoon Gears 3 moeten blijven supporten door nieuwe mappacks uit te brengen. Ik vond het sowieso al vreemd dat die er al in het eerste halfjaar allemaal uitgeperst werden en we het daar maar mee moesten doen. En dan zitten we nu met deze walgelijke troep opgescheept.