De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

1. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Op bijna alle vlakken is de Desire X beter, behalve de camcorder. Ik zou dus voor de Desire X gaan.

19,95 per maand lijkt me vrij duur voor een budget toestel.. Tenzij het een 1-jarig abbo is, dan is het een prima prijs.

2. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Nee het is een abonnement voor 2 jaar lang. 19,95 is in dit geval geen actie tarief, dus 24 maanden lang 19,95.

3. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben heel erg toe aan een nieuwe telefoon en abonnement. Nu dacht ik zelf aan een Samsung Galaxy S3. Nu kwam ik bij de volgende prijzen uit:

Tele 2
    (150 bel/sms)(500 internet) 34.45 euro per maand, 24 maanden
    (150 bel/sms)(1000 internet) 35.54 euro per maand, 24 maanden
    (150 bel/sms)(1500 internet) 36.04 euro per maand, 24 maanden

T-Mobile
    (100 bel/sms)(oneindig internet) 35,75 euro per maand, 24 maanden

Simpel (sim only) + los mobiel
    (100 bel)(500 internet) 31.66 euro per maand, 24 maanden

Hollandse Nieuwe (sim only) + los mobiel
    (275 bel/sms/internet)(500 internet) 33.75 euro per maand, 24 maanden

Weet iemand nog een goedkope manier eventueel? Tevens heb ik geen enkel idee hoeveel mb ik nodig heb. Dit wordt mijn eerste mobiel met internet. Andere tips hoor ik ook graag!

Laatst bewerkt: 1 dec 2012
  4. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Het oneindig internet van T-mobile is niet echt oneindig. Je hebt nog steeds een limiet, waarna je internetsnelheid teruggaat naar 64 kbps of iets in die richting.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk dat je aan 500mb wel genoeg hebt. Zeker als dit je eerste telefoon gaat worden met internet.

6. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Laatst bewerkt: 1 dec 2012
  7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Haha in minder dan een maand heb ik 5GB data activiteit met Wi-Fi, Jezus 8)

8. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Thanks! Deze is tot nog toe de goedkoopste van alle met 30.92 euro per maand als je het over twee jaar uitstrekt. Ik denk dat ik voor deze ga. Los toestel plus een abbo bij Simyo.

Na een jaar abbo kunnen ze toch niet zomaar de prijzen omhoog schroeven lijkt me?

Er staat dat internet 2MB p/s en uploadsnelheid 384kbs. Is dit snel genoeg? Langzaam internet lijkt me niet echt prettig.

Edit: Ik keek even bij mijn huidige provider (TELE2) en die heeft zelfs nog goedkopere sim only, dus dan blijf ik mooi :)

Laatst bewerkt: 2 dec 2012
  9. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Ik ging sinds vandaag rond koekeloeren op de website van Studentenmobiel en plotseling vond ik de Lumia 800.

https://www.studentmobiel.nl/nokia-lumia-800

Wanneer ik voor een Hollandsnieuwe SIM Only 275 abonnement zou gaan, klopt het dat ik dan inderdaad de volgende kosten in rekening moet nemen.

- 24 maanden lang een tarief van 16,75 euro.
    - Eenmalig 47 euro voor het toestel.
    - Eenmalig 16,95 euro voor de aansluitkosten en verzendkosten.

Of zit hier toevallig een addertje onder het gras? Ik ben echt een leek op het gebied van abonnementen. Wanneer dit door zal gaan, zal het ook mijn eerste abonnement worden. Vandaar de ietwat kleine onzekerheid...

Alvast bedankt!

10. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik zie geen addertje persoonlijk. Het ziet er prima uit eigenlijk. Ik ken alleen Hollandsnieuwe verder niet.

11. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.965
    14nov-12dec, 13,36GB hier :lol:

12. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Waarom nu nog een WP7 toestel kopen?
    Er zijn al een aantal WP8 toestellen, de meest interessante qua prijs/kwaliteits verhouding komt in Januari, de Nokia Lumia 620.
    http://tweakers.net/nieuws/85934/nokia-presenteert-zijn-goedkoopste-windows-phone-8-smartphone.html

13. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    Ik ga volgende maand waarschijnlijk een Jiayu G3 kopen, huidige telefoon begint mankementen te vertonen en is ook al bijna 2 jaar oud.

Mooi toestel, kost maar rond 150a200 euro (uit China), 720p 4,5" scherm, 1ghz dualcore Cortex A9 processor, hele grote batterij en een 8MP camera.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Lol was jij niet degene die iedereen moderne mobieltjes zit aan te raden?

En dan loop je zelf met 2 jaar dezelfde mobiel en koop je wat Chinese rommel voor een schijntje 8)

15. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Ik zou die Chinese meuk maar niet vertrouwen.

16. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.965
    Welke mobo vinden jullie nou beter? De Samsung Galaxy S3 of de HTC One X?

17. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    Ja, zo zou je het kunnen zien :+.
    Meeste mensen doen gewoon 2 jaar met hun telefoon, zo raar is dat toch niet?
    Ik had ook liever een paar maand langer met deze telefoon gedaan maar omdat ik bijvoorbeeld geen muziek meer kan luisteren (audio ingang is kapot) moet ik wel een nieuwe kopen.
    Ik heb ook geen geld voor een duurdere en ik wou er niet op achteruit gaan, dan is dit een ideale oplossing.
    Is ook echt geen Chinese rommel, je zou ook niet zeggen dat het zo'n goedkope telefoon is aan de foto's en specs.
    Hoezo niet?
    Zo'n beetje alle electronica komt tegenwoordig (deels) uit China.
    Er zijn ook genoeg high-end smartphones uit China die minstens zo goed zijn als de telefoons die hier te koop zijn, zoals de Oppo Finder 5, Meizu MX2 en de Xiaomi Mi 2.
    De S3.

18. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Vinden beter? De S3 IS gewoon op bijna alle fronten beter...

De Oppo Finder 5 vind ik trouwens ook echt wel een dingetje om in de gaten te houden. _O_

19. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    One X :) Al was het maar om de unibody \o/. Ik vind de S3 verschrikkelijk plastic-achtig aanvoelen. Had ik beter verwacht voor een top model. Verder wint de one X alle design punten in mijn ogen, maar dat is natuurlijk bijzonder persoonlijk.

Verder plus punt van de One X vind ik de HTC sense layout. Werkt gewoon heel fijn :), al zou ik ook zeker met die van de S3 (Touchwiz Nature UX) kunnen leven, maar ziet er minder stijlvol uit.

Al met al vrij vergelijkbare toestellen. S3 heeft wat extra functionaliteit die je toch nooit gebruikt in het dagelijks leven.

Ik zou wel voor de One X+ gaan.

Laatst bewerkt: 18 dec 2012
  20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Deel Deze Pagina