1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Horizon [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 28 okt 2012.

  1. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    TDU 1 was top. 2 was een flop.

    Ik vind Forza Horizon ook heftig. Heb de hele career tegen Hard AI gedaan zonder rewinds.
    Dan moet je toch echt hard doorrijden om punten te pakken. Af en toe zeer frustrerend.

    Spelwereld had wel iets groter gemogen, al is hij niet storend klein ofzo.

    Forza Horizon is een goede voorbode voor een mogelijk 2de deel op de volgende xbox.
     
  2. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    [​IMG]

    Dat is leuk! Met bovenstaande livery/design op de officiele Forza website op het Horizon forum een UNICORN-auto gewonnen: een Mazda MX-5 Superlight:D
    Zag dat er niet zoveel inzendingen waren dus ik dacht doe toch maar weer een keer mee!

    Ik denk dat de Mazda MX5 waarschijnlijk een goede B/A/S klasse lobby auto zal zijn.

    http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/5831029.aspx

    Re: Horizon Contest Winners
    Locked
    Week 7 Winners



    Photo Mission

    1. Big Bong87

    2. AlPaca05

    3. SweedishThunder



    Honorable Mention

    FiBriX


    Race Livery

    1. phut yoo

    2. FixZD

    3. LoyallRonin



    Honorable Mention

    shadow codex


    Fantasy Livery

    1. Portuguese Jedi

    2. Carbonfreon

    3. Roo65



    Honorable Mention

    FRDT beepbeep

    --------------------------------------------------------------------------------
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2012
  3. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Mooi hoor Loyall! Volgende missie: een xxx-actrice maken als livery :p


    Maar ik heb gisteravond dus Rank1 gehaald en Darius z'n 4-wieler gewonnen. Moet eigenlijk alleen nog wachten op de 9e barnfind en dan is de lol er wel een heel eind af hoor. Ik vind er te weinig afwisseling in de game zitten. Vaak toch dezelfde races, maar dan in een andere klasse. Ook te weinig afwisseling in landschap, kaart is te klein imo. Ik vind het iig low value for money. Misschien op de nieuwe xbox een mooie openingstitel, al geef ik de voorkeur aan bijv. Forza 5!
     
  4. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Nou, zo uitgebreid ziet het er niet uit. Maar 5 nieuwe auto's in die DLC?
     
  6. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het ook zwaar tegenvallen voor 1600 punten.
     
  7. XBOX360-Niels

    XBOX360-Niels Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zit er eigenlijk allemaal in?
     
  8. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik vind Horizon sowieso al een slappe hap. Die wereld is toch veel te klein, zelfs de snelweg is niet fijn rijden. Hun PR geblaat over miles and miles and miles... blablabla, de map is gewoon minimaal.

    En nu gaan ze weer hoog op die rally DLC, het enige wat erin zit is een paar losse rally tracks die weer op van hetzelfde lijken en een paar auto's.
     
  9. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    Zie link op de vorige pagina.
     
  10. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Gisteravond FM4 er weer eens ingepropt na 2 maanden ofzo. WOOSH!! Die graphics zijn echt om je vingers bij af te likken hoor. Kan Horizon nog een hele dikke punt aan zuigen.
     
  11. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Bergje

    Bergje Active Member

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Net mijn eerste rondje gereden op de eerste rallytrack van Forza Horizon. Eerste indrukken van mij zijn positief

     
  13. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Dit had Turn10 gewoon bij de game moeten stoppen en niet als een 1600 msp kostende DLC moeten uitbrengen.
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vind 1600 ook veel voor zo een DLC. Zat lange tijd te twijfelen aan deze game, maar met dit soort acties wacht ik wel tot een GOTY editie of flinke prijsdrop van de game.
     
  15. AnonymousVLD

    AnonymousVLD Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    5
    En is Horizon ook leuk voor Motorsport fan..?
    Demo gespeeld maar kon me nog niet overtuigen maar wil graag een nieuwe race.
     
  16. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Niet interessant voor 2 wieler liefhebbers, Forza Horizon is alleen gericht op auto's.
     
  17. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Denk dat ie Forza4 bedoelt ;)
    Ik verkies nog altijd FM boven Horizon al vind ik het een zeer vermakelijk tussendoortje. Mooie selectie aan wagens, goed sfeertje en lekkere muziek. De replay waarde is echter een stuk lager dan FM4 en de kaart is wat aan de krappe kant (wel heel mooie omgeving overigens).
    Met Need for Speed games (en Midnight Club LA bijvoorbeeld) heb ik helemaal niks.
     
  18. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Oeps, denk het ook ja. :p
     
  19. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Al die packs zullen me op dit moment nog een zorg zijn. Over een half jaar gooien ze daar wel een keer een dikke korting over.

    Wel leuk trouwens. Vannacht level 40 geworden en kreeg de 250 GTO. Race uitlaat er op en lekker cruisen dus. :cool:
     
  20. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ik denk dat Horizon gewoon een deel 1 en deel 2 nodig heeft om te rijpen en daarna de klasse gaat krijgen van de normale Forza delen of zelfs geintegreerd gaat worden in de Forza game.
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2012

Deel Deze Pagina