aftermath maps = Setting is echt perfect, doet me wat denken aan black hawk down (epicenter/markaz) en een stukje van enkele fight scenes tijdens "The Rock" (azadi palace) wanneer je een overzicht hebt en neerkijkt op een flag (E?).
Heb ze gisteren ook even voor het eerst gespeeld! Inderdaad echt toffe maps! Als je door die straatjes rent kan je echt van alle kanten beschoten worden, voelde me echt een beetje opgejaagd! Zeer nice gedaan!
Als de wereld tot z'n einde komt dan maar zo inderdaad . Ben echt benieuwd wat ze nog uit de kast kunnen halen; dirtbike tof, maar ook nog nieuwe maps? Een nieuwe gametype hoeft denk ik niet zo of ze moeten de langverwachte Dino-mode releasen .
Dacht eerst altijd dat Endgame ging afspelen in NY als de bom van de campaign wel was afgegaan. Maar dat maakt de dirtbike een beetje apart zeg maar.
was er niet de speculatie dat end game met paarden was ? Maar ik las ook een keer geruchten over een soort van zombies als in cod maar dan met dino's (door die dino beeldjes)
Ja ik heb dat nooit echt begrepen met die dinos. Lol. zie je ineens een dino in een jeep voorbij komen ? of een dino met een m16a3 ? in Bf3 ? dat geloof je toch niet hahah
misschien wel dino's als mounts?? (vroeger had je een tekenfilm serie waar ze dino's gebruikte met wapens erop) na dat zal toch niet? dino's?? zombies??...zijn er meer dino beeldjes dan?? heb alleen die ene in de pijp gezien (goh hoe zal dat nou komen) of ze brengen ons helemaal op het verkeerde pad.
@ 7:25 altijd lekker als je dat ineens ziet. Deze won vorige week. Je moet dan echt rustig blijven. @ 1:30
Nee dat je dus jeeps enzo hebt en met vrienden op een map als wake island dino's in ronde na ronde moet afmaken zoiets was het idee. Dus mens vs dino. Opzich niet eens zo heel slecht maar lijkt me bijna niet mogelijk om toe te voegen