[XOne] Gears of War: Judgment

Discussie in 'Games' gestart door UpInSmoke0611, 2 jun 2012.

1. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    "Fans didn't love playing as the locusts"? Ach gossie.

Vraag me ook af welke mensen ze in dit geval als 'fans' beschouwen.

2. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    dit moet wel de grootste trolgrap in de geschiedenis van gamen zijn. 8)

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Hahahah

We hebben

- FFA (Past niet bij Gears imo, maar ok)
    - Springen van hoogtes
    - Nieuwe controls
    - Quick throw nades
    - Iedereen spawnt met nades
    - Nades blijven plakken als je ze op iemand gooit nu
    - Permanente aimer in mn scherm
    - 5 starting rifles
    - Keuzes tussen 1 start wapen: Gnasher of 1 vd 5 rifles.
    - Geen DBNO, dus ws geen execution, warzone, guardian, executios zelf, meatshields, reviven, etc
    - Blue COG vs Red COG
    -

Wat blijft er nog over van Gears. Heb in die 6 jaar nog nooit 1 iemand gehoord die zei dat Locust kut was om mee te spelen. Die laatste 2 zijn echt over de drempel

Laatst bewerkt: 15 dec 2012
  4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Straks vertellen ze nog dat de fans Carmine niet tof vonden, dus geen Carmine in de MP. :lol:

5. TeeJay

TeeJay Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    ik heb ook heel veel gears gespeeld. seriously in gears 1 en level 100 gears 2. gears 3 was ik heel hyped voor en het maakte bijna alle verwachtingen waar, enige minpunt waren de starterwapens, maar het was niet gamebreaking. de game speelde heel smooth, geen connection issues door de dedicated servers.

so far so good, maar je merkte wel al dat in gears 3, mede doordat er geen connection issues waren, de rifles heel erg dominante wapens zijn geworden. in gears 2 had je altijd dat de host een "sterkere" lancer en hammerburst had, maar in gears 3 was iedereen als het ware host. het werd een stuk moeilijker om vrij rond de maps te rennen. een gedeelte van de gears mp waar voor mij het meeste plezier in zat, was het rondbewegen. slim gebruik maken van het cover systeem (o.a. wallbouncen) maakten gears een shooter die er niet om draaide wie de andere het eerst ziet ala call of duty, maar meer een individuele battle tussen de spelers zelf. ik heb zelf talloze keren gehad dat iemand me op zit te wachten achter een muur o.i.d., maar dat ik door betere beheersing van movement mijn tegenstander kon ontwijken en daarna uitschakelen. close range was de range waar deze games het leukste waren. sure, afentoe iemand van veraf neer lanceren/hammerbursten is leuke afwisseling, maar niks geeft meer voldoening dan iemand overpoweren met je shotgun na een goed "duel".

met de veranderingen die ik in de filmpjes heb gezien ben ik tot de conclusie gekomen dat epic niks meer met die close range gevechten te maken wilt hebben. de verwijdering van dbno systeem betekent in principe dat je vanaf iedere range iemand kunt killen, je hoeft niet meer up close and personal te komen om je kills af te maken. er is bijna geen incentive meer om close range op te zoeken. en daarbij heeft gears 3 een wapen geïntroduceerd dat enorm sterk is op close/mid range, de retro lancer. close range wordt dus gewoon ook een rifle fest... niks meer snel ontwijken en proberen de situatie om te keren, nee, take cover or die.

misschien zijn er mensen die dit wel als positief opvatten (je had in iedere gears haters van shotgun battles), maar wat mij betreft is gears slachtoffer geworden van het "we want the cod audience" fenomeen dat developers toepassen in hun games.

6. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Gears of War was de eerste 360 game die zich naast Halo kon plaatsen. En ze hebben letterlijk de third person shooter gedefinieerd. Dus ja, het is ernstig. Juist omdat het iets is dat GOW kenmerkend maakt. Nu wordt het een average 3rd person shooters waarvan er meer dan een dozijn op de markt zijn. |:-

EDIT: dit wordt waarschijnlijk de 'spin-off die iedereen haat' in de serie. Laten we hopen dat Epic games of terug gaat naar de voorgaande delen qua gameplay of gewoon stopt met Gears of War.

http://www.vgcats.com/comics/?strip_id=285

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Geen Locust in de MP meer? Dat slaat echt nergens op, juist gaaf om als Locust te spelen, fucking coole vijanden juist.

8. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Maar trouwens die DBNO zit wel in die overrun..

9. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Sterker nog, toen Cliff Gears of War ontwierp had hij twee randvoorwaarden aan de enemies: GEEN aliens en GEEN humans.

Dit wordt gewoon de rotte appel in de serie. Ik hoop echter dat Gears 3 hier niet onder leid qua population. =(

10. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja maar tis veel belangijker in versus man. Nu moet je vet voorzichtig zijn omdat je niet opgeholpen kan worden. Plus geen "ooman spotted" (/Locust voice) meer :-( . Of gekke Kantus geluiden of irritante Myrrah. Ill miss her

11. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    WTF?! Geen Locust meer? Serieus, het wordt met de dag gekker! Helemaal verkracht die game! :mad:

Doei Locust! Ik vond het wel leuk om met jullie te spelen en zal jullie nooit vergeten! :'-(

12. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Dus als ik het goed begrijp, geen Locust in de MP en daarnaast is het gene wat execution zo tof maakte eruit gehaald...

Waarom moet ik deze game nog halen? Om de Singleplayer?

13. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Of die locust, die heletijd skrillex roept :cool:

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Heel erg triest zeg. Ik dacht dat Cliff nog wat te maken had met Judgment, maar totaal niet dus?

15. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
  16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dat wist ik :)

Maar misschien had hij nog wel even zijn plannen laten weten aan People can Fly en dat ze dat dan zouden doen. Maar ja...guess not. Voor mij maakt de beslissing weinig uit, want eigenlijk speel ik heel weinig Gears MP, het zou wat geweest zijn als Locust als vijand in de campaign ook weg zou zijn, dan pas is het echt bye bye Gears wat mij betreft.

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee hij is nu bezig met bluestreak (codenaam). Alle ratten verlaten het schip haha

18. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Cliffy is volgens heel slim geweest en komt straks keihard terug met z'n eigen shit! :9

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ben heel benieuwd naar zijn nieuwe project dan, want heel eerlijk gezegd was ik redelijk uitgekeken op Gears. Vind het wel even mooi geweest zo.

20. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.953
    Ik weet niet hoor, maar zag toch echt in een MP vid dat je nog gewoon als Locust kan spelen.

Deel Deze Pagina