[XOne] Call of Duty: Black Ops 2 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 27 nov 2012.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    klopt die site moet je hebben ;)

    @woods: zombies is alleen leuk met vrienden. Randoms doen toch de meest idiote dingen.
     
  2. Drzapper

    Drzapper Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had daar ook steeds last van met BO2, Nat type ging ook vaak van open naar moderate. Had ook steeds dikke lag dus gister speedtest gedaan, nu heb ik een downloadsnelheid van 3MB en upload 4MB. Normaal 50MB (Ziggo) Iemand enig idee hoe dit kan? Heb me poorten opnieuw opengezet maar blijft ook op moderate staan :{
     
  3. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Test je connectie via de xbox zelf (xbox dashboard>instellingen>network settings>test xbox live connection). Kijk wat ie dan aangeeft als je NAT op moderate staat. Meestal zegt ie dat je je router uit moet zetten voor 30 seconden en daarna weer aanzet. Dit doe je terwijl de xbox aanstaat. Als je router weer aanstaat test je opnieuw je verbing via de xbox en als het goed is staat ie dan op Open. Dit werkt altijd bij mij als ie naar moderate springt.
     
  4. Drzapper

    Drzapper Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem weer op open, niks veranderd sinds gisteravond toen die nog op moderate stond. Gewoon de xbox aan gedaan :p Maar verbinding nog steeds te slecht, onder de 10MB.. Net met Ziggo gebeld en donderdag komt er iemand langs. Wel heel vaag vorige week nog 50MB en nu onder de 10 :confused:
     
  5. TripMode

    TripMode Novabetting

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    4
    Gisteren was ik prestige drie, nu alweer vijf :). Leuk dubbel XP + Nuketown.
     
  6. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Dat gaat hard dan, helaas ben ik niet zo goed dus gaat wat langzamer en ook niet zoveel tijd.
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2012
  7. markdragie

    markdragie Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    5
    Zit nuketown ook in normale TDM? Heb laatst die code ingevoerd en gedownload maar heb die map nog geen 1x gespeeld.
     
  8. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    zo, de 5de assault rifle, de FAL is nu ook goud. Nog 4 te gaan. De SWAT, Type 25, SCAR-H en de AN-94.

    Nu beginnen aan de Scar-H. Daarna als ik 55 ben de AN-94 die ik ook mee neem in prestige anders kan ik niet prestige aangezien je die pas op 55 krijgt.

    Kijk het meest op tegen de SWAT, echt een irritant wapen met een hele trage burst. Maarja. 5 van de 9 gedaan. Bijna Diamand!
     
  9. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Volgens mij kan je op die swat ook select fire zetten vanaf level 10. Vanaf dat moment gaat het dan een stuk makkelijker.
     
  10. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Nope, enkel als je Bonus selecteert en dan een kwestie van geluk hebben.
     
  11. Woody27

    Woody27 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Zozo... jammer dat je geen stats hebt voor BO2 op Elite. Onder je gamer tag TripMode 360 zie ik alleen MW3 stats.
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    hmm je hebt wel de makkelijkste voor de headshots nog te gaan dan :+ (afgezien van de swat).

    Ik zelf moet nog de swat, FAL, SMR en m27 nog
     
  13. TripMode

    TripMode Novabetting

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    4
    Het is TripModeZ
     
  14. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Nu we toch gaan opscheppen!! ;)

    Moet voor de DSR50 en de XPR50 nog beide 6 Killstreaks halen door enkel dat wapen te gebruiken. Had sowieso niet verwacht dat ik überhaupt er een paar zou halen. Tot nu toe ook meer geluk dan skills, maar wie weet ga ik toch nog goud halen.
    Als het me lukt, dan ga ik ook voor de andere snipers. :)
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2012
  15. TripMode

    TripMode Novabetting

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    4
    Kills van je killstreak tellen toch niet mee met je uiteindelijke killstreak? Ik had een killstreak van 50 met killstreaks erbij maar ik kan nergens terug vinden wat mijn killstreak nou eigenlijk is. Meer mensen last van?
     
  16. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Alle camo's gehaald voor snipers! Nu eindelijk Diamond haha!
     
  17. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ligt aan de game die je speelt! Bij sommige wordt het niet vermeld. Je kan natuurlijk altijd de herhaling even bekijken. :)
     
  18. Leoni

    Leoni Daedric Kitty XBW.nl VIP

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    23
    Volgens mij is het zo dat de scores van je scorestreak (niet killstreak) wel meetellen naar de volgende scorestreak reward. Je krijgt namelijk voor alle kills die je maakt met een streak reward +25 score in plaats van de score van een normale kill.

    Als je voor challenges snel scorestreaks nodig hebt raad ik aan om Kill Confirmed te spelen, je krijgt dan +50 voor een kill en +100 voor een confirm (ook voor kills van teamgenoten), dat loopt bij mij meestal wel snel op :)
     
  19. Rob X Tiger

    Rob X Tiger Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor killstreaks, kan je altijd kijken bij je challenges voor (Killer) naast Bootcamp.

    Nog maar twee assualt rifles te gaan dan heb ik eindelijk diamond voor alle 9 assualt rifles !
    \o/\o/\o/\o/
     
  20. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Nee, serieus geloof me. de SMR en de FAL. zet er select fire en scope op dat je mensen kan zien ( ff naam kwijt ). dan zijn ze fijner als welke assault rifle dan ook.... die 2 wapens zijn baas in full automatic
     

Deel Deze Pagina