Vorige week uitgespeeld, brute game. Zeker niet hoe ik het verwacht had. The Darkness was prima, maar dacht dat deze minder zou zijn, met name omdat het meer cartoony/cell shaded is. Nu maar eens op New Game + beginnen.
Dit was wel een toppertje ja, maar ik vond één wel vetter omdat ik zo weggeblazen werd door die huge plottwist. Hier kon je wel het één en ander verwachten. En het sfeertje in the other world van deel 1 was zon ongelooflijk bruut Ik krijg gelijk zin om ze weer achter elkaar te gaan spelen.
Ik vond de other world juist heel erg vervelend. Een van de redenen waarom ik deel 2 sowieso beter vind ik
Tof he! Ik heb new game + op easy echt binnen 4 uur uitgespeeld. Klopt, dat was ook heel tof. Zeker een idee inderdaad om The Darkness 1 weer uit de kast te halen.
Ik was gisteren begonnen op New game + op Don maar kwam maar niet voorbij het eerste level in het restaurant. Ik bleef maar doodgaan.. Eindelijk gehaald en gelukkig gaat de rest wel goed New Game + is wel tof aangezien je al je upgrades al hebt