[XOne] Halo 4 Algemeen

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Wacht. Big team slayer gaat toch niet weg?
     
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Nee.

    Ze wisselen de minst gespeelde modes zo nu en dan voor iets anders, als ik het goed begrijp.
     
  3. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Nee ook dat wisselen gebeurd totaal random.
    Team snipers er af halen en slayer pro.
    Dan snap je het niet.
     
  4. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies. Team Snipers is altijd al een onderdeel van Halo geweest en dat halen ze nu opeens eruit. WTF?

    En Slayer Pro moet gwn in de Infi Slayer playlist. Maar daar zijn de servers te cheap voor ofzo :emo:

    Net zoals dat Join In Progress ook nog steeds niet werkt.
     
  5. Bun

    Bun gallie

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    1
    Randomness valt wel mee.

    Team snipers werd niet veel gespeeld en is eruit gehaald. Speelde het zelf ook niet, zowat alle potjes liepen uit op Team Campers op Ragnarok.

    Slayer Pro trekt al vanaf het begin weinig spelers, ook als ik nu kijk zitten daar by far de minste spelers.
     
  6. final fantasy

    final fantasy FF lover

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde vroegah veel halo 2 met clanmaten en halo 3 erg veel gespeeld, bij halo reach haakte het spelen al een beetje af maar nog steeds een top game, bij deze halo dacht ik van hmm meschien komt het halo 2 gevoel weer een beetje trug maar dat valt wel erg tegen.

    Vind de maps zelf niet echt boeiend mis vooral maps zoals zanzibar & lookout en de optie om clanmatches te doen via live met een team en een rank.
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Fout. Team Snipers is niet onpopulair maar 343 heeft het alweer verneukt. Enorme btb maps plus radar is ruk. Reach deed het 10x beter.

    Slayer pro zuigt ook omdat de weapondrops niet te vergelijken zijn met de traditionele Halo. Hoop wel dat ie gauw terugkomt en dat het dan terugkomt als AGL met de AGL maps.

    Zodra dit gebeurd is H4 misschien wel de beste Halo sinds jaren. Maar dan moet er wel gauw iets veranderen bij 343. Dat ze eens een keer vragen wat de Halo fans nou willen als playlist en maps.

    Ooh ik snap het al. Ik had gewoon 30 kills moeten hebben en 0 deaths terwijl de nummer 2 oneindig deaths mag hebben en alles mag traden met de king. Ja, dat is wel eerlijk en zeer gebalanceerd. Misschien moet jij een solicitatie sturen naar 343? Zelfde denkwijze. Iedereen moet kunnen winnen toch?

    En FFA Slayer zit niet in dit spel omdat ze achterlijk zijn en Halo kapot willen maken.
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2012
  8. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond Team Snipers echt wel vet, maar bij H4 was het echt helemaal verkloot. En ik ben het helemaal met je eens over 343. Wat de community van de game vindt boeit ze helemaal niks. Zolang ze maar geld verdienen.
     
  9. Bun

    Bun gallie

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb niet gezegd dat Team Snipers geen populaire mode is, maar dat het weinig werd gespeeld in Halo 4 :)

    Daarom is ie eruit: te weinig spelers.

    Waarom weinig spelers? 343 heeft er inderdaad een troep van gemaakt. Team Campers op Ragnarok. Speelde in Halo 3 en Reach graag Team Snipers, maar dit was gewoon ruk, heb het dus ook amper gespeeld.
     
  10. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel Halo 4 wordt weinig gespeeld :emo:
     
  11. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Precies wat LeLas zegt, 343i verneukt alles.
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Tijd voor een discussie voor de beste ranked playlist?

    Goldpro is best awesome vind ik:
    The 11 gametypes

    GP Infinity Slayer on: GP Solace 2, GP Haven, GP Abandon
    GP CTF 5 on: GP Solace 2, GP Adrift
    GP 2 Plot Extraction on: GP Solace 2, GP Haven
    GP Oddball on: GP Abandon, GP Solace 2
    GP King of the Hill on: GP Adrift, GP Solace 2

    Loadouts

    1: DMR, BR, Resupply, Dexterity, Thruster Pack
    2: DMR, LR, Resupply, Dexterity, Thruster Pack
    3: DMR, Car, Resupply, Dexterity, Thruster Pack
    4: DMR, BR, Resupply, Explosives, Thruser Pack
    5: DMR, LR, Resupply, Explosives, Thruster Pack


    Weapons and Powerups

    There is no more random weapon drops. Power weapons and power ups are on predictable timers as Initial Ordnance drops with resupply timers. Meaning the weapon will come back "X" amount of time after it is picked up. Drop spawns as used in Halo Reach and 3 are flawed in this game to the point where they are not usable for important power weapons(but have been utilized for secondary power weapons such as the railgun and sticky detonator). The waypoint involved in Ordnance drops offers a fair way to time weapons as they are picked up as well as the sacrafice of letting everyone know where you are when you pick up the power weapon. Items on Ordnance Drops are.


    Ordnanced Items
    - Rockets: 3 minute
    - Damage Boost: 90s
    - Overshield: 60s (static)
    - Sniper: 2 minute
    - Sticky Detonator: 2 minute (Haven Only)


    Drop Spawned Items
    - Railgun: 1 minute, 2 clips
    - Sticky: 1 minute, 2 clips(Solace Only)


    Normal Spawing Items
    1 Minute
    - DMR
    - BR
    - Lightrifle
    - Carbine
    - Storm Rifle
    - AR
    - Supressor
    30s
    - Plasma Pistol
    - Boltshot

    15s
    - Grenades(in packs of 1 of each type of grenade)

    1s
    - Jetpack(2 spawn points, limit 2)

    Personal Ordnance Drops

    Have been made 100% predictable and serve to provide alternate AAs and Speedboost. 100 pts: No % multiplier, on all gametypes.

    Hologram
    Jetpack
    Speedboost

    Player Traits

    Auto Pickup turned OFF for Oddball
    110% Speed Modifier
    Ally Only Motion Sensor



    Gametype settings

    Gold 4’s Ball
    - Score to Win: 250
    - Ball Spawn: Static
    - Carry pts per second: 1 pt


    Gold 4’s KoTH
    - Score to Win: 250
    - Hill Time: 2 Minutes
    - Score Style: Score 1
    - Number of Hills: 1
    - Hill Movement: Progressive


    Gold 4’s 2 site EXT
    - Score to Win: 5
    - Active Sites: 2
    - Arm/Conversion Time: 3s
    - Extraction Time: 45s


    Gold 4’s CTF
    - Score to Win: 5
    - Flag Return Time: 3s
    - Flag Reset Time: 35s
    - Flag at Home to Score: Yes
    - Overtime: 5 minutes
    - Time Limit - 30 minutes (Classic MLG rules apply, game ends at 15 minutes, unless it is a tie, then it is sudden death. Time after 15 minutes will happen if a flag is not home)

    Die loadouts! 8) DMR - DMR - DMR - DMR - DMR met allemaal thrusterpack. Dat is dus ook hoe ik H4 atm speel
    Grenade gooien(explosives heb ik vaak), kijken of je wat raakt. Zo niet, terug trekken met thruster. Heb je je tegenstander wel geraakt? Gelijk eropaf gaan.

    Wel jammer dat we dan geen shotgun hebben maar wel een boltshot en ARs.

    Dus tot heden hebben we Goldpro, AGL/Competative settings en MLG als gamemodes die we kunnen gebruiken voor fair en uitdagende gameplay. Mijn voorkeur gaat atm iig niet uit naar MLG. Die vind ik te veel gericht op de BR. Hun reden was iets craps dat het map movement verpeste. Terwijl naar mijn mening het gewoon aan de maps zelf ligt. Daarnaast is de DMR juist de meest betrouwbare gun en een geweldige allrounder. Net zoals we in CE de magnum hadden. Ik vind die burst BR 3x niks eerlijk gezegd.

    MLG T4:
    T4

    Loadouts
    BR /Mag - 2 xfrags -Explosives Tact - Resupply- AA - Thruster
    BR /Mag - 2 xfrags - Explosives Tact - Resupply - AA - Hologram
    DMR no secondary - 2x frag- Explosives Tact - Resupply - AA- None
    LR / Carbine - 2 xfrags - Explosives Tact - Resupply- AA - Thruster
    LR/Carbine - 2 xfrags - Explosives Tact - Resupply- AA - Hologram
    Ordnance (TS 100 points / CTF 150 points )
    Left - Concussion Rifle
    Middle - Rail Gun
    Right - Sticky Detonator
    Random Ordnance
    Enabled

    Maps
    Haven - Extraction - Oddball - TS
    Lockout - TS - Oddball
    Lotus - CTF 5 - TS
    Solace - CTF 3 - TS
    Adrift - Extraction - CTF 5 - Ts
    Abandon - Extractrion - Oddball - TS
    Simplex - CTF 5 - TS
    Player traits
    Movement - 110%
    Radar - Allies only - 150 meters

    Verder een aantal keren competative settings v4/5 van AGN gespeeld in customs. Die vond ik ook wel erg nice.

    Helemaal toen ik een SAW plus Damageboost combo kreeg op een bepaalde map. 8)
     
  13. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Prefereer Goldpro voor een true skill match, maar MLG T4 lijkt me ook tof.
    Wannneer zullen we dit gaan doen?
     
  14. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Vrijdag
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.328
    Leuk Bevonden:
    4.775
    _O_ Deze moest ik wel even met jullie delen. _O_

    Nummer van Malufenix. Even in een spoiler gezet, puur voor de zekerheid. Lied zelf is erg prachtig.
     
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik heb alleen competative :+
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.742
    Leuk Bevonden:
    18.007
    Ik word serieus fucking gefokt op dit kut343. Fix verdomme gewoon Halo goed, er zit wel degelijk potentie in dit spel.
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ja of niet. 8)

    Lijkt net alsof je 2 kampen hebt in 343. Zeer talentvolle programmeurs die een geweldige shooter maken. En managers die geen kut van Halo begrijpen en de grote beslissingen maken.

    De DMR schiet geweldig, killtimes zijn goed. Springen is eindelijk weer nuttig. Nades gooien perfect al doen ze iets te veel damage imo wanneer ze niet helemaal raak zijn.

    Nu nog alleen goede maps en settings en we kunnen Halo sweaten alsof ons leven er vanaf hangt. :cool:

    Nieuwe wapens zijn wel bout geworden, net zoals alle nieuwe toevoegingen. Scatter doet maar waar ie zin in heeft(soms 1 shot ie, soms moet je 4x schieten terwijl je voor z'n neus staat), Sticky det voelt cheap aan, boltshot is te OP voor een starter, AR mag gewoon niet goed zijn(mensen moeten zo snel mogelijk verleid worden een rifle leren gebruiken), beamrifle is te easy, ordenance, JiP, loadouts, super radar etc etc..

    Als ze een H2 of H3 remake zouden maken met de H4 engine heb je de beste console shooter ooit gemaakt.

    Nu maar weer Minecraft spelen...

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2012
  19. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ben ook voor mlg setup maar dan zonder de dmr load out en start met 1 nate.
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2012
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina