[PC] Guild Wars 2

Discussie in 'Games' gestart door Sliv, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Game laatst weer eens gespeeld. Camera is al een stuk beter, maar kan nog wel beter. Characters lopen nog niet echt synchroon met de camera mee. Het voelt allemaal zo wiebelig aan dat irriteert me een beetje. Het is dat de game gratis online gespeeld kan worden.

Ik moet wel toegeven dat ze de game wel veel patchen, i.t.t. WoW die meestal alleen maintenance uitvoeren op woensdagnacht. De laatste patch daar heeft ook al voor wat bugs en andere problemen gezorgd.

Game ziet er wel erg goed uit voor een MMORPG. Hopelijk blijft het publiek een beetje aantrekken en komen er mogelijkheden die de game wat duidelijker maken voor het grotere publiek. Ik zeg mogelijkheden, geen dingen die de game makkelijker maken dan die al is.

Voor de rest een leuk spel, maar atm nog teveel om te spelen.

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Jumping Puzzel gehaald :cool:

3. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Hoe heb je dat voor elkaar gekregen.. paar keer de puzzel gedaan, maar echt ver kwam ik niet. Het 'platformen' is 1 van de weinige dingen die ik niet lekker vind werken in GW2. Dat het voor een viewpoint soms is ok, maar time based werkt gewoon niet echt lekker

In de settings kun je het camera standpunt t.o.v het figuurtje wijzigen. Dus dat ie iets meer links of rechts van het middenpunt van de camera staat. Probeer dat eens, misschien maakt het wat uit

4. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Gewoon goed timen en snel zijn :9, Halloween puzzel was lastiger vond ik omdat daar meer verschillende soorten platformen waren, nu heb je snowflakes->snoepjes->cadeautjes->sneeuwbal ontwijken-> weer cadeautjes.

Hmm, toch best wel veel verschillende dingen :+

5. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Hm toch maar een keer proberen.. Ik bedoel als jij het kan, dan moet ik het toch ook kunnen? Dit nu niet meer halen is hetzelfde als van Dulle verliezen met Trials... :+

Ik kreeg het echt niet voor elkaar. Nou merk ik wel dat een Norn (ondanks dat het niet uit moet maken) toch irritanter lijkt met spring dingen.

6. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Norns zijn sowieso irritant met hun grootte, ze belemmeren mijn gezichtsveld :+

Maar ik ben gewoon goed met Jumping Puzzels :cool:

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    HEY! Ik heb ook gevoelens hoor. :+

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Hartelijk dank voor de tip. Ik zal het eens proberen. :thumbs:

15.000 posts! \o/

9. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Je kunt ook proberen je video settings op Best Performance te zetten, die paar extra FPS gaan zeker schelen met al die snelle jumps

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    wtf Jorrie, laat je mijn Guild Wars zomaar vastlopen. 8)

Wat zijn eigenlijk jullie chars? (oftewel screens!)

(ik weet het, die van mij hebben jullie al gezien, maar ik niet die van jullie)

edit: Damn, die 2e screen ziet er kut uit. Ik was bezig met de settings, en toen Jorrie eraan kwam in paniek alles op het laagste gezet :p

Laatst bewerkt: 17 dec 2012
  11. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ik dacht al, je verdween in een keer, ik ben trouwens onschuldig! :+

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Gebruik je die andere 2 ook (of ben je dat van plan) of heb je die gewoon voor de lol aangemaakt? :p

Sylvari Ranger... Precies hetzelfde als mijn zusje trouwens. Saaaiiii :+

13. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Geen idee, ik ga binnenkort sowieso ook een mesmer aanmaken, die class is veel leuker bedenk ik me :+

Ja sorry, ik ben nou eenmaal niet echt creatief :+

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik draai elke MMO al 50-60 fps en zelfs als ik er 2/3 aan heb staan haalt die dat nog wel. Ik moet alleen niet gamen dan of in drukke shit zitten. ;)

15. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Ik overweeg om een controller maar eens aan te sluiten voor die irritante jumping puzzels.. Ben er echt enorm beroerd in.
    Maar ja, ik speel met Norn Warrior, mijn tactiek is 'had je wat, kom het mij hier maar vertellen' en 'dodgen en springen is voor watjes' :+ Dat beinvloed mijn jumpskills een beetje volgens mij.

Juist daarom :9

16. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    @Yellow: Ja, je kunt ook alleen naar de grond halen om maximale FPS te halen, ik snap je niet 8), bij een jumping puzzle moet je juist veel bewegen.

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Er zijn toch maar weinig games/genres die een scherm zo vol hebben staan als MMO's.

Je muis nog even over een skill houden en je ziet jezelf niet eens meer. :+

Daarna verbinding verloren met de server. Ik had net een cadeautje gevonden. :'-( Dit is mijn dag niet met Guild Wars.

Qua character zou ik ook nog wel eens een elementalist oid willen proberen, maar ik wil Balyndiis niet opgeven.

18. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Met die resolutie is het scherm snel vol ja :+

Maar je hebt wel gelijk, die questlogs rechts zijn toch wel schermvullend.

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Awesome sneeuwpop gemaakt. :+

Mijn outfit een beetje opge'kerst' :cool:
    groen en rood enzo. Geven ze met Wintersday niet wat leuke dingen weg? Zoals die hoorntjes met Halloween?

En damn, ze geven je die kadootjes niet zomaar. :mad:
    Stomme Prinsessen.

Al ben ik wel een beetje een te laag level voor het gebied waar ik nu zit.

Het wordt wel eens tijd dat ik een nieuwe outfit krijg. En dan niet alleen hogere stats, maar ook een andere look. Te vaak een upgrade gehad, maar dat je geen verschil zag. Jammer.

Oeh, en wanneer kan ik die laatste paar skills 'kopen'? Er staat volgens mij geen level requirement bij en ik heb genoeg skill points, maar ik kan het maar niet kopen)

20. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Je kunt je UI ook kleiner maken door bij Video opties interface naar "Small" te verranderen. Sowieso zou ik proberen om op een hogere resolutie te spelen :+

Dit zijn mijn drie Norns, de elementalist probeer ik momenteel te levellen.

Je kunt met gems in-game een hele toffe set kopen, of de gele(Rare) set bij de vendor in Hoelbrak. Die looks/skin ervan kun je vervolgens weer transmuten op betere gear.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina