Geen idee eigenlijk, maar ik verwacht over een week of 2-3. De kalender is briljant, heb echt zin om te beginnen!
Gaat tegelijkertijd als de WTCC zijn. Ik ben druk bezig met dingetjes regelen voor de stage en alles zou over een paar weekjes rond moeten zijn.
Zal soon mijn paint hier is opzetten. Was behoorlijk lam toen ik die in elkaar had gevogeld Weet nieteens meer hoe die eruit ziet hahaha
Sorry flavour, maar ik heb mijn paint gewijzigd. Dit gaat hem worden front by Menno1988, on Flickr back by Menno1988, on Flickr
Hallo Flavour, Op aanraden van Asjemenou zou ik graag een keer mee willen doen. RN: 44 Groetjes Annmm
Jaja het gaat eindelijk van start! @Annmm: Nice! ik zal je morgen de 2 basis liveries opsturen en je in de openings post zetten.
Ik vindt het goed. Score verdeling werkte prima in GT2. Willen jullie weer dat elke race de scores van beneden af wordt opgeteld (meer coureurs = meer punten). of gewoon een vast aantal waar de winnar gewoon altijd 16/22 punten pakt ongeacht de hoeveelheid coureurs?
Ja logisch, als ik Menno was zou ik dat ook roepen. Ik ben meer voor vanuit het achterveld gaan tellen. Grt A