[XOne] Medal of Honor: Warfighter

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 6 jun 2012.

1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    EA wil met Battlefield 3 en Medal of Honor een concurrent op de markt brengen om op te boksen tegen Call of Duty. Jammer genoeg gaat dat gewoon niet lukken.

COD is al jaren succesvol. Ze weten dat de meeste COD spelers na een jaar de oude gewoon beu zijn en vernieuwing willen. Ook al is die vernieuwing minimaal. Ze komen elke keer weg met het feit dat de game draait op een engine van een paar jaar oud. Om elkaar hier dan te gaan bashen dat de één een COD-fanboy is en de ander een BF-fanboy is gewoon kinderachtig. Diep van binnen weet iedereen dat COD momenteel dé shooter is. Valt weinig aan te veranderen. Medal of Honor probeerde BF met COD te mengen ... en dat is ze in zekere zin wel gelukt. Als jij echter als EA zijnde je trouwe klanten ( de gamer ) laat vallen en geen support meer verleent vervalt de game al snel en speelt niemand 'et meer. Datzelfde gebeurd met FIFA. EA cashed eerst zwaar ... en tegen de feestdagen brengen ze een patch uit om zo nieuwe klanten te strikken. Zo gaat dat al jaren.

Battlefield 3 was redelijk succesvol gelukkig. Datzelfde kunstje probeerde ze te doen met Medal of Honor. Had liever gezien dat ze voor die game de tijd hadden genomen om hem echt fijn te laten spelen EN ogen. Wat je nu krijgt zijn installaties van textures ( HD m'n reet ) om de game er beter uit te laten zien. Maar met het 512 MB RAM limiet van de 360 is dat een hele kluif om te doen.

Het is jammer dat MOH niet geworden is zoals velen hadden gehoopt. Ik was wel weer toe aan een andere shooter naast BF3 en COD.

Laatst bewerkt: 16 nov 2012
  2. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    TDM en Sector Control zijn een zooitje op de game.

TDM word geteisterd door slechte spawns.
    Ik heb verschillende tegenstanders recht voor mijn neus zien spawnen verschillende keren achter elkaar, met hun rug naar me toe.

Sector Control is spawn trappen op z'n fijnst.
    Zodra je central heb is de tegenstander kansloos omdat jouw spawns worden verplaatst van het begin punt naar central en die van hun niet.
    Mocht je dan nog eens hun laatste vlag bemachtigen dan kun je ze lekker op hun spawns dood schieten, waardeloze mode.

3. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Ik had de patch eigenlijk al verwacht, maar die zal wel tegelijk komen met de nieuwe maps. Gisteren eindelijk eens een paar normale potjes kunnen spelen in CoD, maar de meer tactische gameplay van MoH ligt me beter. Ik vind de maps in CoD te klein en er zijn nog steeds teveel killstreaks. Hoop dat de patch de ruwe kantjes van MoH straks ook weet weg te werken en dan zal de meeste tijd waarschijnlijk in MoH gaan zitten. Met een bekende als buddy, blijft MoH toch erg vermakelijk :)

4. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Om eerlijk te wezen zou ik het niet meer kunnen herinneren, maar ik heb waarschijnlijk ooit eens een sniper neergeknald met de Assaulter class.
    De hoge hoeveelheid kills heb ik waarschijnlijk op Hotspot of Sector Control gehaald, want die modes kunnen soms even duren.

5. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  6. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde van het weekend Black Ops 2 campaign en die had ook een stukje dat je moest racen maar dat voelde toch wel een flinke stap terug vergeleken met deze game.
    Het hielp wel dat het Need for Speed team heeft meegeholpen hierin.

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Bart Smit: 39,99
    FRS: 34,99
    Dixons, 29,99

Dit zijn de prijzen van de game en je kunt de LE ook voor die prijs krijgen. Dit komt voor mij als een complete verrassing. 8)

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    denk dat ze op die manier ondanks dat Halo 4 en BOII in de winkel liggen nog wat hopen te verkopen

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Misschien wel, maar het was nou ook weer niet een schockingly goede topper. ;)

10. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn exemplaar gelukkig net verkocht voor de prijsdrop, ik hoorde al slechte berichten uit de VS namelijk.

Wel moet ik zeggen dat het tenminste speelbaar was, BO II is tot nu toe voor mij nog een compleet lag feest geweest.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik speel hem ook en wou, wat betreft de prijs zeggen dat die over 2 jaar nog wel op 60 euro ligt zo ongeveer. 8)

Ik speel COD eigenlijks alleen nog voor de SP en af en toe MP. Nuketown is echt een beroerde map, hoop dat de rest wat groter zijn. :emo:

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  13. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Patch deze week toch ? MoH even laten liggen, maar ik heb er wel weer zin in. De MP was al leuk, maar ik denk met de nieuwe maps en de patch nog beter :)

14. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Spelen mensen dit nog? Ik heb aan deze multiplayer meer plezier gehad dan Black Ops 2, maar de game was zo slecht afgewerkt, zoveel dingen die nog niet juist of totaal niet werkte destijds.

15. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Je hebt helemaal gelijk... De gameplay spreekt mij meer aan dan dat van blops2. Misschien dat de patch een hoop goed doet... Ik ga MoH zeker weer oppakken.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Morgen is de patch voor de 360.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  18. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je uiteindelijk zelf nog eens de game opgepakt?

19. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Iemand de patch al binnen ? Las dat de maps wel tof zijn en de patch een hele verbetering is, helaas kan ik de patch woensdag pas checken...

20. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ben ze nu aan het downloaden, 1 automatic update en 1 handmatige patch + map pack is ongeveer 1 GB bij elkaar.

Deel Deze Pagina