[TV-USA] Dexter

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door xerofox, 21 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Het is meer van dat het gewoon gebeurd. De credits rollen..en voordat je het Xje wil indrukken krijg je al in 'next week in dexter' of zoiets..tja en dan klik ik niet meer weg :D

2. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631

Maar in een spoiler gezet, het is een poster/artwork voor de season finale. Wat denken jullie ervan?

3. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Damn, wat een einde, nou een jaar wachten. Blijkbaar gaat seizoen 8 meer episodes krijgen(16) om de totale episodes te krijgen op 100, zou wel tof zijn.

Laatst bewerkt: 17 dec 2012
  4. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Holy. Shit.

5. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    en jullie hadden dit echt niet zien aankomen?! Damn ik had het gelijk al door. Ook dat die blonde chick er weer is die gaat zeker weten een belangrijke rol spelen in het laatste seizoen. Quin lijkt zijn weg ook te banen richting harrissons nanny. Zou hij nou de volgende zijn die de ware aard achter de dexter zal vinden, hij heeft dexter al eens vaker verdacht gevonden... Naja volgend jaar zullen we het weten.

6. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Dat Laguerta dood ging in deze aflevering had ik wel verwacht, alleen niet de manier hoe. Ook vond ik het enorm leuk om veel van doakes weer terug te zien in de laatste aflevering wat nog allemaal voor seizoen 1 was gebeurd.

7. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Tering hahahah. Ik heb nog niet gekeken. Maar fucking tapatalk geeft spoilers gewoon weer xD..

8. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    Doaks ownes gewooon! Is het gewoon waard om opnieuw te gaan kijken\o/

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Damn toch wel een heerlijke finale hoor.

Dat Deb haar neer ging schieten was wel duidelijk. Ook al probeerde ze het voor te doen als een moeilijke keuze. Had niet verwacht dat Hannah ging ontsnappen eigenlijk. Want ze blijft een special guest star en die blijven maar een seizoen meestal. Ik zie haar niet opeens verdwijnen eigenlijk.
    Mooi nu nog een seizoen en moet zeggen het is fijn maar ook jammer. En ik heb nu het gevoel dat 8 seizoenen toch wel perfect is voor de serie. En hoe het nou met Dexter gaat aflopen. Het is nu wel duidelijk geworden dat Deb niks tegen Dexter kan doen met die gevoelens die ze heeft. Dus moet Hannah zijn die iets gaat doen of een nieuwe personage. Btw de verhaal lijn van Quinn was echt nutteloos dit seizoen. Wat heeft het nou toegevoegd?
    En ik mis Doakes toch wel moet ik zeggen. Die "oude" scenes waren weer awesome. Surprise motherfucker.

10. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.355
    Eindelijk geen Laguerta meer. Grappig in het boek werd ze door de ice truck killer vermoord. Had ons 6 seizoenen van haar gespaard

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Snap alleen niet waarom Deb haar neerschiet. Met haar wapen zelfs. Als ze toch voor Dexter koos had ze beter Dexter het kunnen laten doen. Hij had er controle over en al uitgedacht. Dit creëert juist een probleem.

12. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet de eerste keer volgens mij dat Debra iets uit pure emotie doet in plaats van Ratio;). Verder een vette aflevering in een toch redelijk seizoen, sowieso een verbetering van vorig seizoen. Alleen Quins storyline was echt compleet overbodig. Verder vet om Doakes weer te zien.
    Ben heel benieuwd welke kant seizoen 8 uitgaat. Hannah is weer vrij en waarschijnlijk pissed, Debra heeft haar geweer gebruikt op La guerta en zal denk ik getraceerd worden, De warrents die misschien voor la guerta's dood nog zijn doorgevoerd en misschien dat de oude man (Naam vergeten) die met la Guerta samenwerkten nog wat te weten komt. Ik zal nog wel iets vergeten zijn, maar vond het een redelijk tof seizoen

13. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vond het een enorme tegenvallen, zoals heel het seizoen. Zoveel rommelige dingen, dingen waar Dexter wel heel makkelijk mee weg komt, of bewijs dat verdwijnt etc.
    Heb ook sterk mijn twijfels over volgend seizoen.

14. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Holy fuck. Lekkere finale hoor.

Zat er wel aan te komen dat Laguerta dood zou gaan. Dat Deb het zou doen, damn. Denk alleen niet dat Hannah pissed is op Dexter. Dat gesprek met Deb, had ik het echt het gevoel dat Deb het zelf ook realiseert. Dat ze niet zo kan leven. Ik denk nog steeds dat ze zichzelf van kant gaat maken of Dexter uitlevert.

Vond het baas dat Doakes even terug was. Shit gaat echt wel fucked up raken voor volgend seizoen. Ben wel blij dat ze het dan ook gaan afronden.

Dexter kan niet zonder Debra en niet zonder Hannah. Dus hoop eigenlijk dat Debra het niet redt. Of zou Hannah nu gewoon weg gaan?

15. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat Laguerta het loodje ging leggen was al duidelijk en had een licht vermoeden dat Deb het ging doen, maar de manier waarop vond ik vet en goed geacteerd.
    Bij Hannah kreeg ik toen ze in het zwart, meen bij Dexters appartement liep, een black widow gevoel.Ik weet het niet, het kan beide kanten op met haar. Denk niet dat ze weg is, want ze liep volgens mij rond bij Dexters huis. Misschien dat ze hem thuis opwacht en vraagt of hij meegaat naar Argentinie en dat ze daarna verdwijnt.
    Ik hoop dat ze een waardige afsluiter maken komend seizoen, dat heeft de serie wel verdient met name door de eerste paar seizoenen.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet het niet met Hannah. Blijf erbij dat een special guest star altijd een seizoen blijft. En volgens mij zet ze die speciale plant neer bij zijn voordeur met die "bloedvlekken" op de bladeren. En is ze nu weg. Is ook niet zo dat ze rond kan blijven hangen want ze word natuurlijk gezocht. Denk dat ze hem peert naar Argentinië. Want ze weet ook dat ze Dexter niet kan krijgen. Maar ze houd nog steeds van hem en daarom verteld ze niks over hem. En verdwijnt gewoon.

Blijf dit een mooie scene vinden btw.

Hoe ze samen daar lopen en hoe zij zijn arm vasthoud. Ze zijn verbonden met elkaar voor altijd. Wat denk ik niet meer weggaat.

17. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ja, einde vond ik ook heel mooi. Strak geacteerd door Debra.

Maar ik wil meer Hannaaaaah! :D

Dus nu weer een jaar wachten?

Season 7 en 8 (!) spoilers: wel interessant, wat extra antwoorden.

18. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Jullie zijn gek.. F_ een Hannah en vond het maar een soso afsluiting.. Vorig jaar kon ik niet wachten, now I dont even care

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Vermakelijke episode, maar niet erg veel onverwachte dingen. Helaas wel wat rare en ongeloofwaardige dingen.

In die scene dat Dex en Maria in de lift staan...waarom doet Dex ook niet maar een beetje moeite om onschuldig te lijken en dus net doen alsof LaGuerta helemaal aan het doordraven is? Hij stond er maar rustig...en sowieso vond ik Maria wel iets te overvreden overkomen, er was echt geen enige twijfel meer te ontdekken bij haar....maar zo gigantisch veel bewijsmateriaal had ze nou ook weer niet toch? Wel sneaky van haar hoe ze deed tegenover Deb, doen alsof ze inzag dat ze foutzat en dan ineens met die DVD komen. Ik had het niet door...was nice.

Estrada die zo fucking makkelijk even het busje ingegooid word op klaarlichte dag en niemand die het ziet? Hannah die zo idioot makkelijk ontsnapt?

Hannah vond ik wel heel nice acteren toen ze dat gesprek had met Deb in de rechtzaal, vond haar een goede toevoeging dit seizoen. En Deb was ook verdomd goed in deze episode.

Ook gaaf de flashbacks van Dexter en Doakes. Wat me opvalt is dat hij zich in die scenes op een bepaalde manier gedraagt, zoals ie zich verder in de hele serie niet echt gedraagt. Die sneaky maar fake smile die hij altijd bij Doakes had. Begrijp goed waarom Doakes hem een Creep fuck noemde, want zo kwam ie daar ook echt over.

Blijft sowieso een sterk staaltje acteerwerk van Michael C Hall, hij is echt zo anders wanneer hij Dex de killer is vergeleken met wanneer hij zijn echte werk doet of huisvader is. Die scene met Estrada in de laatste episode op het eind...tjonge wat acteerde hij daar evil, top.

Jamie blijft een cutie trouwens :D

Ik ben benieuwd naar S8...hopelijk maken ze echt een waardig seizoen en dan is het ook mooi geweest. In dat interview met de bedenker las ik dat het allemaal nog niet 100% zeker is......ligt vooral aan Showtime zo te lezen...maar 8 seizoenen zou prima zijn.

Laatst bewerkt: 18 dec 2012
  20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Op papier staat nu 8 seizoenen. Dus de makers hebben daar dus rekening mee gehouden zoals die al zei. Maar Showtime kan altijd nog zeggen. He we willen nog een seizoen. Maar de kans is denk ik niet groot. Anders was het wel al bekend geworden. Maar de optie (al niet groot) is er dus hij kan ook niet zeggen nog. Seizoen 8 is de laatste. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina