[PC] Guild Wars 2

Discussie in 'Games' gestart door Sliv, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nog altijd 20 meer dan mij. :+

Na lang twijfelen toch maar een nieuw paar schoenen gekocht. :p Ben ik wel meer dan de helft van mijn kapitaal kwijt, maar ja. Het was een upgrade, en.. en. .. .
    Crap, ik had het niet moeten doen.

Is er geen snelle manier om centjes te verdienen? =(

2. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Nog nooit echt geld tekort gehad tijdens het levellen, ga je vaak dood ofzo?

Qua snel geld verdienen kun je nu het beste je al Unidentified Dyes verkopen en degende die je wel wilt kopen. Gister verkochten ze nog voor 12 silver maar die prijs verschilt nogal per tijdstip.

Laatst bewerkt: 18 dec 2012
  3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Maar sowieso, als je boven de level 40 bent gaat het gold verdienen een stuk sneller.

Ik ben trouwens level 79, bijna! :+

4. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Mijn subtiele onderhandelaar. Standaard onderhandel methode met een vijand volgt het aloude en zeer beproefde 'Bÿl îm Köpf' methodiek

Let trouwens niet op de crappy kwaliteit, moet momenteel GW of vrij lage settings spelen. Niet een heel heftige pc. Maar ik ben van plan een nieuwe te kopen, alleen totaal niet thuis in pc's.....

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik zit die Dyes altijd vrolijk op te gebruiken. :+ Ben altijd happy als ik een nieuwe vind.
    Blijk ik een goudmijntje steeds weg te hebben gegooid. :p
    Pfoe, wat een naam. Hoe ben je daarop gekomen?

En Jorrie heeft me wat nieuwe commands geleerd. oa /deaths. Net op tijd om een mijlpaal te aanschouwen!

Level 37, 57 uur gespeeld, 100 deaths. :+

CTRL+SHIFT+H = _O_ (HUD weghalen dus)

6. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    @ Dulle hoe krijg je dit voor elkaar 1000 dood gaan? :9
    Net even bij mijn character ingetypt en....

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nou, joepie. 10 keer minder dan mij. Zo een verschil is dat toch ook weer niet? :+

En waar ben ik nu weer terecht gekomen? :p

Madurodam?
    met lelijke textures

Gezien mijn 101e death en het feit dat er erg veel volk voor de ingang stond heb ik het idee dat het een groeps event is? 8)

8. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Klopt :+

Vixx Laboratory, elke dag een ander event (in verschillende steden)

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Jammer dat het altijd met een grote groep moet. :p Jaja, ik weet dat het een MMO is, maar toch. :+ Nu zal ik het nooit kunnen completen.

Ah well, nog genoeg te doen in de gewone game. Misschien ooit eens een Jumping Puzzle halen zodat ik hippe schoenen krijg. ;)

10. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ja, wel met 5 mensen, groot zeg :+

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nou, er stonden een miljoen mensen, dan verwacht ik dat er meer nodig is dan 5. :+

Maar ook 5 is te veel. Want dat is meer dan 1 of 2. :p

12. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    :+.
    Net een Kerstmis evenement gehad, erg leuk gedaan hoor. Alleen heb nu al 2 stops gemist is dit erg of? :9

13. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Oh dat doe ik ook.. gebruik alle dye's. En als het dan toevallig één is die ik al heb dan gooi ik hem in de guild bank zodat een ander er wat aan heeft. Verkopen kan natuurlijk, maar ach.. met een beetje hakken en events e.d. heb je ook zo weer silver.

Hoe ik daarop ben gekomen.. Jaaaaaaren lang spellen als D&D spelen ;)
    Al mijn personages in GW1 en 2 hebben Berich (m) of Berach (v) als achternaam. Dit is eigenlijk een beetje mijn main character, dus die heb ik voor de grap (alsof het een zoon was) een iets andere naam gegeven dan mijn warrior in GW1, die heette Skuld Hrolf Berich.
    Mijn mesmer in GW1 Merilani, mesmer in GW2 Niarami, beetje dezelfde klank.
    Eigenlijk is het dan gewoon een woord verzinnen wat zou 'kunnen', met D&D/shadowrun/werewolf the apocalypse e.d. rpg's ga ik een stap verder en heb ik meestal namen voor personages die daadwerkelijk iets betekenen. b.v. in Navajo, russisch, inca, etc, etc.

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Oh, awesome. Ik jat gewoon namen uit boeken die ik heb gelezen, maar het is natuurlijk veel leuker op jou manier. Met een gedachte erachter.

15. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Ik doe dat eigenlijk met vrijwel alle PC/console rpg's. Geeft het voor mij meer een personage. Zoals gezegd ga ik dan met pen and paper rpg's nog een stap verder. Maar daar bepaal je vaak zelf ook grotendeels de geschiedenis van een personage.

Het is eigenlijk een beetje offtopic maar om je een voorbeeld te geven;
    Ik speel werewolf the apocalypse mix met o.a. mage the ascension.
    Mijn figuur is een Cheyenne werewolf. Het is een metis. metis is wanneer 2 weerwolven een kind krijgen en eigenlijk is dat bijna een vorm van incest. Hierdoor is mijn figuur albino (dit is 1 van de opties die in het spel zitten).
    Volbloed Cheyenne, albino. Elke werewolf wordt geboren in een bepaalde vorm, afhankelijk van ouders. Sommige mens (normaal) sommige wolf (ook normaal) en sommige in werewolf vorm. Ok voor zover wat uitleg.
    Mijn personage werd geboren in de winter, buiten en vervolgens gevonden door iemand van zijn stam.
    Cheyenne gaven vaak namen aan kinderen afhankelijk van een situatie, dier totem of stand van ouders. in mijn geval situatie.
    Zijn engelse bijnaam is Red.
    Zijn echte naam is; Momá Kó éné vó 'ome ho' ééto (lijkt lang, maar valt best mee voor Cheyenne ) dit betekent letterlijk Red eyes White snow.. i.e. spierwitte wolf die in de sneeuw is gevonden en waarbij de enige reden was dat hij opviel, zijn rode ogen.

En dit soort dingen heb ik bij vrijwel al mijn PnP personages.. noem het een tik.. :+

Overigens heb ik dat van een paar Cheyenne taal paginas. het is een combinatie van woorden. Of het echt geheel zo samen kan dat is niet zeker. Ben geen Cheyenne taal expert ;)

16. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Je kan later de gemiste evenementen inhalen.

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Haha, damn _O_ Nu voel ik me al helemaal lullig met mijn gestolen naam. :+

18. Dirk5

Dirk5 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag is ie in Hoelbrak, vanaf 19:00 is ie in Rata Sum.

Vervolgens gaat ie naar LA en zal daar tot einde blijven, je kunt daar dan alle events overdoen. Elke event heeft per stad een eigen mini pet die je kunt maken. Van de 5 verschillende kun je er max 2 maken met de spullen die je krijgt voor het completen van de events (alleen de eerste keer dat je die doet krijg je cogs)

BTW groep zoeken is niet moeilijk, ga bij ingang staan, typ LFG tixx en binnen 1 minuut heb je een groep. Ben een solo player maar dit werkt gewoon goed en makkelijk.

19. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Bedankt voor je reactie. :)
    Hoe zit het met een eigen pet maken, begrijp dit niet echt? Als ik Tixx complete hebt, krijg je spullen om daarmee een mini pet te maken?

20. Dirk5

Dirk5 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je krijgt (alleen de eerste keer per stad) 100 cogs en 250 glue of stuffing (kun je kiezen) bij het completen van een event. Tevens krijg je een frame, tot nu toe:
    The Grove stop: Ventari Frame
    Divinity's Reach stop: Princess Doll Frame
    Black Citadel stop: Toy Soldier Frame
    Hoelbrak stop: Plush Griffon Frame

Om een toy te maken in de Mystic Forge heb je 250 cogs, 250 glue, 250 stuffing en het frame nodig. Omdat je dus max 5x100 cogs kunt verdienen en cogs soulbound zijn (stuffing en glue niet) kun je er op het einde dus max 2 maken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina