Hoe gaat de kwalificatie werken? Gewoon een aantal rondes zo hard mogelijk rijden en vervolgens aan de hand van de tijden de startopstelling? Maar hoe krijg je dit in Forza voor elkaar?? Kan je dit instellen dat de startopstelling klopt?
Ja het is de bedoeling dat je een in een kwartier je beste ronde tijd neer zet. Forza Motorsport onthoud die score en de leider van de lobby kan dan zo instellen dat de volgende race word gestart naar de scores van de kwalificatie. Ik ga trouwens gewoon voor vanaf onder tellen.
Ik vind dat je elke race dezelfde hoeveelheid punten moet kunnen halen. Niet dat de ene keer een overwinning 20 punten oplevert en een andere keer 15 punten! Waarom de aanwezige straffen met minder punten als er mensen zijn die niet komen. Vorm van competitievervalsing. Puntverlies hoort bij de afwezige te liggen.
Jongens, ik moet me helaas afmelden voor morgenavond.. ik heb namelijk een blunder begaan.. Ik ben mn xbox vergeten mee te nemen naar Arnhem..
Da's jammer: Heb laatst een beetje geoefend met de Clio op Maple Valley en ik ben tot nu toe op 1.41.3xx uitgekomen, met ruimte voor 1.41.1xx. Clio is echt een leuke auto om mee te rijden, beetje glijerig\o/ wat het lastig maakt om continue maximaal te rijden, maar daardoor is hij ook spannend en vermakelijk vind ik. Voor allebei de puntenverdelingsmethodes is wel wat te zeggen.. EDIT: 1.41.0xx gereden
Met dank aan Menno en Denvan de volgende livery in elkaar geknutseld. Is gebaseerd op de F1 Renault R29 uit 2009. Spoiler zonder ING sponsoring want die trokken de stekker eruit halverwege het seizoen vanwege "chrashgate" ...
Toch mooi dat je inspiratie eruit hebt gehaald. Met welk nummer ga je rijden? Dat kon je ook nog aanpassen. Hier een update van mijn kant.
Zou ik evt ook nog kunnen aansluiten? tis weer een tijd geleden dat ik Forza gespeeld heb, zal dus goed moeten oefenen. Tis ook te hopen dat ik een beetje mee kan komen is 46 een optie als start nummer? Ik zag ook dat vanavond de eerste race is en die zal ik dus missen want ik ben vandaag jarig... Ik zal er trouwens altijd wel een aantal missen omdat ik ploegendienst loop. Ik hoor het wel. mvg Alexij NL
Waarschijnlijk moet ook ik de eerste race laten schieten vanwege een OR vergadering. Edit: Kleine hoop dat ik alleen de kwalificatie mis
Gefeliciteerd, Natuurlijk kun je je aansluiten.. er zitten een paar meer "nieuwe" racers tussen dus er is altijd wel iemand van het zelfde niveau. mede door dat iedereen de zelfde auto heeft zijn de verschillen erg klein en kun je eigenlijk elke woensdag een spannende race verwachten.. ik hoop je snel een keer te zien op een woensdag-avond in je Clio.. Stuur Flavouricious even een PM over dat hij je een Paint-schema kan sturen in FM4. dit zijn 2 basispaints welke je verder uit kunt werken tot je definitieve paint. Groeten
Wanneer is de start van de kwalificatie etc? edit: ik zie dat het 3 minuten later is aangepast. Tot vanavond!