[XOne] Battlefield 3 [Deel VIII]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 1 nov 2012.

  1. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ik wil die rambo dogtag ook graag..maar moet nog de 5 multi kills en 10 kills zonder dood te gaan.

    zijn er vanavond nog mensen online? denk dat ik vanavond wel weer ff ga spelen.
     
  2. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb die 10 kills without dying toevallig gehaald toen ik conquest op Azadi palace speelde. Valt me op dat veel mensen bij die 2 vlaggen in het paleis zelf blijven en er werd toen bij mij ongelooflijk veel gekut met jeeps en tanks die naar boven reden. :9 Ik eindigde dat potje dan ook wel met 50-30 k/d maar dan nog moet je 10 kills kunnen aanhouden zonder dat je weer neergemaaid wordt.

    Ik zou je aanraden om met een suppressor te spelen, M16A3 suppressor + M320 + G18 suppressor + squad frag.

    Zo kun je lekker switchen tussen je primary dan weer snel je secondary en af en toe je M320 + 2 granaten. :cool:
     
  3. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik haalde die 10 kills without dying zonder te proberen. :cool:
    Alleen die multi kills zijn een slet. :confused:
     
  4. RK1989

    RK1989 Krankjorum

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    2
    Jeeeuj, nooit meer scavenger, crap game-mode.

    [​IMG]

    Hij is helaas al wel 2 keer gejat :D
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Zo, 10 kills without dying gehaald, nu nog multikills :+
     
  6. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Damn... bijna een multi-kill gehad, 3x 3 mensen met C4 gedood op Canals. Ik had een sniper in mijn squad en hij had een beacon perfect verstopt/geplaatst waarop ik enkele keren kon spawnen. Ging echt goed.

    Enkel verzette hij hem opeens in een hutje waardoor ik niet meer uit de lucht kwam gespawned. :'-( En toen veranderde hij van class.


    Zo close haha. Enemy killed Enemy killed double kill enemy killed triple kill en dan stopte het. :D
     
  7. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Nice dogtag!
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nieuwe Full Metal montage.
    Echt hoe maakt die het. _O_

     
  9. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga dit spel binnenkort toch maar eens halen denk ik. Is de GOTY veel uitgebreider? Wat zijn de verschillen zoal?

    GOTY of normale versie halen?
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    premium versie halen

    krijg je 5 map packs bij

    Voor de SP hoef je hem niet te halen dus gewoon de editie met alle MP content kopen
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    hmm gisteren aftermath gekocht en ik moet zeggen dat ik er niet zo weg van was. Ik vraag me alleen af waarom precies. Maar na een tijdje geen BF maar juist cod te spelen kreeg ik gisteren echt een stroperig gevoel. Dit had ik hiervoor juist nooit, ja wel dat de controls wat stroever zijn en dat je poppetje minder gemakkelijk beweegt, maar nooit dat het zo blurry werd.

    Oh en scavenger is een kut game-mode.
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja je zal weer ff moeten wennen aan de lagere framerate. En scavenger is idd leuk maar leuk voor 5 potjes

    van mij hoeven die nieuwe gamemodes ook niet, maak gewoon lekker goeie CQ en Rush maps, dat is meer dan genoeg
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat is trouwens die map waar iedereen in een soort kapot hotel zat :p? Ik kreeg alleen maar granaten en raketten op mijn hoofd van de 9de verdieping.
    Tegenstander had daar een spawn beacon deployed en was onmogelijk om ze uit te roeien daar. Was geloof ik bij de eerste set in rush.
     
  14. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik ben ook al sinds gister aan het bedenken hoe die map heet.
    Daar haal je heel snel c4kills door ze uit t raam te flikkeren
     
  15. RK1989

    RK1989 Krankjorum

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    2
    Premium edition halen, dan heb je de game + premium. Premium is vergelijkbaar met de Season Pass van Gears of War waarbij je dus gewoon alle DLC 'gratis' krijgt. Meeste DLC voor BF3 is inmiddels al uit, dus zorg dat je iets van 25 GB vrij hebt op je HDD :+

    Denk dat je Markaz Monolith bedoelt. Je kunt daar in zo'n hotel 3 verdiepingen ofzo omhoog, waar bij scavenger vaak van die losers bij de lvl-3 guns zitten te campen.
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2012
  16. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister speelde ik max ticket rush strike at karkand potje. Ik ging weer ff sniperen. 13 kills streak met de M98B. Damn best lekkere sniper. Ik ben nooit verder gaan zoeken nadat ik de L96 en JNG90 had geprobeerd. Maar die M98B is ook fkn nice.

    Maar toen bedacht ik me dat ik wel benieuwd was naar wat voor sniper jullie het liefst gebruiken ?
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    L96 is mijn favoriet, gebruik hem al sinds de DLC waarin hij uitkwam. Ik weet niet wat het is maar hij 'ligt' me gewoon :+. De M98B doet bijvoorbeeld wel wat meer damage, maar de L96 vind ik wat fijner en accurater lijkt wel.
    Eigenlijk boeit het niet zoveel denk ik, als je de bulletdrop kan masteren kun je elke (bolt-action) sniper wel kiezen.
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    De enkele keer dat ik echt echt ga snipen (dus niet gewoon rond rennen met een M417 of SKS) pak ik altijd de L96 met straight bolt
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij vinden vele spelers de M98 ook de beste sniper. Maar die keuze is vaak op statistieken.
    Al scheelt het niet veel met de JNG90 en L96 blijft altijd persoonlijk.

    Markaz Monolith is idd de map. Vind het een toffe map. Maar bij CQ ben ik niet vaak bij het hotel te vinden. Je kan echt van 20 kanten geflanked worden. Net als in Azadi Palace op de begane grond. Maar ja misschien maakt het dat ook weer goed aan de Aftermath maps. Er is niet echt een bottleneck zoals op anders maps.

    @Bonbridge. Moet je even op Gamesync kijken of ze hem daar nog hebben. Ik had daar de Premium voor 47 euro. Goedkoopste op dat moment.
     
  20. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    Damn! Dude heeft skills! :eek:
     

Deel Deze Pagina