[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 31 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Jup, alleen de keeper en de spits zijn nuttig voor jou.

2. markdragie

markdragie Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Zijn er ook nog Bundesliga keepers die niet IF zijn? Zullen er weinig zijn denk ik :p

Leuk dat er weer een Eredivisie speler IF is :) Jammer alleen dat het weer geen verdediger is.

3. DutchSoccerxx

DutchSoccerxx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    M'n tradepile blijft weer eens hangen bij completing...

4. markdragie

markdragie Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ja bij mij ook :mad: was alweer een tijdje geleden.

5. samson

samson Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zou beter zijn voor me liga bbva team pereira als rechtsback of adriano if?

6. gizmozz

gizmozz Bierdoos

Leuk Bevonden:
    1
    Same here.

7. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Davejong aka Djeetje aka fifaskiller is spoorloos lijkt het wel!

ON:

Iemand die weet wanneer de ups uitkomen? Ben ook benieuwd of er nog leuke transfers gaan plaatsvinden, Sneijder naar PSG zal wel chill zijn

Lavezzi-Zlatan-X
    Lucas-Matuidi IF- Sneijder

_O_

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wat? :)

Lavezzi - Zlatan - Pastore IF
    Lucas - Matuidi IF - Sneijder

_O_

Laatst bewerkt: 19 dec 2012
  9. markdragie

markdragie Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    hij doet het alweer. net Meul IF voor 4,500 binnen :)

10. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ik ben flink aan het traden met Pato. Maak zo 500 coins winst per Pato. :+ Als je dit goed doet kan je echt flinke winsten behalen en dan hoef je niet eens te price-fixen. Kan met iedere speler, als je maar weet wat zijn buy now 'going-rate' is.

11. markdragie

markdragie Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    hoeveel verkoop je er dan gemiddel per dag? vind 500 coins per speler niet heel veel om eerlijk te zijn.

12. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Mwah ik vind het redelijk veel, ook gezien het feit ik nog niet zo goed ben in traden. Ik koop ze voor een maximale prijs die ong. 500 coins onder de buy-now going rate ligt. Als ik 10 spelers verkoop is dat dus 5000 coins winst. Maar goed, je verkoopt er zo 100 op een dag en dat is dus al 50k winst. :)

Maar goed, hoe duurder de speler, hoe groter de potentiele winst. Het voordeel van spelers in de range tot 10.000 coins is dat de trade fee van 5% niet veel invloed heeft. Koop je een speler voor 8900 coins, dan maak je vanaf 9400 coins al winst. Maar goed ik heb gewoon met mijzelf afgesproken dat ik per speler 500 coins winst wil maken. Lukt aardig tot nu toe. :)

Als je een beperkt trading budget (< 50.000 coins) hebt is dit een goede methode imo.

Edit: hij hangt weer btw.

Laatst bewerkt: 19 dec 2012
  13. markdragie

markdragie Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    als je er 100 op een dag doet is het wel veel ja maar dan steek je er ook aardig wat tijd in denk ik zo.

14. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Hoezo? Je biedt gewoon je eigen maximale bedrag op alle spelers die op de trade staan (en nog onder die prijs zitten). Dan zitten er een paar bij die je niet 'wint', maar het meerendeel win je wel en die pleur je vervolgens op de trade. Hoef je verder niets voor te doen. :)

15. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ik lees veel goede dingen over Koscielny. Maar wat is het beste duo uit deze 4: Vermaelen, Vertonghen, Koscielny & skrtel?

En wat is het ultieme centrale verdedigingsduo uit de BPL, Kompany & Vidic?

16. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Nee zeker niet, te traag. Naast een kompany of vidic heb je een wat wendbare speler nodig zoals koscielny, david luiz of djourou.

Vermaelen en vertonghen hebben allebei een high attacking workrate, dat is niet gunstig. Luiz heeft het ook maar die is overpowered :p

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Voor degenen die graag willen deelnemen aan het XBW toernooi met internationale teams van 4 à 4.5 ster, moet zich hier inschrijven:
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=168247

Het is al het vierde toernooi in een korte periode. Erg tof! :)

18. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Team dat jij mij stuurde ziet er goed uit. Neuer kan je proberen, als het niet werkt zou ik voor hart gaan. Heb je ervaring met Tevez trouwens?

19. tim15

tim15 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Weinig ervaring met tevez maar lijkt me goede speler voor deze opstelling sterk goed schot snelheid moet toch van zijkanten komen.

Hart nog geen ervaring mee maar vindt loris geldt in ieder geval zeker niet waard

20. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Hij heeft wel slechte workrates H/H, in 352 is het belangrijk om een sterk aanspeelpunt te hebben en daarnaast een snelle gozer. Nu met Balotelli en Tevez heb je dat niet echt.

Ik zou Hernandez IF aanraden met Balotelli. Waarom? Heb zelf deze twee spelers gehad en het klikte gewoon. Balotelli is niet echt een aanspeelpunt maar hij is wel erg sterk.

Aguero lijkt mij ook goed voor 352! Heeft H/L workrate.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina