[XOne] Medal of Honor: Warfighter

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 6 jun 2012.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Na het spelen van BC2 en BF3 weer, merk ik wel hoe uber belachelijk de hitboxes zijn in MoH WF.Je hebt echt onnodig veel kogels nodig om iemand neer te leggen, dat slaat echt nergens op.

En dan ook dingen die NIET gefixt zijn..

Ik gooi een fucking granaat voordat iemand mij neerhaalt met een kogel..maar gaat de granaat af? NEE! En als ie dan soms wel afgaat...kilt ie de vijand? Nee hoor...tuurlijk niet...DA FUCK?!!! En dan soms geluid...wat gewoon wegvalt.

Laatst bewerkt: 19 dec 2012
  2. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Ach... Bij BF3 kom ik soms ook zaken tegen die me niet bevallen. Schiet iemand meerdere malen in de rug en kennelijk mag hij zich dan nog omdraaien en lukt het nog om mij neer te krijgen. Soms heb ik het ook andersom, ben ik opeens master en knal ik in alle hectiek drie tegenstanders neer...

Ik vind MoH na de patch een hele verbetering, nog geen problemen met het geluid gehad.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Misschien pik ik de game ook nog wel op als die patch echt zo'n hele verbetering is. Ook ik heb elke Medal of Honor gespeeld, vanaf de allereerste op de Playstation I. Machtig spel was dat met al die statistieken ook. _O_

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Dat is zo, maar iets heel basics, zoals een granaat nog even gooien voordat je doodgeschoten wordt...dat moet gewoon werken. Echt slecht dat dat nog altijd niet werkt, zelfs na die updates niet.

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Heb deze game kunnen oppikken voor slechts 17,50 incl beta BF 4.

Twee vraagjes:

Heb beide discs geinstalleerd op HDD, maar vanuit het dashboard. Moet ik nu ook nog in-game het nodige installeren en zoja, van welke disc???

Mijn andere vraag is welke disc de MP en/of SP bevat, dus een beetje afgeleid van bovenstaande vraag???

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dat laatste zie je niet als je de disc erin doet en de game start? :+

Ik weet niet precies hoe het met MoH zit maar bij BF3 moet je volgens mij sowieso de optionele HD texture install vanaf disc doen als je die wilt gebruiken

Die worden nml vanaf die install locatie opgevraagd door de game , en het is dus niet voldoende om de discs als image op de HDD te zetten (al helpt dat natuurlijk wel weer met laadtijden en geluid e.d)

kan me voorstellen dat MoH hetzelfde werkt, dus als er een optionele install is vanaf disc gewoon doen

7. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, volgens mij gaat hij je eerst een verzoek doen om de texture pack te installeren en daarna zullen nog wel wat updates volgen misschien.

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ok bedankt. Dan flikker ik eerst disc 2 er wel even in vanavond. :thumbs:

9. Talska86

Talska86 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Singel player was tot me verbazing erg kort en een onverwachts einde.

De multiplayer is wel oke, dat in combi met battlelog is ook prima. Maar toch heb ik hem voor de BF4 beta, want erg vaak zal ik MOH dus niet spelen.

10. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    MoH is blijkbaar ook al in de ijskast gezet.

11. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het was ook niet bepaald een succes.
    Hopelijk leert EA hiervan, er vallen genoeg lessen uit te halen ditmaal.

12. Talska86

Talska86 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mijn gevoel is MOH en COD al lang over de houdbaarheid datum heen. Successen die ze vroeger hadden kunnen nu niet meer worden evenaart. Maar ja goed zo zie ik het.

13. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk zelfs dat militaire shooters een erg vermoeide FPS variant is en dat ontwikkelaars weleens een stapje terug mogen doen met dit type shooter.

14. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    EA geeft Medal of Honor-franchise rust

Uitgever Electronic Arts heeft bekendgemaakt dat er voorlopig geen nieuw Medal of Honor-spel zal verschijnen. Het bedrijf haalt de shooter 'uit de rotatie', wat wil zeggen dat het tweejaarlijkse schema waar de serie op zat losgelaten zal worden.

De beslissing van EA komt voort uit de matige resultaten die Medal of Honor: Warfighter heeft geboekt. Het spel presteerde veel minder goed dan Electronic Arts had verwacht. Om die reden heeft het bedrijf haar verwachtingen voor het lopende boekjaar naar beneden bijgesteld. In de presentatie van de kwartaalcijfers wijst de uitgever de shooter aan als voornaamste oorzaak van de bijstelling.

Medal of Honor: Warfigher werd in oktober door EA op de markt gebracht. De opvolger van het in 2010 verschenen Medal of Honor ontving internationaal echter veel kritiek en stelde daarna ook wat betreft de verkoopcijfers teleur. Dat heeft er toe geleid dat de Medal of Honor-franchise even wat rust krijgt van EA alvorens er een nieuw spel zal verschijnen. Het is niet bekend wat ontwikkelstudio Danger Close in de tussentijd zal gaan doen.

In de rapportage van de kwartaalcijfers maakte EA ook bekend dat er van FIFA 13 wereldwijd inmiddels meer dan 12 miljoen exemplaren over de toonbank zijn gegaan. Ook Battlefield 3 Premium presteert goed, met ruim 2,9 miljoen abonnees. Ook maakte EA duidelijk dat schietspel Fuse niet meer in het lopende boekjaar verschijnt; de game van Insomniac verschijnt op zijn vroegst in april.

http://twk.rs/nlfd

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Gelijk hebben ze. Game was spuuglelijk, vooral de animaties van vuur en explosies.

Geef mij aub maar weer een Medal of Honor Allied Assault in WW II en dan op de consoles, met alle maps van het originele eerste deel op de PC.

Stalingrad ftw!!! Niet aan veranderen!!! \o/\o/

16. Talska86

Talska86 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol ik ben wel 2e wereld-oorlog moe intussen :p Nazi,s hebben we wel gehad.

17. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af of EA ooit nog wat gaat doen met Medal of Honor als de game van Respawn een succes word.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat was destijds de reden om over te stappen naar de moderne oorlogen. Probleem is dat er nu ook zat gamers zijn die dat zat zijn. Ik heb het nooit echt zo leuk gevonden als met WW 2, veel boeiender imo. Het zijn voornamelijk jankende kleuters aan de andere kant van die grote plas water die mijn bloed soms deden koken. Ook het gejank op fora, serieus, maak je school af zeg...:emo:

19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Inderdaad, de moderne oorlogen heb ik ook wel gehad. En vind zelf de WW2 games ook stukken interessanter. Denk aan The Battle of Stalingrad in COD 1 of in BIA:HH gewoon in Nederland rondlopen ivm de slag om Arnhem. Maar tegenwoordig is het meeste van WW2 ook al wel in games vertoont, dus om echt vernieuwend te zijn moet de volgende WW2 game toch wat laten zien.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb nu wel WW2 wel gezien hoor. Dat speel ik al 15 jaar ofzo.
    Alleen BIA mag nog een keer langskomen op de Next Gen.

Deel Deze Pagina