[XOne] Battlefield 3 [Deel VIII]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 1 nov 2012.

  1. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou dat ik shit kon opnemen met mn xbox. Zou ik mn ervaringen kunnen delen. Ik krijg altijd van dat soort filmpjes het gevoel, ah kan ik ook :p.
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik doe hem dit met een controller niet na. En al zou ik het met een muis/keyboard wel kunnen dan nog krijg ik het nooit zo mooi ge-edit :+

    edit:// die RPG op 3:14 is echt nice, dat probeer ik ook altijd
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind Full Metal 3 net nog iets toffer eigenlijk. Maar deze is ook gewoon awesome. Paar maanden editen zei die. :D

     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    :lol: Die actie op 3:00
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  6. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Zo Battlefield 3 Premium edition besteld. Hopelijk is het niet té verslavend!
    Mensen die online willen spelen add me maar alvast! Gold Rush NL
     
  7. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Net een leuk potje rush gehad op een AM map, ik speelde op een hardcore server. Ik werd een paar keer geteamkilled en vice versa. Nu net op het einde, stond ik in een inham met een sniper die daar zijn beacon had staan.

    Ik kwam net op tijd om hem te helpen, hij ging achter mij staan en ik begin te schieten met mijn LMG op een enemy die er net aan kwam lopen. Wat doen mijn snuggere teammates, ze lopen in mijn line of fire waardoor ik dus iedereen dood en ik gekicked word omdat ik ondertussen 3 teammates heb gekilled. |:-:9



    Het is trouwens zo makkelijk om voertuigen op te blazen met C4 op die hardcore maps omdat ze niet met de RS stick kunnen switchen van wat ze zien, binnen de tank en dan de hele map.
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hardcore lijkt mij zo kut in die nieuwe vehicles 8) je ziet geen fuck namelijk
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Crap bijna de multikill..
    Joinde de game. Tegenstander zat helemaal vast op D op Epicenter. Iedereen moeilijk doen om via die twee trappen ze te pakken. Dus ik loop naar die ondergrondse route toe met die gasflessen. Waren al die deuren helemaal niet kapot geschoten door iemand. Ik er dus doorheen. Kom ik precies achter ze met me silencer. 4 kills en de vijfde op 90% omdat een andere gast net achter me spawnde... Crap.
     
  10. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Je moet er maar 4 doden... maar ik lees dingen dat je iedereen binnen de paar seconden of zelfs binnen de 0.8 seconden verschil van elkaar moet hebben gedood.

    Bv. 4 man in een chopper = gelijktijdig dood dan heb je hem maar als je gaat schieten met eender welk wapen is het moeilijk of je moet met een LMG blijven knallen en iedereen doden met een headshot
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oke lame. Ga die shit nooit halen. Laat staan 5 keer. :p
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Capture the flag terug. :)

    http://www.battlefield.com/battlefield3/1/end-game
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Wat zou dit inhouden?

    - New dropship provides support to ground troops with vehicle drop capabilities


    Mogen wel zelf met een chinook tanks gaan lopen droppen ? Of zou t een 'capture deze base en dan komt er vanzelf een dropship die wat ship voor je laat vallen' verhaal worden
     
  14. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Zouden ze nog nieuwe wapens releasen?
     
  15. BUwe80

    BUwe80 Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    2
    Nieuwe wapens maakt mij niet uit. Het kunnen alleen varianten op het huidige assortiment zijn met een nieuwe skin, als je kijkt hoeveel mogelijkheden je nu al hebt.

    Ik maak me zorgen over dat dropship. Ik hou van gestructureerde veldslagen met een duidelijke frontlijn. Dit lijkt erop alsof de tanks bij wijze van spreken in je rug kunnen droppen.

    Gisteren m'n eerste multi-kill voor de Rambo. Was eigenlijk bezig met m'n Maverick assignment op Wake Island, had een transport heli in het vizier en eindelijk lukte eens een gun-run in één keer. Bleken vier man in te zitten.
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Denk het laatste. Het eerste zou stukken toffer zijn.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk een mix. Eerste is idd tof. Maar dan krijg je dat mensen tanks op gebouwen gaan zetten ofzo. Volautomatisch gaat het denk ik ook niet. Is niet echt Battlefield. Denk eerder dat het een beetje zoals de C130 word. Die vliegt rond en jij kan dat kiezen/richten vanuit dat ding waar je de dropping wilt hebben.
     
  18. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    In Battlefield Vietnam kon je al tanks verplaatsen met helikopters.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Morgen een trailer. Dus hopelijk zien we dan meer. Moet zeggen Dice doet het goed met die DLC en info. Houd de interesse hoog.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Da's waar ook..

    hmm.. Maar denk toch niet dat dat nu ook het geval gaat zijn. Want we zitten nu op veel kleinere mappen met veel duidelijkere structuur/looplijnen/hotspots

    En als we dan vrij tanks mogen droppen word dat denk ik een zootje. Zoals Hybrid zegt, dan staat er straks op ieder dak een tank :+
     

Deel Deze Pagina