[XOne] Far Cry 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 10 dec 2012.

1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Dit is de enige achievement voor de relics. Je moet dus maar de helft vinden. Voor de achievement van de memory cards en letters of the lost moet je ze wel allemaal (20) vinden.

2. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Relics zorgen er toch ook voor dat je nieuwe wapens kan kopen? ik geloof dat ik bij 10, 30 en 50 relics (weet 't niet meer precies) ook de vermelding kreeg dat er een nieuw wapen te koop was. Soms zelfs zo'n modified weapon

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Klopt hier ben ik me ook van op te hoogte. Maar ging er me meer over dat RaouLioo besluit om niet verder te gaan omdat hij nu maar 119 ipv 120 relics kan vinden. Dat terwijl 120 ipv 119 je alleen een percentage van 100% ipv 99,9% oplevert bij je Stats. :9

4. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Wel vet dat je in die grot onder het huis van die dokter een pilletje kan nemen. Dan zie je flashbacks van de discotheek waar ze opstap waren, voordat ze gevangen zijn genomen.

5. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Aah ik dacht dat er een achievement aan verbonden zat.

6. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kom je daar? als ik via de "achtertuin" van het huis van de dokter naar beneden ga dan is een gedeelte van de grot ingestort.. Lijkt mij wel leuk om te zien wat er gebeurd is voor ze gevangen waren genomen.

7. Calias

Calias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij allebei kan het:

Bij de keuze die ik heb gemaakt
    ga je dus dood terwijl je met die chick van bil gaat, maar daarna kon je dus wel weer verder met het spel, exploren e.d. Begrijpelijk dat het kan als je nog even rond wil lopen, maar is toch wel gek aangezien je 1 min daarvoor een mes in je hart kreeg.

Bij de andere keuze
    Kan je natuurlijk wel door met het spel, want je leeft nog, maar het is me totaal niet duidelijk of je nou uiteindelijk van het eiland weggaat, dus met je vrienden mee, of niet. Beetje raar, maar ach.

Hoe dan ook, ik heb nu precies hetzelfde als met GTA en andere free roam games, zodra het verhaal is afgelopen, is er voor mij niks meer aan.. Het mist op een één of andere manier wat sfeer in de wereld als er eigenlijk niks meer gebeurt qua verhaal.

Ik moet nog heel eiland twee zo'n beetje veroveren maar daar heb ik geen zin meer in :emo:

8. Calias

Calias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel waren het er eigenlijk?

Ik heb er 3 gezien geloof ik (telkens nadat een missie eindigde daar in die grot ben ik daar even langs geweest), maar

ik ben dus gebleven bij dat ze aan 't dansen waren en gingen vechten midden in de discotheek

9. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    Check mijn zelfgemaakte map.. Je zet eerst wat bosjes in de fik en vliegt dan weg om het geheel wat beter te bekijken.. en wat blijkt?!! xD

Laatst bewerkt: 20 dec 2012
  10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    @ Calias: Reuze bedankt voor je antwoorden. Even mijn idee over je eerste antwoord in een spoiler:
    Misschien word je wel gefixed door die gekke dokter? Die zag je eerste vriendinnetje ook aan voor zijn dochter.

Wat betreft de rest zou ik zeggen dat het allemaal erg vaag is. Heb de eindes gezien en vond die eerste paddo trip al ongelooflijk over de top en die met Citra sloeg al helemaal nergens op.

Het maakt mij verder allemaal niet uit. Ik heb voorlopig genoeg wapens, 4 kan ik dragen, en moet nog 2 zendmasten en een stuk of 4 outposts om het eerste eiland helemaal veroverd te hebben.

Iemand een idee hoeveel lastiger het is om het 2e eiland te veroveren? Komen daar ook nog zoveel idioot sterke wapens in voor?

Ik zal nog wel meer upgrades nodig hebben dan.

11. StrikwerdaAjax

Leuk Bevonden:
    23
    ik heb tot nu toe maar 2 filmpjes gezien. Ik zie ze telkens na een missie wanneer je daar beland. links van de boot kun je zo'n pilletje nemen.

12. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    @ Yellow 13

Op een gegeven moment gaat dr. Earnhardt dood, dus je kan niet door hem worden gefixed...

13. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Bij het ene einde ga je dood, Bij het andere einde verlaat je het eiland samen met je vrienden.
    Na de credits kun je er dan voor kiezen om verder te spelen ongeacht welk einde je kiest. Maar het is volgens mij dus eigenlijk de bedoeling dat je alles al gedaan en gehaalt hebt voordat je de laatste paar missies doet.

Inmiddels al goed op weg met mijn tweede playtrough, Zit al op het tweede eiland en heb alle radio towers al weer gedaan, nu bezig met collectibles en hideouts te halen en heb deze keer ook die monkey ... DLC gedaan, Was vermakelijk maar voegt weinig toe.

Speel op hard en heb vanaf het begin af aan zoveel mogelijk met de pijl&boog gedaan met wat ondersteuning van een shotgun en ak47 voor als het te kritiek werd en een silenced sniper voor het eventueel uitschakelen van de alarm paaltjes.
    Dat samen met stealty takedowns wist het innemen van hideouts en completen van missies niet moeilijker te maken dan het daarvoor was (Eerder simpeler.) en is zelfs zodanig gaan vervelen dat ik nu maar auto's met C4 eropgeplakt naar binnen rijd bij ze, Maar ook dit geeft helaas weinig voldoening.

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    @ Sato: Zit er soms een New Game+ in met bepaalde veranderingen, of moet je weer hetzelfde doen zoals bij je eerste playtrough?

15. StrikwerdaAjax

Leuk Bevonden:
    23
    Monkey DLC? wat is dat precies?

16. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Amazon.co.uk heeft 'm nu voor £22.49/€28.98 (+gratis verzending), maar dat is de standaard versie zonder die DLC. Maakt dat een groot verschil of kan ik deze gewoon nemen? :)

/Edit: Fok it, besteld! :cool: DLC is ook te halen op eBay. :p

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Die is met DLC hoor, had ik ook.

Volgens mij heb ik hem bijna uitgespeeld nu!

18. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ok dan, staat er niet bij. Ze verkopen ook die met DLC namelijk. Maar goed, zou mooi zijn! :)

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    O wacht dat is een andere editie ja :+

20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Was deze al langsgeweest?

[yt]2igrpesVr28[/yt]

Deel Deze Pagina