Leuk begin. Doet me een beetje denken aan de eerste minuten van Bioschock (1), die was ook best awesome
Idd, ik moest ook gelijk aan het begin van Bioshock 1 denken. Ziet er idd wel goed uit. Hoop dat het er zo uitziet op de 360... Anders vertraag em nog ff tot de next gen
Opvallend dat ze ook praktisch dezelfde vuurtoren gebruiken. Iets anders. Bij de een ga je naar beneden, bij de ander naar boven.
Inderdaad, bij Far Cry verbaasde ik me er ook over dat ik heel laat in de game bij gebeurtenissen kwam die ik ook al in de trailers had gezien. Er is een remedie en dat is de trailers niet kijken. Behoorlijk lastig wat ik krijg steeds meer zin in deze game. Bovendien worden dingen in dermate veel media gebracht dat je er niet meer om heen kan. Zo is de intro al uitgebreid besproken door Levine zelf bijvoorbeeld en dat is ook niet erg maar daar wil ik het wel bij laten. Het probleem is dat die interviews van hem wel interessant zijn altijd. Hij gaf nu bijvoorbeeld aan dat de intro met de vuurtoren een direct eerbetoon is aan de eerste game en na een game als de eerste bioshock kom je daar ook wel mee weg vind ik. Een eerbetoon maken aan je eigen game. Mooi!
Ja en dat zie ik als spoilers. Iedereen heeft duidelijk hun eigen definitie van spoilers. Dat hele 'wow' gevoel van wanneer je het eerst speelt is dat gewoon weg. Zou hetzelfde zijn om nu de eerste vijf minuten van GTA V te kijken, als die er waren. Zelfde dat Ken Levine al over het eind van de game heeft verteld, wellicht geen spoilers, maar wel dat het eind is iets wat we nog nooit hebben meegemaakt..en ik heb zoiets van.../care man! @Defanatic Inderdaad man. Far Cry 3 hebben ze onnodig veel story shit laten zien...onbegrijpelijk. Lijkt echt een rage te zijn tegenwoordig.
Nice, krijg steeds meer trek in deze game. Bioshock 2 vond ik een grote teleurstelling, mede door de overbodige een saaie MP. Die MP had net zo goed SP kunnen zijn. Gelukkig schijnt Infinite weer totaal singleplayer te zijn. Ik hoop dat er veel te ontdekken, looten en verkopen valt. En vooral het verhaal moet goed zijn, evenals het fotograferen. Ik hoop dat er zo'n onderdeel weer in zit. Een paar achievements erbij net als in Bioshock I en ik ben weer happy. \o/
Prima preview! Het enige minpuntje (van de game, niet van de preview) is dat er wordt aangeven gegeven dat je maar twee wapens kan meenemen. Het is realistisch maar ik ben er wel een beetje klaar mee eerlijk gezegd. Geef mij maar gewoon de optie om alles mee te nemen en dan kan ik tenminste zelf bepalen hoe ik speel.
Beetje karrig inderdaad. Ook dat er best weinig ammo is en je dus vaker wapens van je tegenstanders zult moeten oppakken. Ik wil gewoon met mijn eigen upgraded wapen spelen.
Er was naar mijn idee niks mis met het systeem van deel 1 en 2 toch? Gewoon al je wapens constant tot je beschikking. Nu word je weer beperkt in je wapenkeuze en zal je idd wel snel tegen ammo problemen enzo aanlopen. En over realisme hoeven ze al helemaal niet te beginnen want het speelt zich af in een vliegende stad..
In eerdere delen bepaalde je d.m.v. upgraden welke wapens je veel gebruikte en nuttig waren. Betekend dit dat je je wapens niet kunt upgraden in dit spel?
misschien is het een ontwikkeling om de game meer een "survival" achtige feeling te geven? ik heb er persoonlijk geen probleem mee, dit maakt het spel alleen maar uitdagender aangezien je continue op zoek moet naar ammo en slim moet omgaan met de beschikbare middelen. ik hoop wel dat het oude upgrade systeem erin verwerkt is.
Dat is echt het laatste waar ik mij druk over kan maken. Het beperken van je wapens is een bewuste keuze die zal doorvloeien in de gameplay. Het laat je nadenken over wat je doet en zodoende meer taktiek in het spel brengen. Ik heb er alle vertrouwen in dat de developers hier goed mee om gaan. De mensen achter deze game hebben zich al ruimschoots bewezen.
ah okay nvm Ik zat 't laatst wat te goog'n en toen las ik februari oid.. Maar maart is ook goed te doen