De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik zie nu die Meizu MX2 en die vind ik er trouwens helemaal tof uitzien.

Wel veel geleend van Apple maar dat kan mij aan m'n reet roesten. Ik moet toch nog een klein jaar wachten dus dan kan ik mooi gebruikerservaringen afwachten.

2. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Meizu gaat al jaren mee en is prima spul. Ik had er zelf een MP3-speler van. :)

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Twijfel ik ook niet echt aan. Ding is niet bepaald goedkoop (en kennelijk is Meizu samen met Oppo de grootste speler op de mobiele markt in China), maar wel een keer zo betaalbaar als een iPhone 5. Enige probleem wat ik zie is dat je altijd per ongeluk een miskleun kan hebben, zoals dat ook kan bij de ons bekende merken. Alleen moet je de rotzooi dan terug sturen naar China...

4. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Hmmm... hebben jullie toevallig ervaringen met HollandsNieuwe? Als ik ervaringen op het internet zeg, word ik er niet erg vrolijk van. Daarbij vraag ik mij ook af of jullie ervaringen hebben met GSMtopdeal.

Alvast bedankt :)

5. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Iemand hier ervaring met het zelf inbouwen van een nieuw scherm in de HTC One X?
    Het zelf doen scheelt me namelijk zo een 100/150 euro. 8)

6. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ten eerste heb je de juiste tools nodig (check eBay) en voor sommige componenten moet het de oven in of soms helpt een fohn dan. Maar je kan het proberen, zeker als je handig bent. Sommige modellen van HTC zijn alleen wat lastig te demonteren, dus probeer een guide te vinden.

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Lol voor 100/150 goedkoper zou ik echt niet met mijn telefoon gaan kloten.

Telefoon laten vallen?

8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik ben op zoek naar een pre-paid provider waarbij mijn beltegoed onbeperkt geldig is. Ik vind het OK om eens in de x maanden een keer te moeten bellen, maar die voorwaarden dat je 1 keer in de 6 maanden moet opwaarderen is voor mij not done. Enige aanraders hiervoor? Ik wilde voor Simyo gaan, maar ik wilde hier nog even checken alvorens te bestellen.

9. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    [yt]tUilNGHG7BM[/yt]

Succes...

10. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ja jongens, dat heb ik natuurlijk zelf ook al opgezocht. :+
    Zocht meer iemand die me kan vertellen of het echt zo kut is om te doen als het er uit ziet.

11. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    De kogel is door de kerk: de Oppo Find 5 komt naar Europa en het is te verwachten ook naar Nederland. _O_

12. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Awesome :cool:.
    Oppo heeft geluk dat HTC hun 1080p smartphone niet naar Europa brengt.
    Andere 1080p smartphone komen waarschijnlijk pas op z'n vroegst rond maart-april (vanwege CES en MWC).
    Ben wel benieuwd waneer ie naar Europa komt, Xiamio Mi2 zou ook naar Europa komen maar daar hebben ze al lang niks meer over laten weten.

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    M'n abonnement bij Hi verloopt morgen, waar ik zo'n €35-40 per maand voor betaalde voor een twee jarig abonnement plus Samsung Galaxy S. Nu ben ik getipt om een sim-only te nemen omdat je tegenwoordig echt veel kwijt ben voor een nieuwe abbo/verlenging. Dit natuurlijk grotendeels omdat je een toestellease betaald bovenop je abonnementskosten. Al snel kom je met een leuke telefoon aan de 45-50 euro p/m.

Bellen doe ik niet veel, smsen al helemaal niet. (lang leve Whatsapp :+)
    Nu heb ik bij Telfort op de website gekeken en daar zag ik dat je een éénjarig sim-only kunt nemen met daarin het volgende: 300 belminuten, 100 smsjes p/m en 500mb internet voor €16,- p/m. Een aantrekkelijke deal al zeg ik het zelf.

Normaal zou de prijs €21,- per maand zijn, maar vanwege het Telfort "Superkoopje" krijg ik €5,- p/m korting. Iemand enig idee of er nog een addertje onder het gras zit?

De prijs, en wat ik er voor terug krijg ziet er prima uit.
    En dan twijfel ik zelf nog tussen een iPhone 4S of een Galaxy SIII.

14. iTz FaRiiD x

iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

Leuk Bevonden:
    6
    Kijk ook even bij ben/simonly/hollandsnieuwe voor sim-only abbo's. Zolang er bij telfort geen '*' of kleine letters zijn is het een mooie deal

Gaat je voorkeur naar android of naar ios? De s2 en 4s zijn beide prachttoestellen!

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Een voorkeur voor OS heb ik niet echt, als het ding maar snel is en niet veel problemen geeft. iPhone 4S vind ik er wel slick uit zien, alleen hou ik er niet van denk ik om zo'n rubberen case eromheen te doen. De S3 vind ik ook wel tof, alleen wat minder mooi.

16. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    [noparse]Zat een jaartje geleden met hetzelfde probleem, voor Tele2 gegaan.
    Betaal volgens mij 13 euro p/m, 1 jarig voor 100sms/minuten en 1GB internet.
    Denk niet dat je iets goedkoper gaat vinden.
    E: is inmiddels 14,25 p/m, iets duurder maar nog steeds goedkoop.

Zou niet meer voor de iPhone 4s gaan, klein scherm, zwaar, van glas, gewoon aardig outdated.
    Als je een iPhone wilt zou ik voor de 5 gaan.
    Ik zou zelf voor een Galaxy S3 of HTC 8x (Windows Phone 8) gaan.[/noparse]

Laatst bewerkt: 28 dec 2012
  17. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb zelf tele2, daar hanteren ze ook geen toestel lease.

18. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook gekozen voor Tele2 voor de scherpe prijzen. Helaas is het ontvangst van mobiel internet af en toe toch matig.

19. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
  20. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Allemaal leuk en aardig, maar zo lang het scherm de batterij leeg blijft zuigen heb je er weinig aan. Kan je nog zo'n zuinige SOC hebben, je scherm blijft de grootverbruiker.

Sneller is natuurlijk altijd beter, maar ik heb niet het idee dat het nodig is. Ik merk weinig verschil in snelheid tussen mijn Desire HD en One X. En die eerste draait nog op 4.0, terwijl de laatste op 4.1 zit. Niet zo heel spannend dus IMO.

Deel Deze Pagina