[XOne] Call of Duty: Black Ops 2 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 27 nov 2012.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik bedoelde de diamant in de Target finder he :+ niet de camo..

    Alleen levelen is idd saai en dat is het altijd al geweest imo
     
  2. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ahzo haha. En ja omdat het levelen saai is vind ik het leuk dat ze juist speciale camo erbij hebben gedaan. heb je iets om voor te spelen.
     
  3. Rob X Tiger

    Rob X Tiger Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Zitten er ook challenges voor SMG wapens om 10x long shot te halen ?
    Volgens mij is dit niet mogelijk met SMG wapens.
     
  4. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Nee, SMG´s hebben andere challenges ipv de longshots. Long shots is Assault rifle. Zo zal bijvoorbeeld shotguns ook geen longshots hebben etc.
     
  5. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Oke, ik heb Black Ops 2 een serieuze kans gegeven, maar het is gewoon niet mijn game. Terwijl ik de vorige juist super leuk vond :'-(.
    Geen enkel wapen ligt mij, alle spelers die ik tegen kom zijn overpowerd en je bent verplicht om de 3 anonimiteit perken te gebruiken.
    Ik speel nog door tot ik ge prestiged ben maar dan komt hij nooit meer in mijn xbox voor multiplayer.
     
  6. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Dit ligt niet aan de game maar aan jou? Ik heb er geen moeite mee... Ik gebruik veel verschillende perks, zo heb ik voor Hard Line, Cold Blooded, Extreme condition, lightweight, engineer, toughness alles al unlocked... Ook kan ik goed spelen met de meeste wapens...

    Update voor mijn Diamond camo: Ipv Scar-H toch maar aan SWAT begonnen, die is moeilijker en wil ik uit de weg hebben. Heb gister avond 50 headshots weten te halen dus nu in totaal 70. Ook heb ik geprobeerd de SWAT op full auto te zetten maar zelfs dan is dit wapen nog slecht haha echt heel veel terug slag.

    MAAR nog 30 headshots en wat frot challenges, dan ben ik er weer vanaf\o/ Daarna is het de beurt aan de AN-94.
     
  7. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Oefening baart kunst he
     
  8. Rob X Tiger

    Rob X Tiger Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    AN-94 is echt meesterlijk :)

    Ik moet nog een na de laatste assualt rifles halen dan ben ik klaar mee :)
     
  9. Rob X Tiger

    Rob X Tiger Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je klaar bent met CoD BO2 , ik adviseer jou om Call of Duty 2 spelen want daar heb je geen last van overpowered wapens + perks.
     
  10. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    COD2 was echt super! Zijn daar nog mensen online ?
     
  11. Rob X Tiger

    Rob X Tiger Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij nu niet meer.
    Ik had vorig jaar CoD2 gespeeld voor de fun samen met teammates, zo kan het ook.

    Geef mij maar Bo2 :D
     
  12. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Die spawnkills in Demolition kloppen ook van geen kant. Allejezes.
    Als je een clan maakt via Elite, kunnen daar dan ook alleen maar mensen in die ook Elite hebben?
     
  13. Rob X Tiger

    Rob X Tiger Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze moeten wel eerst Call of Duty Elite installeren en aanmelden via Elite, daar hoef je geen 60 euro voor dokken, het is geheel gratis en bij je clan joinen kost geen cent.
     
  14. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Wat dacht je van Kill Confirmed? Daar zijn de spawns om te huilen. Dramatisch slecht geregeld. Tegenstanders spawnen overal.

    Edit:

    Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom ik de 'Frenzy Killer' niet krijg, terwijl ik 'Super Killer' & 'Mega Killer' wel heb gekregen? Ik neem toch wel aan als je 6 rapid kills maakt dat je logischerwijs ook die van 5 krijgt?

    [​IMG]

    Ik hoor nog van jullie.
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2012
  15. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Moet je maar is Hardpoint doen. Ook super erg. Ik doe altijd gewoon Domination. Word je niet zovaak ge rug neukt.

    Nu met de SWAT alleen nog 5 dubbel kills en 5 bloodthirstys. Dan is die ook weer goud. maar wat een kut wapen is dat pfff, blij als ik er vanaf ben! kan vandaag ook gelijk prestige en dan unlock ik de AN-94 permanent. Ga ik daar mee verder tot ik de SWAT weer krijg en dan maak ik die even af. Ik ga de SWAT iig niet permanent unlocke haha die krijg je best snel en de AN-94 pas op 55 dusja.
     
  16. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Nou nee. Als je een triple kill maakt zie je het double kill embleempje toch ook niet in beeld verschijnen. ;)
     
  17. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Dus bij 5 rapid kills moet ik eigenlijk stoppen met schieten? Hmmmzz
     
  18. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het voor het spelen van de campaing raadzaam om me te verdiepen in de verhaallijnen van enkele voorgaande COD's of loopt het verhaal niet dusdanig door?
     
  19. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Geen idee, nog nooit een Call of Duty single player gedaan :p
     
  20. Rob X Tiger

    Rob X Tiger Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Black Ops 1 en daarna Black Ops 2, zo zit het verhaal in maar bij Black Ops 2 heeft verschillende eindjes.
     

Deel Deze Pagina