Het Online Gamestore Topic [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 23 jun 2011.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    hoe zijn de ervaringen met Play-Asia tegenwoordig? Ik heb er vroeger best vaak games besteld en nooit gedonder gehad. Ik heb er nu twee spellen besteld (Catherine en Azura's Wrath) echter lees hier en daar op dit forum toch wat negatieve replies.

2. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb er midden oktober ICO & SotC besteld, is nog steeds niet binnen... Hoop heen en weer gemail en ze gaan het uitzoeken. Laatst Asura's Wrath als laatste kans nog besteld, gister verzonden. We gaan zien wanneer / of die binnenkomt...

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
  4. Martijn093

Martijn093 Member

Leuk Bevonden:
    0
  5. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ergens midden November heb ik Mass Effect 3 besteld, en vorige week kwam die netjes aan.

6. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
  7. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als je de recensies leest van gamehubs , dan zou ik hem maar bij een andere shop bestellen.

8. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ze sturen je weleens een verkeerde code, maar na een mailtje krijg je gewoon een nieuwe werkende code. De prijs is nog prima aangezien de inkoopprijs ondertussen is gestegen.

9. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1

Klopt het dat je bij Zavvi.nl eerst je huisnummer moet invullen en dan je straatnaam? In die volgorde kreeg ik het namelijk bij het registreren. Ik heb echter nog nooit meegemaakt dat het huisnummer voor de straatnaam komt.

10. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    ......bij mij staat het gewoon in de juiste volgorde, alleen mijn postcode staat onderaan, maar dat maakt niet uit.

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    update mbt play-asia: voor de kerst beide spellen al binnen. Ging prima dus :)

12. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand bekend met TN Games? Ziet er wel betrouwbaar uit ook met de verzending maar €0,40 extra voor iDeal?

13. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    heeft iemand ervaringen met thehut??

hoelang het daar ongeveer duurt??

en zat net te bestellen (nog niet afgerond, maar als ik mn adres in voer dan staat het huisnummer voor mijn straatnaam kan dat kloppen of doe ik wat fout??)

14. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Dat maakt niets uit. Is het zelfde bedrijf als Zavvi. Alletwee een ruime week tot iets van drie weken qua bezorging.

15. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Okthx en dat met mn adres kan wel kloppen dus dat het nummer voor de straat staat??

16. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Halverwege december 2 games bij Zavvi besteld, deze zouden voor 25 december in huis zijn. Tot op heden nog niks ontvangen, wel al een mailtje of ik ook tevreden was met mn bestelling.

17. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op 19 december ook besteld bij zavvi, en ook nog niks ontvangen. En inderdaad al wel dat mailtje of ik tevreden was. Het zal wel aan de kerstdrukte liggen, maar ik hoop toch dat het volgende eens binnen komt.

18. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    iedereen zn ervaring hier met zavvi is dat het 2-3 weken duurt.. das normaal en combineer dat met kerstdrukte...

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb wel eens iets binnen 5 dagen van Zavvi gehad. Maar dat is een uitzondering idd. Normaal is zeker wel 3 weken, soms nog langer. Denk dat de roeiboot via de zuidkaap gaat ;)

20. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Meestal kreeg ik het met 1-2 weken binnen.

Deel Deze Pagina