[XOne] Xbox LIVE Arcade Games [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 12 jan 2012.

1. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Mooi vooruitzicht om die 4 te gaan spelen.

Laatst bewerkt: 13 dec 2012
  2. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    weet iemand of Toy Story 3 een leuke is??? (gaat ovlgende week in de sale!!)

4. Guilty 343

Guilty 343 Active Member

Leuk Bevonden:
    91
    Niet aan beginnen joh..

5. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    916
  6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    schijnt een hele aardige kiddie sandbox game te zijn, maar wel echt voor jongere gamers

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Mochten er mensen zijn die Trine 2 gister hebben gekocht en de game co-op willen spelen, let me know! Lijkt me wel tof om te doen.
    Gister heel even een game gejoined en dat was wel leuk, alleen wordt het snel saai als de ander geen mic heeft/gebruikt.

8. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vond het een leuke afwisselende game.

Ik heb hem gekocht, maar nu helaas geen tijd. Van de week kunnen we wel een keer.

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Gisteren Serious Sam BFE gekocht om samen met een vriend local coop te doe. Wat een drma, er is werkelijk niks goed aan die game. De oude delen op de PC waren heerlijk old skool knallen en zag er nog goed uit ook. Dit zit er zo slecht uit, inspiratieloze omgevingen, geen grote ruimtes, geen saves in coop, allemaal aparte levels, waar je slechts 1 wapen tot je beschikking hebt, etc. En dan wordt het ook nog eeens gewoon weg niet te doen als je verder komt. Echt een miskoop van de eeuw, absoluut het geld niet waard. En dat heb ik toch niet vaak.

Toen op zoek gegaan naar wat anders en uiteindelijk toch, ja ja, eindelijk, Trials HD gekocht. Damn, wat brilliant. En moeilijk als je verder komt. We hebben echt genoten en dat voor 800 (P) !

10. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heb hem gister ook gekocht, maar nog niet aan begonnen. Welke dagen / tijden komt voor jou het beste uit?

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Tof, ik heb nu vakantie dus kan vrijwel elke dag / elke tijd.

12. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Trials Evolution is - in tegenstelling tot de meeste vervolgen op games - nòg beter. Al is Trials HD wat meer hardcore trialen, terwijl Evo een hogere fun factor heeft.

13. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    De First en Secound Encounter zijn ook op XBLA te koop, en dat zijn gewoon remakes van de oude ;)

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Evoltion is dus niet perse moeilijker? Goed om te weten, want HD begint nu op hard wel ondoenlijk te worden voor ons :D

Maar ja, die ken ik al ...

15. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    HD was idd moeilijker. Evolution is grotendeels prima te doen, alleen de allerhoogste moeilijkheidsgraad kan ERG lastig zijn, dus die heb ik dan ook nog niet helemaal gehaald... (en ook weinig behoefte aan, omdat ik niet van dat soort levels hou, waar je iedere meter een nieuw moeilijk obstakel hebt).

Als Trials Evo in de aanbieding komt de komende dagen, gewoon meteen kopen. 1 van de allerbeste games dit jaar. En oneindig veel value for money met de editor, de MP, en de community-created tracks, waar echt geweldige levels bij zitten, sommigen zelfs beter dan de officiele.

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Fuck yeah. Dorito's Crash Course krijgt DLC (160 MSP) met twee nieuwe werelden begin januari. Bruuuuuuuuuuut, leukste arcade game die er is imo.

17. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Damn, Fez is echt verslavend geniaal. Niet verwacht eigenlijk, maar je blijft steeds verder gaan.

18. pi3t

pi3t Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    48
    één van de beste games van het jaar ;)

19. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Die anti-cubes doe ik wel met behulp van YT. Kon in eerste stuk 2 secrets maar niet vinden. Bleken daar dus die anti-cubes te zitten die je moet activeren met een bepaalde code. Geen idee hoe je anders op die code moet komen. 8)

20. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Voor een gratis game is het idd geweldig. Gewoon prima. Maar wat mij betreft zijn er echt wel betere game verkrijgbaar op XBLA. :)

Deel Deze Pagina