En wederom jammer dat er geen level cap increase is. Al de ena laatste dlc en ben bang dat er helemaal geen level cap increase gaat komen meer. Erg jammer, was graag zoals het eerste deel nog een aantal levels omhoog gegaan, ipv nu dat je allang level 50 bent en voor alles xp krijgt waar je helemaal niks aan hebt Bovendien krijg ik zo nooit mn dubbele turrets met dual machine guns meer
Verhoging level cap komt er wel. Begin 2013: http://archief.xboxworld.nl/news/18906/level-cap-borderlands-2-in-eerste-kwartaal-2013-verhoogd/
Beetje raar idd. Ik lees dat als, er komt geen level increase bij de DLC, maar erna. Wanneer je er niks meer aan hebt en dus weer de hele game zal moeten spelen. Hopelijk gaat dat niet door. Heb inmiddels de game al 2x uitgespeeld en meerdere characters op een hoog level naast mn main character op level 50. Klinkt als mosterd na de maaltijd :{
Er komen waarschijnlijk meer dan 4 DLC's. Alleen het is zo dat de eerste 4 DLC's bij de Season Pass zitten.
Als iemand die vind dan wil ik em graag dupen Na de Bee nerf is het wel interessant om Mal's gun (quest reward) te krijgen. Dan heb je weer zo'n uber combo ...
Ik heb der wel 1tje die ik voor je kan dupen? De shock versie is super voor pyro pete ze shield! Kvind trouwens dat de bee nog steeds 1 van de handigste shields is ondanks de nerf.. Die damage boost is nog steeds best hoog en zonder negatief effect is het nog steeds gratis damage.
Ik heb 2 Vengeful Infinity's als je ze nodig mocht hebben. Shock en corrosive met allebei 10.4 fire rate.
Je bedoelt dat je hulp nodig hebt ? Sure, wil je wel helpen hoor Welke boss bedoel je btw, want er zitten echt een paar shitters tussen ...
Nouja hulp, ik geloof niet dat je die bosses in je eentje kan doen ofwel Maar ik heb nog geen enkele level 50 boss gedaan uberhaupt dus zeg het maar. De Warrior afmaken kost me ongeveer 2 minuten en volgens mij zit ik een beetje aan de max van welke loot ik kan krijgen dus tijd voor iets uitdagenders
Mick is die Ierse clanleider in de clanwars missies. Als je aan zijn kant bent gaan staan kan je dit wapen helaas niet krijgen omdat je hem dan niet meer kan killen. Aan de andere kant heeft de clanleider van de andere groep ook een legendary drop.
Ah, vandaar dat hij mij niet bekend voorkwam Thanks! De eerste boss is dan Vermi. Ben benieuwd hoe die neergaat na de nerf ... Hij is wel de makkelijkste van alle invincible bosses. Gee is echt te lame voor woorden ...
Afgelopen week ook mijn key gebruikt. Zat niet echt iets nuttigs in en ik ben nog maar level 8. Wel 2 purples, maar de guns zelf heb ik niet zoveel aan.
Vermivirous de makkelijkste? Grapje zeker Om hem te spawnen is al rete moeilijk laat staan hem dan nog eens dood krijgen. Vond hem persoonlijk de lastigste.