Ok, here we go. Memory Card eruit gehaald en systeem herstellen... Krijg de melding nu ook bij de Trophy App.
Hopelijk raak ik niks belangrijks kwijt.
Hopelijk lost dit alles op.
edit: Het systeem kan eerst gedeactiveerd worden. Wat? Waarom?! Stel niet zo veel vragen! Weet ik veel wat ik moet doen.
edit2: Ervoor gekozen om het niet te deactiveren, want dit is niet een situatie waar ik het restore omdat ik de Vita 2ehands ga verkopen. Dat ding hoort gelinkt te blijven aan mijn account. Maar nu, na het restoren, wilt ie dat ik em weer activeer... Ik heb het nooit gedeactiveerd!
En waar zijn al mijn gamebubbles gebleven? Memory Card is niet geformatteerd, dussss....waarom zie ik de games niet?
Bah. Ik haat dit soort dingen.
edit3: Dit is deprimerend. Al mijn Near data weg (kilometers, gevonden gamegoodies, ontmoette spelers) + ik heb nog nooit games gespeeld volgens dat ding. Ik heb blijkbaar ook geen Trophies gehaald op een Vita systeem... (als ik naar het PS Network tab ga staan ze er wel, dus ze zijn niet verwijderd, maar toch)
Montezuma doet het iig (voorlopig) weer. Al heb ik niet voor vandaag vakjes mogen open krassen. -_-
De eerstvolgende keer dat dit gebeurd ga ik gewoon terug naar de winkel.
Klik om te vergroten...