Ik zoek de muziek in The Hobbit wanneer Spoiler die dwergking van de brandende boom oog in oog komt met die giant orc en ze gaan knokken. Dat was zo'n vet moment, die muziek was hard. Kan hem alleen nergens in de OST terugvinden..iemand?
Samsara 9/10 Vond het een prachtige docu! Zitten genieten met wat vrienden en een jointje erbij. Daarna meteen Baraka gedownload zelfde maker eentje uit 92. Moet die aleen nog helemaal afkijken.
Ik heb gisteren de 720P versie gezien. Ingewikkelde film doordat het eigenlijk 5 verhalen zijn met gelijksoortige thema's. Het kan zijn dat ik het niet helemaal begreep, maar een film met zoveel verhaallijnen zonder concrete raakpunten en ook nog eens niet 1 sterk thema die de verhaallijnen echt verbindt, maar meer een visie over goed en kwaad en dat door de jaren effect heeft maakt het nog ingewikkelder. Je kunt het ook iets meer van een afstand bekijken en gewoon accepteren dat het zo is zonder het op detailnivau uit proberen te pluizen en dan is het beter te doen. De thematiek is wel mooi. Minpuntje is het moeilijk verstaanbare JarJar dialectje dat ze in het meest futuristische deel spreken. 7,5
Vraagje aan de mensen die the hobbit in de bios gezien hebben. Is het nu echt veel meer de moeite waard deze in imax 3d te kijken? Of is de "gewone" versie ook echt aan te raden. Zit een beetje te twijfelen... Of vanavond naar the hobbit gaan niet. (imax 3d is helemaal uitverkocht) Of geduld hebben en een ander keer naar de imax 3d versie gaan?
Ben even mijn IMDB aan het updaten, maar ben dit jaar in de na zomer volgens mij naar Pathe geweest heb dan heb je zo'n sneakpreview avond. Daar dus heen geweest enwas een ontzettende KUT film. Ging over de american dream, een vent en een meisje gingen samen weg en schoten op een gegeven moment iedereen neer. En op het einde in een of andere TV studio. Snapte er geen kloten van, ben alles alweer vergeten behalve dat het echt de slechtste film is die ik ooit heb gezien.. Weet iemand hoe deze heet?
Iemand Flight al gezien? Zag er gisteren een dvdscr van voorbij komen. Nieuwe met Denzel Washington. http://www.imdb.com/title/tt1907668/
Is neem ik aan gelijkwaardig? Heb Samsara nog niet gezien. Baraka tijd terug wel gezien. Was in het begin mooi, maar op den duur gewoon saai, en miste wat samenhang / rode draad. Beetje mooie beelden kijken op die manier was ik na een uur wel zat.
Ja zag hem ook. Ben alleen niet fan van screeners ook al zijn ze DVD. Zal wel snel een betere versie komen. Ach het is nog steeds eerder dan hier in de bios. Daar komt die 31 Januari. lol.
Django Unchained gaat hate it or love it worden, dat is wel duidelijk. Ik ben een fan van Tarantino's werk, dus ik verwacht dat ik deze film ook ga waarderen, maar dit gaat denk ik wel DE Tarantino film worden waar het meest om te doen is. Lees bijvoorbeeld deze review maar: http://observer.com/2012/12/the-chain-gang-django-unchained/ (let op, paar spoilers) Er zitten kennelijk nogal veel expliciet racisme in en zoals we Tarantino kennen is ook alles over the top. Je moet gewoon door dat soort dingen heen kunnen prikken en verder van de artistieke kant (als deze je ligt!, inb4 haat op Tarantino) kunnen genieten. Als je dat niet kunt dan is het je film niet en dan kun je er maar beter met een grote boog omheen lopen.