Ik heb nog 6000 punten, ik wil sowiesop trials evo + uitbreidingen + trials hd uitbreidingen + dust halen. Ik heb al joe danger 2 en trine 2 gekocht. Ik twijfel over Crazy Taxi, JSR en THPS. Afhankelijk van de prijs haal ik ook Cars2 (GoD).
Mwoah, enerzijds wel leuk, maar anderzijds erg karig en vooral veel bugs. Vond het de 1200 punten absoluut niet waard. 600 zou nog net gaan, als je echt een THPS fan bent. Ook nog steeds geen DLC van langs zien komen met THPS3 levels.
Whoa, wist niet dat ie er was. Wel karig dat die dan niet in de aanbieding is. 400 punten voor 3 levels...
Ja, maar in de lichtste zin des woords. Structureel lijkt het er veel op, maar het verhaal dwingt je (bijna) nooit tot backtracken. Het is wel de moeite waard om te doen, though!
Tony Hawk hebben ze compleet verkloot toch met de gameplay!? Niet zoals de ouderwetse geweldige Tony Hawk 2, maar 'vernieuwd'. Daarnaast maar iets van 7 miezerige levels. Dit soort HD-versies moet je niet eens willen belonen met je geld. Als ze nou gewoon Tony Hawk 2x in HD haden geport met de ouderwetse gameplay en alle modes en extra's etc die in die game zaten, dan was het zeker 15 euro ofzo waard geweest, maar deze release moet je lekker links laten liggen. Als je dan perse toch een goede skate-game wilt spelen, dan kun je beter Skate 3 ergens goedkoop scoren.
Dat is voor iedereen verschillend, maar persoonlijk zou ik het puur uit principe al niet willen steunen.
Dust an Elysian Tail is 600 punten vandaag. Toch maar weer extra punten gekocht, want voor deze prijs kan ik het spel niet laten liggen.