Playstation Vita [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 9 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Mortal Kombat is 3 Gb. Erg veel voor een Vita spel. Dat gaat niet passen op mijn 4Gb kaartje. Ik heb hem wel in de downloadlijst gezet, zodat ik hem misschien in de toekomst kan spelen (als ik ooit besluit een grotere memory card te kopen).

2. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Valt me een beetje tegen die games die voor + naar de Vita komen..

3. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Heeft naar mijn mening ook iets met 't aanbod aan goede games te maken :+

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nah, neem WipeOut 2048 bv. Die is de US al aan bod geweest, en hier krijgen we crappy PSN games. Waarom niet Everybody's Golf? Lumines? Zelfs Little Deviants. Launch games die ze gemakkelijk voor noppes kunnen aanbiedden (hey, als het met Gravity Rush en UC kan...)

Ok, ik weet dat het aanbod niet gigantisch is, maar het kan zeker beter dan dit. :+

Hm, zou Ridge Racer nog eens voorbij komen...Zou ik iig niet erg vinden. :9

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Uncharted ook al. Heb dan wel 16GB, maar denk ook niet dat mijn kaartje dit lang gaat trekken.

WipeOut zou ik ook zeker 'gratis' via Plus willen binnentrekken trouwens. ;)

6. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Gewoon de game downloaden en dan weer verwijderen wanneer je hebt uitgespeeld/platina hebt behaald. Dan staat de game altijd nog in je downloadlijst wanneer je hem weer wilt spelen ;)

7. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik probeer wel een beetje creatief te zijn en spellen op mijn pc te zetten als ik ze niet speel. Als ik het spel dan wil spelen, dan kopieer ik hem weer naar mijn Vita. Die memory cards vind ik momenteel veel te duur om zomaar even een nieuwe te kopen.

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Dan zal het 'uitgespeeld' worden. Call me old fashioned, maar het gaat mij om de gameplay.:)

Thanks voor de tip in ieder geval. Ik had overigens wel gelezen dat, wanneer je dit doet, je wel ook al je savegames kwijt bent?

9. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Weten jullie hoeveel jaar garantie op de Vita zit?

10. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
  11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  12. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1

Hoe doe je dat dan?

13. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Met die kabel die je bij de Vita krijgt, die je ook gebruikt bij het opladen. Dan kan je via Content Manager (op de Vita) bestanden kopiëren naar je PC of PS3 en vice versa.

14. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb even een vraagje. We zijn sinds kort overgestapt van internetprovider, namelijk naar Ziggo. Sindsdien hebben we ook een nieuwe router. Aangezien dit internet een stuk sneller is, wil ik mijn Vita hier ook op aansluiten. Alleen lukt dit niet, om vreemde redenen. Als ik er mee wil verbinden staat er sowieso al een kruis door het wi-fi signaal. Bovendien als ik eenmaal ga verbinden, zegt het systeem het volgende:

"Not connected. Cannot connect to any of your saved access points."

Ik heb even wat onderzoek gedaan, maar mijn security (WPA + WPA2-PSK) wordt gewoon ondersteund door de Vita.

Als ik een internet connection test doe, kan hij niet eens het IP Address ophalen. De volgende error komt er dan:

"Could not find the access point. The access point signal may be weak or the SSID may not be correct. (NW-3152-1)"

Ik heb al geprobeerd de router te resetten, maar dat helpt niet. Het signaal is niet zwak, want ik zit er praktisch naast. Wat er bedoeld wordt met het SSID, begrijp ik niet helemaal.

Is er iemand die ook last heeft gehad van dit probleem? En hoe je dit mogelijk kan oplossen? Of heeft iemand anders een briljante ingeving? Thanks. :)

EDIT: Never mind, heb 't al gefixed :) Het lag niet aan de Vita, maar aan m'n router. Ik moest de Ad Hoc Channel aanpassen op m'n router, die niet overeen kwam met mijn systeem. Toen ik dat had gedaan werkte het gewoon weer.

Laatst bewerkt: 26 dec 2012
  15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Woehoe, eindelijk staat ie online. \o/ Was al een paar weken geleden belooft.
    Nog een plek om em op 100% te krijgen. :+ Hopelijk kan ik wennen aan het touch gebeuren (ik weet dat het oorspronkelijk een touch game was, maar ik heb dit soort games altijd met muis gespeeld)

Op de foto zie je nog maar eens goed hoe sexy het scherm van de Vita wel niet is <3 Veel mooiere en diepere kleuren.

16. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
  17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hm, nog nooit problemen gehad met die host. Zo dan?

18. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Twee keer :+

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Wat 2 keer? De foto? Dus de eerste doet het wel voor jou?
    2 keer de game, ja dat weet ik. :+

De game is overigens gratis, dus downloaden!

edit: Wel een beetje luie port :p
    Nog gewoon de achievement waarde laten staan. 8) edit: En wacht eens even... het zijn andere achievement waardes dan de PC versie. Misschien van de WP versie? Komt er een op de 360? Hoe dan ook, beetje lui hoe ze het nu hebben gedaan.

En ze hebben het uitgerekt ipv gewoon zwarte balken aan de zijkanten te plaatsen. Zoals ze wel in de PC versie hebben gedaan:

Laatst bewerkt: 4 jan 2013
  20. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Hoe speel je het? Bij mij blijft ie tegen 't dak vliegen :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina