Instellingen veranderen in de 360 menu " Language and Locale " Language verander naar english. Locale naar: United Kingdom. En je hebt alle games in het engels!
Die gasr met die bruine baard en die grote tattoo op zijn borst, die bedoel ik. Aan de andere kant wel relatief makkelijker missies, behalve die met dat mes op het eind, al je hem niet gelijk door hebt.
Heb het spel nu uitgespeeld qua campaign alleen nog wat chievo's. Een daarvan is die skilltato's, maar moet eerst 3 keer bepantsering kopen. Er zijn geen piraten meer, weet iemand hoe ik die pantser nog kapot kan krijgen zodat ik nieuwe kan kopen en die skill kan unlocken?
Er zijn nog wel locaties met piraten hoor. Ik hoef alleen nog die poker achievement en dan co-op Leg uit? Verhaal is toch duidelijk hetzelfde als Apocalyps Now.
Poker achievement kun je het best halen in dat eerste stadje op het tweede eiland. Daar kun je namelijk om op normal pokeren met een buy-in van 500 dollar, Speel vervolgens alle drie de tegenstanders weg en je hebt hem.
Hoe voer je eigenlijks een executie uit in deze game? Ik heb er wel over gelezen, maar het lijkt me nog niet te lukken met L3 of R3.
Je moet eerst een skill unlocken volgens mij, en daarna moet je als de enemies je niet zien ze van achter/onder/boven besluipen en op rechterstick drukken (r er staat dan ook al eliminatie.
Thanx, zal er eens naar kijken als ik een punt kan weg geven. Kon gisteren 8 punten weggeven omdat ik veel skills nog niet unlocked had en dan word je in eens een stukje sterker.
Het eiland is erg tof, outposts clearen etc. Maar wat is het verhaal van de campaign weer suf en voorspelbaar (beetje zoals bij Far cry 2) imo. Ik zit nog op het eerste eiland, ik hoop op een plot wending oid..
Er zitten een aantal plotwendingkjes en verrassingen in, maar die zijn niet echt major. Gelukkig is deze game al beter dan die andere Ubisoft game dit najaar.
Het is niet slecht hoor, de missies. Maar het heeft een erg hoog "seen it been there" gevoel... Gelukkig kon ik er weer erg van genieten toen ik zo'n speedbootje pakte en om 't eiland ging varen met m'n eigen muziek
Ik vind het leuk om een beetje ontspannen rond te toeren over het eiland. Voor mij erg ontspannend na een dag werken.. Af en toe een beetje knallen en moorden LoL en verder wat vissen en wat rondvaren.... Mooie locaties zoeken... Peace, Rich_Art.
Nee, Assassins Creed III. @ MetalSonic: Daar heb je zeker gelijk in, met name die missies voor een of ander kompas. Zo irritant en dat had imo wel in een enkele missie gekund. Er staat in je log wel dat er 38 main missies zijn, maar vind het jammer dat je wat bedrogen uit komt daar. En dan zijn sommige inderdaad nog been there, done that. Het gaat vooral om het verkennen en ouwehoeren, net als in Skyrim.
Toch had ik dat ontspannen gevoel meer in Far Cry 2. In deze game heb je veel meer het idee dat er werk aan de winkel is. Dat heeft natuurlijk twee kanten want het verhoogt het realisme en de motivatie om verder gaan maar Far Cry 2 bracht wel wat meer ontspanning vond ik. Ik heb de game inmiddels uitgespeeld en ik heb ook alle posten te pakken maar ik ben inmiddels al weer aardig ver met de tweede speelsessie op hard.
Haha juist 'm, jij begrijpt het. Dat kompas gebeuren is dodelijk saai, alsof deze missies even zijn bedacht bij een drankje bij de bar.. Zo zuur naar de leveldesigners etc, want die hebben echt weer prachtig werk geleverd .. Het spel lijkt zich qua hoofd missies soms net wat te serieus te nemen. Maarja ondanks dat scoort deze game nog erg goed voor GOTYE 2012, ik heb er sowieso veel meer plezier mee dan met Halo 4.. Vooral omdat het rpg element erg leuk gedaan is in Far Cry 3.