+5 > Large Ember uit de Depths > +10 > Very Large Ember uit New Londo > +14 > Titanite Slab van de Stray Demon > +15.
Crap had al een vermoeden dat iets niet goed ging Dan maar even descenden en proberen weer naar de plus 15 te gaan. thanks.~ Ok Demon,s greataxe is nu +10 Maar weet niet hoe ik hem na +15 krijg. Stray demon verslagen en in het bezit van titanite slab. Zowel black smith in Anor londo en Andre kunnen me niet helpen. Wat doe ik mis?
Ah nee geen new londo toch dat doolhof. Heb ook geen divine weapon. in ieder geval weet ik nu hoe of wat,cheers.
Spoiler Vandaag naar het gebied achter de lordvessel gelopen, na wat black knightjes gemold te hebben kwam ik uiteindelijk bij de eindboss (of wat er voor moet doorgaan..) Had hem na 1 x al en maar 14 flasks + 5 voor moeten gebruiken. Ik dacht: Was dit het nu?? Echt een lachertje.. Vond S&O vééééééél moeilijker!!!
Wat is je class? Ik had er redelijk wat moeite mee. Misschien telt het ook mee dat ik het voor de eerste keer probeerde om 2 of 3 uur 's nachts. Toen het me niet goed afging toen, heb ik 'm laten liggen tot de volgende dag. Toen lukte het meteen in 1x.
Tering he, 2H wapens zijn echt tering goed in PvP. Heb nu een Demon Great Machete, en het is in eerste instantie moeilijk om een hit te landen, maar als je eenmaal raak slaat heb je ook meteen gewonnen. Ik staggerde net iemand met een full Havel in twee hits. edit: HAHAHAHAHAHAHAHA Net in Anor Londo, gecornerd door 3 man en ik sla ze gewoon alle drie tegelijk neer.
Ik heb 2H wapens ook later ontdekt, maar heb er geen spijt van dat ik ze gebruik. Inderdaad heerlijk dat je meerdere enemies tegelijk raakt.
'Dark Souls 2 even moeilijk als voorganger' Nieuws | 21 december 2012 - Dark Souls 2 wordt net zo moeilijk als zijn voorganger. Dat laat Hidetaka Miyazaki, die het project overziet, weten in een interview met Famitsu. In het interview spreekt Miyazaki over de twijfels die meerdere fans al hebben geuit over de moeilijkheidsgraad van de game. “(Dark Souls 2) is aangekondigd als een vervolg, dus er zijn zeker belangrijke elementen die bewaard moeten worden. De moeilijkheidsgraad en het gevoel dat je iets behaalt, de basisacties, het concept van leveldesign, enzovoorts”, vertelt Miyazaki. “Maar buiten die basiselementen is de rest aan de nieuwe regisseur van de game.” Miyazaki was regisseur van Dark Souls, maar is door ontwikkelaar From Software uit zijn functie ontheven. Wel blijft Miyazaki aan om de ontwikkeling van Dark Souls 2 te overzien. Tomohiro Shibuya zal de regisseursstoel overnemen. Heb btw nu m,n Demons axe +15 baas!
heb 'm ook maar besteld. ik heb een klein beetje een idee wat voor game het is, en dat de game behoorlijk pittig is, voor de rest een totale impulsaankoop. prepare to die edition heb ik besteld, deze is met alle dlc of niet?
technisch gezien is dit een jrpg, en daar heb ik er wel een aantal van gespeeld, en plezier aan beleefd. toch is dit totaal iets anders dan een standaard jrpg en meer te vergelijken met westerse rpg's waarvan ik er nog nooit een gespeeld heb. ik kijk er wel naar uit. dark fantasy setting en moeilijkheidsgraad (mits het niet oneerlijk lastig is) spreken mij enorm aan. verder heb ik al een tijdje geen game gespeeld die ik als goed beschouw, hopelijk gaat deze er verandering in brengen.
Deze game vond ik juist nou eindelijk eens niet oneerlijk lastig. Als je dood ging (wat vaak gaat gebeuren ) had ik constant het idee dat het aan mij lag, niet aan de game. Ik pakte het verkeerd aan, ik ging niet dood door een glitch of bug. En dat maakt de moeilijkheidsgraad helemaal niet erg. Ben benieuwd wat je er van vindt