[XOne] Dark Souls [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Coentjuh, 12 mei 2012.

  1. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    +5 > Large Ember uit de Depths > +10 > Very Large Ember uit New Londo > +14 > Titanite Slab van de Stray Demon > +15.
     
  2. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Crap had al een vermoeden dat iets niet goed ging:+
    Dan maar even descenden en proberen weer naar de plus 15 te gaan.

    thanks.~

    Ok Demon,s greataxe is nu +10
    Maar weet niet hoe ik hem na +15 krijg.

    Stray demon verslagen en in het bezit van titanite slab.
    Zowel black smith in Anor londo en Andre kunnen me niet helpen.
    Wat doe ik mis?
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2012
  3. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Daar heb je de Very Large Ember voor nodig. Die kan je krijgen in New Londo Ruins.
     
  4. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ah nee geen new londo toch dat doolhof.
    Heb ook geen divine weapon.

    in ieder geval weet ik nu hoe of wat,cheers.
     
  5. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Kut, ik heb Siegmeyer per ongeluk gekilld.

    Daar gaat mijn slab.:emo:
     
  6. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag naar het gebied achter de lordvessel gelopen, na wat black knightjes gemold te hebben kwam ik uiteindelijk bij de eindboss (of wat er voor moet doorgaan..) Had hem na 1 x al en maar 14 flasks + 5 voor moeten gebruiken.

    Ik dacht: Was dit het nu?? Echt een lachertje.. Vond S&O vééééééél moeilijker!!!
     
  7. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik vond Gwyn ook best meevallen. Je hebt hoop ik wel de NG+ checklist afgemaakt?
     
  8. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb niet alle bonfires tot 20 flasks geupgrade maar soit....
     
  9. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Wat is je class? Ik had er redelijk wat moeite mee. Misschien telt het ook mee dat ik het voor de eerste keer probeerde om 2 of 3 uur 's nachts. Toen het me niet goed afging toen, heb ik 'm laten liggen tot de volgende dag. Toen lukte het meteen in 1x.
     
  10. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Was een Thief.
     
  11. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Tering he, 2H wapens zijn echt tering goed in PvP. Heb nu een Demon Great Machete, en het is in eerste instantie moeilijk om een hit te landen, maar als je eenmaal raak slaat heb je ook meteen gewonnen.

    Ik staggerde net iemand met een full Havel in twee hits. :lol:


    edit: HAHAHAHAHAHAHAHA :lol:

    Net in Anor Londo, gecornerd door 3 man en ik sla ze gewoon alle drie tegelijk neer. :+
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2012
  12. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb 2H wapens ook later ontdekt, maar heb er geen spijt van dat ik ze gebruik. Inderdaad heerlijk dat je meerdere enemies tegelijk raakt.
     
  13. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    Eerste bell vandaag een zwiep gegeven. Wat is deze game toch bruut!!!! Op naar t bos!
     
  14. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    'Dark Souls 2 even moeilijk als voorganger'

    Nieuws | 21 december 2012 -
    Dark Souls 2 wordt net zo moeilijk als zijn voorganger. Dat laat Hidetaka Miyazaki, die het project overziet, weten in een interview met Famitsu.

    In het interview spreekt Miyazaki over de twijfels die meerdere fans al hebben geuit over de moeilijkheidsgraad van de game. “(Dark Souls 2) is aangekondigd als een vervolg, dus er zijn zeker belangrijke elementen die bewaard moeten worden. De moeilijkheidsgraad en het gevoel dat je iets behaalt, de basisacties, het concept van leveldesign, enzovoorts”, vertelt Miyazaki. “Maar buiten die basiselementen is de rest aan de nieuwe regisseur van de game.”

    Miyazaki was regisseur van Dark Souls, maar is door ontwikkelaar From Software uit zijn functie ontheven. Wel blijft Miyazaki aan om de ontwikkeling van Dark Souls 2 te overzien. Tomohiro Shibuya zal de regisseursstoel overnemen.


    Heb btw nu m,n Demons axe +15 :cool: baas!
     
  15. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Goed om te horen dit :)
     
  16. TeeJay

    TeeJay Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    17
    heb 'm ook maar besteld. ik heb een klein beetje een idee wat voor game het is, en dat de game behoorlijk pittig is, voor de rest een totale impulsaankoop. prepare to die edition heb ik besteld, deze is met alle dlc of niet?
     
  17. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Jup. En je zal geen spijt krijgen van je aankoop. Tenminste, als je van dit soort games houdt.
     
  18. TeeJay

    TeeJay Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    17
    technisch gezien is dit een jrpg, en daar heb ik er wel een aantal van gespeeld, en plezier aan beleefd. toch is dit totaal iets anders dan een standaard jrpg en meer te vergelijken met westerse rpg's waarvan ik er nog nooit een gespeeld heb.

    ik kijk er wel naar uit. dark fantasy setting en moeilijkheidsgraad (mits het niet oneerlijk lastig is) spreken mij enorm aan. verder heb ik al een tijdje geen game gespeeld die ik als goed beschouw, hopelijk gaat deze er verandering in brengen.
     
  19. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Deze game vond ik juist nou eindelijk eens niet oneerlijk lastig. Als je dood ging (wat vaak gaat gebeuren ;)) had ik constant het idee dat het aan mij lag, niet aan de game. Ik pakte het verkeerd aan, ik ging niet dood door een glitch of bug. En dat maakt de moeilijkheidsgraad helemaal niet erg. Ben benieuwd wat je er van vindt ;)
     
  20. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Wacht maar tot je in Sen's Fortress komt, daar begint de frustratie.;)
     

Deel Deze Pagina