Komt door z'n high defending workrate, anders zou het echt een gruwelijke spits zijn. Vorig jaar was ie ook slecht om dezelfde reden, als ze ons nou is die workrates laten veranderen zul je heel wat meer spelers kunnen gaan gebruiken. Groot deel van de CB's zijn ook verneukt om de dezelfde reden.
Moest een tijdje terug tegen een team met Rami en Pique als CB's en laat die 2 nou allebei high attacking workrates hebben. Was echt een eitje om er langs te komen, z'n CB's drukte constant door en met een hoge bal was je er zo langs.
EDIT:EA zijn trouwens nog grotere geldwolven geworden dan vorig jaar, log ik ff in op de web app hebben ze vandaag weer een 91 messi omdat ie 91 goals heeft, komop zeg. was er laatst niet een 86 messi? Natuurlijk schrijven ze er ook bij alleen vandaag in de packs zit zodat de mensen meer geneigd zijn om wat packs te kopen en dan alleen maar coins/geld verliezen.
EDIT2: Ben toch blij dat ik me 1050k verkocht heb man, had gister ff een teampje gemaakt met me resterende 50k ( had toch weer zin gekregen door alle reacties hier ) maar wat speelt deze FUT toch hinderlijk zeg, gaat veeeeelste snel, nu weet ik ook gelijk weer een van de belangrijkste reden waarom ik er mee gestopt was. Doe mij maar Career of H2H *)
Laatst bewerkt: 23 dec 2012