[XOne] Battlefield 3 [Deel VIII]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 1 nov 2012.

  1. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben nog nooit zó slecht in een shooter geweest. Wat een ramp-besturing heeft dit spel. Nouja vooral de lig knop daar kan ik voor geen meter aan wennen. Meer mensen die per ongeluk gaan liggen steeds? Echt ik heb dat zó belachelijk vaak. Dat heeft me in drie dagen tijd al minstens honderd levens gekost.
     
  2. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Ik heb daar totaal geen last van, waarschijnlijk omdat ik BF3 nu ook al gewoon een jaar zeer veel speel en er aan gewend ben. Als ik bij vrienden nu CoD ga doen vind ik die besturing juist weer kut :+ kwestie van gewenning denk ik
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Precies dit. Toen ik na een tijdje COD BO II weer BF3 ging spelen deed ik ook de raarste dingen qua verwarring met (LB) en (RB) (granaatbutton is verschillend) als ook het bukken.
    Het is maar net wat je gewend bent. Als je 2 maanden COD speelt zul je de besturing van BF onlogisch vinden, maar dat is ook andersom.


    Kun je de controls niet COD style of een andere manier aanpassen die je meer ligt Bonbridge?
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb bij call of duty juist de lig-knop hetzelfde als bij BF. Alleen jammer dat je kniven niet op RB/LB kan zetten.
     
  5. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    kan je niet alle mappen erin zetten, of gaat het per DLC ofzo. ik heb geen idee.
    of alleen de xbow als wapen:lol: was wel ff lache gister, 2 vs 2 met de xbow..

    gister met een rpg een gevechts helikopter uit de lucht geschoten. hij kwam recht op mij af..ik richte en schoot, iets erboven..ik dacht na die is mis..maakt ie ineens een salto voorover, ontploft en ik kreeg 2 kills..had echt niet gedacht dat ie raak zou zijn. maar wel mooi om te zien hoe zo'n ding vlak voor je de grond in ramt.
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2012
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nou ik had gister dus ff een playlistje gemaakt met al mn favoriete mappen. En daar zat dus van alles tussen van alle DLC's

    maar als ik die playlist aan zet dan joined er om 1 of andere reden niemand meer, en daarom zaten we dus 2vs 2 :/
     
  7. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    nou ik zie het wel vaker dat een server die normaal nokkie vol zit, ineens helemaal leeg is. en de dag erna weer nokkie vol.

    zit me nu net te bedenken..volgende keer dat we met 4 man zijn..laat mij dan ff een kill doen met mijn eod bot..heb ik dat ook weer gehad..ha ha..zo kan je wel die rot dingen makkelijk voor elkaar krijgen.
     
  8. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen we gister met zn 3e of 4? op damavand peak speelde, schoot ik die transport heli, in de tunnel neer. Niet zo heel moeilijk. Maar was wel weer ff een mooi momentje. :D
     
  9. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ik weet niet of ik toen ook al bij jou in het potje zat..maar zag inderdaad een helikopter langzaam vliegen...en ineen..boem ha ha.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wel vreemd want Epicenter, Markaz en Palace worden echt veel gespeeld. :)
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja als ik die Aftermath playlist aan zet loopt hij zo vol

    maar een playlist met standaard mappen + wat aftermath + wat B2K + wat armored kill dus niet
     
  12. markdragie

    markdragie Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    5
    Zijn er nog mensen die samen willen spelen? Soort clan maar dan niet zo officieel? Ik speel alleen wel alleen standaard maps omdat ik geen premium of dlc ofzo heb.
     
  13. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Delphiki misschien gewoon doen en even wachten. loopt vanzelf wel vol denk ik.

    is er ook een manier om behaalde ribbons, dogtags en wat dan ook uit je beeld te halen? wor er een beetje gek van dat als ik een keer iets krijg of unlock het midden in mijn beeld verschijnt. gister een dogtag unlocked en die bleef maar in mijn beeld staan. het ging pas weg toen ik dood ging. je krijgt die dingen toch wel aan het eind te zien, hoef ik het niet tijdens het spelen te zien, ok items voor mijn wapen is wel handig..maar de rest..boeie. zwaar irritant vin ik.
    eerlijk gezegd ook die letters van de vlaggen, waarom zo groot. ik snap dat die er moeten zijn. maar kan het niet iets kleiner? soms zie ik door de letters de vijand niet meer.

    markdragie, je mag me wel toevoegen op xboxlive, er zijn genoeg servers met alleen oude mappen. ik speel niet elke dag/avond.
     
  14. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij mag je ook wel toevoegen, elke dag online en bijna altijd Metro :D

    Op de vorige pagina was er een COD speler die klaagde over de knopjes maar in principe kun je de buttons layout toch zo wijzigen dat ze precies hetzelfde zijn?
    Knifen blijft alleen 100 x langzamer :+ haha

    Vind de nieuwe maps niet zo heel denderend, de Xbow nog veel minder.
    Ben echt benieuwd wat voor uitbreiding End Game gaat worden, mag van mij wel weer wat kleiner net als Close Quarters.
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Laat die CoD daar maar lekker blijven, ik wil gewoon lekker vertrouwde BF gameplay :D
     
  16. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Awesome :)
     
  17. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ik vin het toch altijd wel grappig dat als ik met mensen van dit forum speel we toch (mag ik best wel zeggen) altijd winnen, en ook boven aan staan. en zodra ik alleen met vreemde ben dat het dan niet goed gaat.
    en die nieuwe mappen, ja ik vin ze wel top.
     
  18. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ben even TDM aan het spelen om enkele assigments te unlocken. Wat een slechte teammates lopen er rond :x. Ik ben nu al 10x neergeschoten door een enemy terwijl iemand uit mijn team op 5 meter van hem staat in plaats van de 15 à 20 meter dat ik verwijderd ben van hem. Wtf? Mijn teammate doet natuurlijk ook niets, lijkt wel alsof hij niets hoort en ziet. :'-(
     
  19. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    christmas noobs :D
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Blijft toch geniaal 64 man servers. Hoop zo dat we dat ook met de next gen krijgen.

     

Deel Deze Pagina